Saturday, 27 April 2013

KOLEKSI GAMBAR PROGRAM BERSAMA USTAZ AZHAR IDRUS DAN CALON PAS/PR PARLIMEN P125 PUTRAJAYA, HUSAM MUSA DI PRESINT 19, PUTRAJAYA!!!



ACARA:-  PROGRAM BERSAMA USTAZ AZHAR IDRUS DAN CALON PAS/PR PARLIMEN P125 PUTRAJAYA, HUSAM MUSA

LOKASI:-  PADANG BOLA, LOJI PEMBERSIHAN KONSORTIUM ABASS, PRESINT 19, PUTRAJAYA.

TARIKH:-  27HB APRIL 2013 JAM 9.00 MALAM.

JUMLAH KEHADIRAN:-  TAK PANDAI NAK KIRA, MOHON BANTUAN DARI PAKAR MATEMATIK NEGARA, RAIS YATIM.

Biarkan saja rakaman gambar berbicara.... tidak perlu Omak Kau ulas panjang lebar.. Yang pasti UMNO gerenti semput tak boleh nak bernafas...Kini bolehlah UMNO di ibaratkan seperti menggelupur minta nyawa dalam lumpur.

44 comments:

  1. medey n ku nan mcmane pula?...........mcm cacing kepanasan ker

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam semua melayu blogger... jgn permainkan isu perkauman n islam . islam utk semua melayu jadi mana2 melayu hina islam n permainkan islam harus ditolak n dicemuh oleh melayu islam. mana2 yg tak hormat islam itu harus dijatuhkan kuasanya kerana melayu itu telah hancurkan kepercayaan melayu islam n secara tak langsung hina islam n mrk rosak akidah islam pada melayunya itu bermaksub mrk ini adalah melayu pengikut syaitan maka semua melayu islam harus bersatu dgn kaum lain utk hapuskan kejahatan kuasa syaitan ini dari terus berluasa dinegara malaysia ini. lakukan reformasi perubahan selamatkan malaysia n kebangkitan rakyat semua kaum membuktikan mrk tak takut lagi pada syaitan bertopengkan manusia yg akan musnahkan agama islam. reformasi... tabbir...amin.

      Delete
  2. mehmed iskandar kutti.27 April 2013 at 23:15

    ni sat lagi ada lah komen bangang pencacai umporno kata orang PAS tak sembahyang sebab ikut program.tu sebab jahil nya umporno di malaysia ni kata nya saat ini kul 9 mlm belum masuk sembahyang isyak.sah pencacai umporno ni tak sembahyang sebab masuk waktu sembahyang ni depa tak tau.punya lah bodoh piang.minta UFB ajar depa ni waktu sembahyang.dan juga disunatkan melewatkan waktu isyak andai ada niat nak disamakan dengan sembahyang sunat.pencacai umporno ni mana tahu sebab jahil murakab.k pop depa tau la.tajuk dan pelakon samaran pilem lucah depa hafal ler..apa la punya bangang pencacai umporno ni.bodoh.baghal.bangang.bengong.tolol.bahlol.unta

    ReplyDelete
    Replies
    1. wah... ni ke zikir yang ko belajar selepas dengar ceramah ust azhar idrus? respek!

      Delete
    2. zikir AMNU camne laks? spender, liwat, lucah, Siam, Chinadoll? zikir ni lepas dengar ceramah Ustaz Najib

      Delete
  3. hanisya abdul hamid a.k.a omakkau, ko pun minat dengar ceramah politik jugak? bagus lah. sebab aku baru je layan video ko menyanyi sambil main gitar dekat youtube. boleh tahan. sorrylah, saje nak tanya, aku rasa suara tu aurat.. ke takpe?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oooo... aurat mcm Kak Rosmah kite yea...

      Delete
    2. ala.. aurat macam perempuan berkemban dengan tuala dalam video stopa ali tu.. ke berkemban dengan tuala putih untuk lelaki bukan mahram tu takpe? he.. he..

      Delete
    3. Hoyeah... Stopa Ali rock.. pasal tu dia sapu duit komisyen kapalselam buat layan pompuan mongolia..

      Delete
    4. apa lu merepek ni.? bukti langsung takde, tapi lu sedap2 tuduh. stopa ali pakai spender gajah dengan minah kemban ada video jelas, lu tak percaya pulak. bukti jelas ada depat mata lu tak nak terima. apa ke hal ni bro?

      Delete
    5. Aiyoo.. SD tu bukan bukti ka.. ayoyo..

      Bab video tu pasai pa punya canggih sampai jadi hitam putih meh....? dah tu awat pi tangkap org siam tu kat Bukit Kayu Hitam bro..?

      keh keh keh..

      Bab ni kite kene ambil pesan Nabi tentang org2 fasik.. lu tau ka makna fasik bro.. saksi fasik..? ka lu bila kluar berita AMNU, lu anggap itu lebih penting dari pesanan agama... alaa mcm kak mah la, Allah suruh tutup aurat, dia selamba je.. hehehe..

