Monday 29 April 2013

TWEET FAIZAL TAHIR BELASAH KAW-KAW NORMAN KRU PASAL INDUSTRI FILEM DAN MUZIK AKAN HANCUR JIKA PAS BERKUASA TERSEBAR LUAS DI INTERNET!!!!!! PADAN MUKA!!!!!!

Sebelum ini Najib Razak kena tibai pasal hina rakyat Shah Alam memilih Zulkifli Noordin sebagai calon UMNO/BN untuk Parlimen Shah Alam...Sekarang giliran Norman KRU yang membuat tuduhan melulu bercakap pakai kepala lutut!!!!

Tabik spring melantun bertingkat-tingkat kepada selebriti Faizal Tahir kerana berani secara terbuka membidas keceluparan melampau Norman KRU menuduh indistri filem dan muzik dinegara ini akan hancur jika rakyat memberikan kuasa kepada PAS/PR memerintah negara.

Nampak sangat Norman KRU kaki pembodek UMNO/BN bercakap tak guna akal dan bercakap ikut sesedap mulut.

Itulah bezanya bila manusia sudah tiada roh Islam dalam jiwa maka ingat rezeki itu kerajaan memerintah yang beri dan bukannya datang dari Allah SWT.

40 comments:

  1. Replies
    1. ni kali mende?haha faizal, norman sama bangang. sorg rap sampah, sorg rocker celup dr nasyid. tobat la jgn bogel tunjuk bdn xbrape nk cerah tu. bullshit

      Delete
    2. siapa faizal tahir



      Delete
  2. Betul tu. Allah yg bg rezeki. Bukan manusia.

    ReplyDelete
  3. Norman KRU kufur dgn nikmat rezeki yg Allah kurniakan kpdnya selama ini. Bawa bertaubatlah Norman selagi pintu taubat masih terbuka luas. Anda belum terlewat. Apa yg anda miliki kini cuma pinjaman dari Allah SWT. Jgn kufur dan jgn takbur. Tahniah kepada Faizal Tahir. Moga anda selamat dunia dan akhirat.

    ReplyDelete
  4. Syabas bro.menegur orng yang hatinya telah buta dngan nikmat dunia yg sementara.

    Pok Pih

    ReplyDelete
  5. Norman tu kan dari dulu memang bangang. Industri filem dan muzik MEMANG hancur bila PR memerintah. SEBABNYA? Mana-mana syarikat yang filemnya dibeli oleh kerajaan tidak akan merasa senang sebab pembelian kerajaan akan berdasarkan kualiti dan seni bukan kerana Norman itu ketua pemuda cawangan UMNO. Mana syarikat-syarikat yang berhutang akan dikejar oleh bank-bank. Tak de menteri akan melindung mereka. Mana-mana syarikat yang tidak membayar gaji, kwsp dan socso akan dikejar dan mahkamah akan bertindak adil. No cover up. Persatuan-persatuan karyawan akan didengari rintihan mereka kerana mewakili ramai pekerja. Jadi syarikat yang banyak hutang, selalu kencing pelakun dan pekerja pelbagai peringkat, yang diberi kontrak kerana dia ahli umno dan bapak dia ahli umno dan menteri bapak mertua dia akan merasa perit!! Yang menjalankan perniagaan kerana bakat dan ikhlas tidak ada apa yang ditakutkan. Matilah lu orang filem kalau banyak hutang!!

    ReplyDelete
  6. Wa tak trkejot pun statment si faizal tahir tuliskan ni..walaupun lu rock ala poyo2, tp lu paham ape itu khdupan,dan lu kenal Allah,tu da ckup.Alhamdulillah
    -matrock putrajaya-

    ReplyDelete
    Replies
    1. dia knl Allah tp dia menjauhi Allah sbnrnya. sbb tukar konsep asal lagu dia xkn lu xnmpk? gua pun matrock, lg otai dr dia. dia lg elok pegi nasyid blik, sibuk nk jd superman bogel tuh pejadah plk. igt taf sgt. otai2 byk lari pakai kopiah,dia bru nk up plk. sore pun bkn molek sgt tarik tu. mcm khairy jamaluddin dah.

      Delete
  7. aku minat lisa surihani...tp sebbab norman ni bongok mcm macai umeno...aku boikot segala apa kru.....

    ReplyDelete
  8. Faizal tahir mmg best lagu dia..
    Aku mmg pminat dia..
    Tak sangka dia ni macam yasin reformasi jugak..
    Artis yang macam ni la rakyat mahukan..
    Tunjukkan contoh yang baik..
    hidup pakatan dan hidup Pakatan !