      Delete
    6. SD tu bukti? aiyoo.. lu ni dah teruk dah bro. cuba lu definisikan bukti tu. idea lain ada tak bro?

      Delete
    7. wow..!! razak baginde, sirul pi meletup altantuya tu mcm men pondok-pondok lah yea..

      Idea? aikh? mcm penah tu dengar tagline itu.. mau kasi air 20 liter ka? keh keh keh

      Delete
    8. oklah tagline tu bro. rasanya lebih baik daripada tagline 'manifesto bukan janji'. gua dah boring asyik kene kencing dengan pr je ni. tapi nasib baik ust hadi hari tu cakap pkr ada jual pil kuda, boleh jugak gua ting tong kejap malam ni. terima kasih pkr!

      Delete
    9. Video Chua Soi Lek tu dulu hitam putih jugak... Boleh je korang percaya dan sebarkan macam ribut........ Jangan sembang lebat la bro.. Family aku pun pergi gak program ni. Sbb UAI je. Pangkah 5 Mei nanti? Undi adalah rahsia........

      Delete
    10. Kau percaya kes "kembar" anwar tu kena tangkat di Bukit Hitam? Kesian... Hidup2 ditipu wali korang tu bro..... Video tak percaya.. "Tangkapan" ni percaya pulak. Takpe.. Kau undilah Anwar... Tidak bagi aku.

      Delete
  4. jom member2 macai sekelian, kita layan video omakkau menyanyi sambil main gitar dekat youtube. best beb.. suara lunak merdu. aku puji betul. aku kasi ko 5 bintang! kalo ko pakai tudung labuh sikit, mungkin boleh join team muslimat pas menyanyi lagu 'putrajaya' mengikut alunan muzik gereja macam yang diaorang buat depan mahkamah selepas anuwar dilepaskan pertuduhan dulu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeah.............. sedap mcm rosmah mansur nyanyi

      Delete
    2. meh lah layan video omakkau nyanyi dekat youtube. best beb... aku tak tipu ko. omakkau, gua respek sama lu. lu lah penyanyi pujaan gua sekarang! nak autograph boleh?

      Delete
    3. otograf ummi hafilda tok sey ko?

      Delete
    4. Ya itu dia pencacai umno dah muncul.kak rosmah gelek lagu hindustan ok kot.macai umno memang hina la.

      Delete
    5. Kak Rosmah taraf Wali dalam AMNU.. bukak tudung tak berdosa tau.. cuba tanya ostad muda AMNU..

      Delete
  5. mehmed iskandar kutti27 April 2013 at 23:27

    ni zikir opah kau.punya lah bodoh.zikir pun ko ta kenal.duduk lagi dalam pelukan umporno.sammpai bodoh piang ko di buat nya. bodoh.ni bukan zikir la setan.ni nama nya kutukan paling sesuai buat pencacai tua nak mamphos tukang jilat najisb.jelas la ko orang ni bodoh.baghal.bangang.bahlol.tolol.mamphos UMPORNO.KATAKAN TAK NAK PADA BE END.betul kata madet hanya yang bodoh macam ko yang tinggal dlm umporno.yang cerdik pandai dah keluar dah.

    ReplyDelete
  6. Jgn dilayan macai2 umngok/be end yg da mcm x ckup sifat je dgn komen2. Diorng ni mmg da jenis otak sifar sbb tu dlm bn da xde org cerdik pandai. Bg fakta apa pon pandai puak2 ni spin dn auta sbb ikot perangai p'mimpin diorng yg asek bohong rakyat je. Mane gamba cekdet dgn denan bg ceramah mlm ni. Aku nk tgk bole lwn x dgn ceramah uai & husam. Kalo ramai pon, sume kene pakse dtg..kene amek attendance. X join kena tindakan tatatertib. Dr sini pon da nmpak cara yg x mengikut islam. Bukankah tiada paksaan di dalam Islam..

    ReplyDelete
    Replies
    1. gambar apa kelas bro. lu mau, gua kasi lu video, tapi lu tak percaya. video stopa ali dengan minah kemban pun lu tolak, ni kan pulak gambar yang tak bergerak.

      Delete
    2. Gambaq kelabu asap tu tak laku la bro di sini.. keh keh keh..

      hang pi juai kot len la..

      juai kot org hat otak dok kat lutut..