    -keza punya adik lain mak dn lain bapak-

    ReplyDelete
    Replies
    1. best kebenda lagu dia. weh lu buta la lagu dia org dgr kejap je pastu sayor je. bkn design lagu rock mcm dulu, smpa la ni org dok dgr, radio putarkan. lagu dia tu bentuk cepat basi. gua pemuzik tegar gua tau ler. muka dia serupa khairy jamaluddin xbest mana pun. yasin tu lak lu igt bagus sgt plk ke?alim kucing je tu, geng nasyid ramai jgk xleh pakai sgt. kaki pompuan jgk. bkn fitnah, bini gua pnh lepak dan join aktiviti drg dulu sbb bini gua line purdah, tp drg ni out. tgk faizal ni je ckup lari konsep asal dia ngn skg. org byk ubah diri, dia plk bru nk up jd rocker. raihan dgn rabbani contoh ori nasyid yg btul alim. yg lain byk out. peminat je xtau ni mat rock kasi nasihat, sbb gua rock minat jgk nasyid, rupanya jauh panggang dr api. nasib jodoh gua dgn ppuan yg btul.

      Delete
  9. Tolak semua calun-calun PR - Pakatan Rasis!!!!!
    Tolak semua calun-calun parti "Manifesto BUKAN Janji"!!!
    Tolak semua calun-calun parti sokong kaum sesat LGBT!!!
    Tolak semua calun-calun parti yang sangup nak gadaikan kalimah Allah SWT!!!

    SELAMATKAN MALAYSIA!!!!!

    ReplyDelete
  10. PR MENANG ATAU TIDAK KRU TETAP AKAN DIBOIKOT. BAGI BUNGKUS MACAM SEKINCAN IKAN BAKAR. BANYAK LAGI KARYAWAN BERBAKAT YANG BOLEH DISOKONG DAN DIBANTU. BOIKOT KRU!!!!

    ReplyDelete
  11. Kepada kem-kem penyokong Norman Halim (dari Seni Panggung) dan Faizal Tahir (Seni Nyanyian). Buat apa korang bertekak sangat?? Meh aku jadi referee..

    KEPUTUSANNYA IALAH FAIZAL TAHIR YANG BETUL.

    Apabila Pakatan memerintah, Liberalisme, Pluralisme dan LBGT akan dilegalisasikan. Oleh itu tiada sekatan kepada semua bentuk hasil seni sepertimana yang berlaku di USA sekarang. Oleh itu lagu rap, black metal, satanic songs dan entah apa-apa lagi semuanya akan LEGAL atas dasar kebebasan bersuara. Begitu juga di layar perak, semua scene pun legal tak kira bercium ke, beromen ke, telanjang ke, pendek kata semua scene boleh. Apa? Korang sangka scene "True Blood" yang ditayangkan di Malaysia selama ni sama ke dengan scene "True Blood" kat US? Kata sana scene "True Blood" banyak adegan sex bogel habis wooooo...

    So kerisauan Norman bahawa kerajaan Pakatan akan bertindak seperti Taliban di Afghanistan mengharamkan semua bentuk seni adalah tidak berasas sama sekali sebab hakikatnya PAS yang dikeldaikan oleh DAP/PKR tidak akan boleh menghalang dasar Liberalisme, Pluralisme dan LBGT oleh Kerajaan Pakatan.

    Cuma Faizal Tahir slack sedikit saja apabila memberi indikasi bahawa rezeki seni dibawah Kerajaan Pakatan adalah rezeki yang dirahmati Allah kerana ia lebih kepada perkara opposite. Anyway, at least Faizal Tahir masih bercakap perkara yang betul. Congrats pada Faizal Tahir yang mungkin lebih memahami bahawa industri seni muzik dan filem itu adalah salah satu senjata utama Luciferians di akhir zaman ini.

    Oleh itu sukacita sekiranya Norman Halim mengaku kalah saja pada Faizal Tahir dan membuat kenyataan terbuka bahawa industri filem (termasuk porno) dan muzik (termasuk muzik tidak bermoral) akan lebih berkembang di zaman pemerintahan Pakatan.

    ReplyDelete
  12. Jom boikot KRU. Filem & lagu dia org bukan best pun

    ReplyDelete
  13. Lagu indon lagi best....

    ReplyDelete
  14. pegi jahanam norman kru...pembodek umno BOIKOT KRU

    ReplyDelete
  15. aku sokong Norman!...kenyataannya berdasarkan akal dn pengalamannya...memandangkan begitu banyak bantuan yg telah diberikan kerajaan kpd penggiat seni...faizal tahir pula bercakap tak guna otak...kalu guna otak tentu cakapnya berlapik kerana dia sendiri hasil yg dilahirkan oleh sebuah program TV3 yg mana TV itu dianggap TV milik kerajaan...lepas ni tV3 kenalah ambil tindakan artis- yg tak kenang budi ni!...kita tunggulah apa pendapat pihak pengurusan tV3 dan nak juga dengar pendapat Zed zaidi!

    ReplyDelete
  16. lepas ni Faizal bolehlah ikut jejak langkah Aisyah janji manismu...bertanding calon pembangkang...eloklah tu dulu pung dia ni penyanyi nashid asalnya...dah tak ada lagilah penyanyi rock bebaju superman...tak apalah kerana ramai lagi artis hebat2 yg tetap jadi penyokong kuat kerajaan seperti Datuk Aznil, Datuk AC Mizal,Datuk Siti,Zed Zaidi dan ramai lagi... hidup Norman, hidup BN!

    ReplyDelete
  17. Norman KRU bercakap utk memperingatkan rakan2 penggiat seni agar membalas budi kerajaan yg dah banyak berjasa kpd mereka...itu saja...tak perlu ia dilihat dari sudut politik yg sempit!

    ReplyDelete
  18. padanlah aku tak nampak pun kelibat artis ni ketika perjumpaan penggiat seni dgn PM di Putrajaya...rupa-rupanya dah jadi ulama hebat!...maka hilanglah seorang lagi artis penyanyi rock yg suka pakai baju lambang superman... tapi tak apa...asal jgn sampai Norman KRU, Azhar Sulaiman,AC Mizal dn Aznil hj Nawawi pula yg pakai serban besar berceramah di pentas pembangkang mengutuk kerajaan...tak mungkin kerana mereka semua adalah artis yang berperinsip!

    ReplyDelete
  19. tahniah dan syabas Norman dan rakan2 artis yg berani bersuara menyokong kerajaan yg ada... ini baik sbg memberi kata semangat kpd pemimpin2 kita yg berjuang pertahankan kerusi masing2 dlm pilihan raya ke 13 ini... mudah-mudahan PM Najib dan BN berjaya dgn cemerlang utk terus memimpin negara!

    ReplyDelete
  20. sebenarnya ramai lagi artis yg menyokong kuat kerajaan...malah mereka ada yg sanggup berkempen lagi!...yg menentang arus ni tak ramai...anggap saja mereka tu sbg satu kes terpencil je...

    ReplyDelete
  21. setuju dgn kata2 Azhar Sulaiman seorang lagi artis yg amat berani pertahankan kebenaran dan menentang kebatilan...

    1.vote BN for the sake of our safety!
    2.Aku bersuara guna otak,Pkr jawab guna
    bontot!
    3.saya sanggup kena panah petir kalau saya
    bersalah fitnah Anwar Ibrahim dan Mustaffa
    Ali! mengenai video X mereka!

    ReplyDelete
  22. kurang 4 hari sebelum hari mengundi pada 5 Mei 2013 ini, lonjakan sokongan rakyat terhadap BN makin mantap dan kukuh...di mana saja PM menjejakkan kaki utk berkempen dan bertemu rakyat beliau disambut dgn penuh meriah dan ceria...ini dikatakan satu indikasi yg amat positif bahawa rakyat dah sedar bahawa BN sesungguhnya ikhlas apabila ia menyatakan iltizam utk berubah menjadi kerajaan yg lebih prihatin, telus,bertanggungjawab dan dinamik...doakan ia kan menjadi kenyataan... INSYAALLAH!

    ReplyDelete
  23. GELOMBANG BIRU AKAN MENJADI KENYATAAN
    NAJIB TUN ABD RAZAK AKAN JADI PILIHAN
    HIDUP BARISAN NASIONAL!
    SATU MALAYSIA!

    ReplyDelete
  24. Aku sokong lebai yop. Aku sokong BN. HIDUP BN.

    ReplyDelete
  25. Aku pngundi ats pagar tp setelah aku fikir, aku lihat aku akn sokong BN. Aku x sggup bdosa dn bsgkongkol dgn puak yg terang2 mengaku mnentang islam, anti bgsa aku sndiri.

    ReplyDelete
  26. 2x5 je norman ke faizal tahi..org rock berduyun2 beralih ke nasyid btul akidah,ni org nasyid beralih ke rock..jual akidah..bukak baju nk jd superman konon..porah lari pun xlaju..muka nk khairy jamaluddin..budget sedap sgt ke suara, membosankan..

    ReplyDelete
  27. Dari dia dok pertahan pakatan tu,elok lg faizal takzim ni tkr konsep lagu dia jela. Nyanyi lagu ketuhanan balik. Ni lagu tah ape pekik telolong bajet rock sgt. Beduk ngn gitar baru tau apa itu rock.

    ReplyDelete
  28. Sokong faizal tahir

    ReplyDelete
  29. akhirnya Allah memberikan kemenangan kpd yang benar...BN berjaya memenangi PRU 13...niat suci Norman, Azhar Sulaiman, pak nil,ac mizal, zed zaidi, Eman manang, rahim razali,siti norhaliza dikabulkan Allah ...kerajaan BN terus menerajui negara...maka terdengar olehku cerita artis2 yg menyokong pembangkang terpinggir...dengar guruh di langit air di tempayan dicurahkan...kesian!

    ReplyDelete
  30. hahahahahahaha.........macai bodoh tahap sampah...nahhh sekarang ambik kaw,,,semua barang2 naik...bermula ngn minyak....n yg terbaru Tol plakkkkk,,,,,,,BN mmg parti Bangsat Negara

    ReplyDelete
  31. Pakatan harapan dah menang sekarang..alhamdulillah..sokong faizal tahir isu ni dulu

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...