      Delete
    3. Aku mencari2 mana gambar ceramah mahathir mlm ni.macai tolong macai tolong tunjuk macai gambar.korang edit la mana2 pun.
      Gua benci macai umno
      Pok pih

      Delete
  7. Tolong kongsi gambar di ceramah BN yang dihadiri Mathir

    ReplyDelete
  8. Percaya kat video sebagai bukti memey bodo laa..tak yah stopa ali laa brader..hitler, mahatma gandhi tu pun boleh hidup balik hollywood buat..lu duduk.zaman teknologi tapi biol nak mampus..cari muka yang sama macam nuar or stopa ali, bukan takde bro..pastu make up skit..pastu jaja fitnah

    ReplyDelete
  9. Sapa nak pi dengar ceramah fitnah Mahathir tu lebih baik dengar ceramah UAI dapat juga fadhilatnya. Kalau pi ceramah kuda tua tu dapat dosa kering je. Tak ada kreja lain asyek fitnah fitnah fitnah. Target tepat dia DSAI kalau tak sebuat nama DSAI mau putuih nyawa agaknya Mahathir ni. Macai UMNO boleh lah kot hantar gambar ramai mana manusia bangang yg hadir dengar ceramah Mahathir

    ReplyDelete
    Replies
    1. ceramah UAI ni ramai orang pkr datang tak? bukan apa beb, stok pil kuda gua dah nak habis la.. ini malam kita boleh enjoy! terima kasih pr!

      Delete
  10. Bila peminat bn sudah gelisah,kita boleh lihat gelagat dia.doakanjalah mereka dtenangkan hati

    ReplyDelete
    Replies
    1. syukur alhamdulilah.....pkr pun baru jak habis ceramah di penampang sabah.....hampir 8-9 ribu orang datang....

      Delete
    2. salam
      Tahniah warga sabah.!
      Inikalilah..moga Allah mmberkati kalian.
      Inikalilah!!!

      Delete
  11. Rasenye jgn dilayan macai bn ni.depa tgh kepanasan sbb dah nak mampuih.mcm biasa kalah fakta mulala fitnah n attck peribadi.sebijik mcm ketua depa.tgk cr bg comment mmg nampak bodonya.lagipun macai2 ni tinggal bape kerat je ni.

    ReplyDelete
  12. Tolak semua calun-calun PR - Pakatan Rasis!!!!!
    Tolak semua calun-calun parti "Manifesto BUKAN Janji"!!!
    Tolak semua calun-calun parti sokong kaum sesat LGBT!!!
    Tolak semua calun-calun parti yang sangup nak gadaikan kalimah Allah SWT!!!

    SELAMATKAN MALAYSIA!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. BN tak tepati janji Royalti..
      so tolak BN.

      BN taknak amalkan hudud utk tolak LGBT.. so tolak BN.

      KDN yg dikuasai BN yg benarkan penggunaan nama Allah..
      so tolak BN

      Delete
    2. Tambah satu...manifesto copy paste...TOLAK TUNGGANG LANGGANG BN

      Delete
  13. Janganlah gaduh-gaduh tak baik. Untuk selesaikan masalah anggap sahajalah umno tu serupa babi hutan yang melintas di highway PLUS, kemudian dibaham lori lapanbelas tayar. Maka matilah babi itu dan lori pun selamat menjalankan tugasnya terus ke Putrajaya. Amacam. Kira oraitlah.

    ReplyDelete
  14. Cerita banyak tak guna, kutuk2 pon tak guna...Apa kata kita tunggu 6-5-2013...Tak lama lagi pon...Kita tengok, sapa yang kena!!!

    Kalau PR kena, orang tak heran pon, dah selalu kena...Yang takut ni, kalau BN yg kena!!!Aduiiiiiiiiii!!!

    Adui dui dui dui...

    Kita tunggu, Omak kau akan nyanyi lagu adui dui dui dui dalam youtube....

    keza yg insaf

    ReplyDelete
  15. KERANA MEMPERTAHANKAN MELAYU RASUAH, BUNUH ORANG, PUKUL ORANG, CURI TANAH RAKYAT, CURI DUIT NEGARA, RAMAI MELAYU YANG SANGGUP MENGGADAI AQIDAH DENGAN KELANCANGAN TULISAN. BERTAUBATLAH SEBELUM MATI. KALAU DENGAN GURU-GURU UGAMA PUN TAK PERCAYA, KALAU DENGAN ULAMAK PUN BUAT MAIN, TAK TAHU NAK CAKAP. HARAP-HARAP PR MEMERINTAH DAN BOLEH TANGKAP ORANG-ORANG NI DAN HANTAR KE KURSUS PULIH AQIDAH UNTUK MENYELAMATKAN MEREKA.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ulamak tu termasuk mustafa ali dan mat sabu ke? Kalau ye memangla aku tak percaya.

      Delete
  16. Info terbaharu...Yang ramai datang kat ceramah ustas azhar idrus tu dari luar putrajaya sementara yang datang ke ceramah dr mahathir tu memang orang putrajaya so husam belum boleh tabik dada...hidup bn

    ReplyDelete
  17. sila bagi link video ceramah Mahathir di Putrajaya baru2 ni...kat sini..aku nak tgk. takpun gambar saja pun takpe.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...