Sunday, 23 March 2014

PEMIMPIN UMNO/BN SEORANG PUN TIDAK KELIHATAN DI PUSAT PENGIRAAN DAN PENJUMLAHAN UNDI PRK KAJANG!!!



Begini keadaan dan permadangan di Pusat Pengiraan dan Penjumlahan Undi, Bangi ketika ini.

Pemimpin UMNO/BN langsung seorang pun tidak nampak batang hidung .

Itu hari bukan main sombong, angkuh dan mendabik dada Muhyiddin Yassin kata sokongan rakyat Kajang kepada calon kesayamngan UMNO dari MCA Chew Mei Fun melonjak mencanak naik.

Bila tiba pihak SPR nak umum siapa yang menang, seorang pun tidak nampak muka.

TERKINI RASMI: Pengumuman jumlah undi oleh SPR di Pusat Pengiraan dan Penjumlahan Undi, Bangi.

BN: 11362
PKR: 16741
Majoriti: 5379

Jumlah peti undi: 88
Jumlah peti undi diterima: 88
Jumlah peti undi belum diterima: 0

66 comments:

  1. Pemimpin umno tidak mahu meraikan kemenangan cina di kajang.itu pun jika menang ler.pengundi tegar umno telah memberi undi kepada calun melayu kerana tidak sanggup menjadi pengkhianat boikot produk cina.tak gitu umno oi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ye ke cai..eh lu bkn cai ikatbata pun bodoh ke aritu...knp wan jijah dpt krg cai wlupun org umno dh bg undi...ohh lupa lak aku yg pas boikot dgn kegilaan laki wan jijah..tak gitu cai..

      Delete
    2. woi dok senyap2 dh le. jgn nk tmbh lg bodoh korang yg belambak tu.

      Delete
    3. Kenapa cai umno tu marah sangat. Betenang la. Kang kena sakit jantong kan susah. Kuat sangat bunyi jantung tu sampai dengar kat sini

      Delete
    4. Mana mat sembab yg cakap besaq sangat tu ari? Kali aku bagi penampar muka mat sembab tu makin bertambah biru bro. Haha. Mana bomoh yg kata pkr kalah? Kepala butoh punya bomoh 1masia. Mat maslan jawa kondom tu mana? Tengah kira duit kilang kondom ke kat pontian hehehe. Mana noh udang gigi palsu bro? Tengah kira duit udang ke untuk ganti gigi palsu baru? Koh koh koh. Hisham mulut lebar tak nampakpun? Dah puas belit rakyat masia ke ngan sendiwara pesat? Heheh.

      Delete
    5. 2155....sesungguh nya malang menimpa kaum melayu kerana pengkhianatan melayu bangang umno.menjelejeh air liur meneriak slogan hidup melayu dan boikot cina.tup tup melayu bangsat umno menjadi pencacai barua cina mca.aper bro......umno dok jerit hidup melayu,hidup melayu,hidup melayu dan boikot cina......nah sekarang aper citer.dah ler kalah,yg letih nya sangap sangat hingga jadi barua cina mca.aper kisah bro.....sanggup yea umno jadi pencacai bangsat barua cina mca.kalu dok kalut boikot cina,boikot ler......kah.kah.kah.kan terserlah bro 2155 jadi pencacai barua cina mca.Wooooooooooooooooo......dulu,kini dan selama nyer lu orang jadi pencacai barua cina mca...........

      Delete
    6. Ini sumer poyo.... haktuihhhh

      Delete
  2. Syukur allhamdulilah...
    perjuangan itu perit..
    vote for a better malaysia...
    tahniah PKR

    ReplyDelete
  3. Tiada sebab tolak BN, sokongan terhadap BN semakin meningkat kata Din Sembab... Kaaah kah kah kah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Menang moral daaa!!
      Pirahhhh umngok... & the machais

      Delete
    2. Kalah tu kalah laaa. Mana ada suda kalah menang moral....

      Sooi leak

      Delete
    3. Ini sumer poyo.... haktuihhhh

      Delete
  4. Alhamdulillah... Kak Wan dah menang

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu ari klu bn umno letak calon mat sembab aku rasa lagi tetonggeng beb. Malah tarok si najis apco tu pun tetonggeng beb, aku rasa kepala si najis tu abis luruh rambut jadi betol2 botak macam kepala butoh. Hehe

      Delete
  5. Lepas ni PRK di Sarawak dan mungkin akan diikuti PRK di Kedah semula? Khabarnya PM dah banyak kali turun Kedah, Umno pun dah sibuk di Merbok.

    ReplyDelete
  6. tamat akhirnya drama. kini tiba giliran anwar ke penjara.

    ReplyDelete
  7. jelas yang ameno perlukan undi dari sang bangla, myanmar, vietnam termasuk lah lembu2, unta2, baghal2 dan seumpamanya untuk menang pru depan.

    ReplyDelete
  8. MACAM MANA BOLEH KALAH. SEMUA HAK KERAJAAN SUDAH DIGUNAKAN. WANG PEMBAYAR CUKAI DIGUNAKAN UTK BERKEMPEN. SEMUA JENTERA KERAJAAN DIGUNAKAN DENGAN MAKSIMUM...TAPI KALAH JUGA. KAU MACAI UMNO NI MEMANG TAK BERGUNA. MENGHABISKAN BOREH SAJA. APA LAGI YG KAU NAK... MAKAN DAH BERI..DUIT DAH BERI... PUTERI UMNO DAH BERI... TAK KAN WANITA UMNO JUGA KAU NAK!
    LIHAT MACAI PR... TAK ADA DUITPUN MEREKA RELA BERTUGAS. TAK KIRA MASA. DAN TENAGA.... AKU NAK KAT SARAWAK NANTI KITA MESTI MENANG.

    ReplyDelete
    Replies
    1. macai ameno nak jubur seifool je. baru badan jadi segar bugar.

      Delete
    2. semoga pengkhianat, penipu, penindas dan penzalim dikalahkan akhirnya sibedebah itu adalah umno bn setakat ni

      Delete
    3. Hahaha macai pr tk perlu bayar... betul..betul...hahaha kita cuma prlu setting dan kerajaan keluar duit rakyat...pastu kita pakat kata kerajaan bazir duit rakyat hahaha sngkn kita sbgi macai pr buat fitnah...pr mana ada keluar duit lngsung...

      Delete
    4. Dah kalah tu dah la dol.. Rendam kepala ko tu kat air sejuk sehari semalam. Tak pun pergi telan 10 bijik pil kuda

      Delete
    5. Ini sumer poyo.... haktuihhhh

      Delete
  9. Haluuuuuuu. .........

    Habis sgala jntera krajaan dikrah dn dpergunakn..hbis tv..radio...krtas pngelap tahi dmanipulasikn...hbis ank bini polis dn tntera d pksa undi msih lgi kalah...x usah brmimpi ler umnongok yg ngok utk mnang d kaw bndar..dulu lu bleh tipu skrg generasi gua org yg trpelajar dn celik ilmu...lu hnya mampu pda mkcik pcik felda dn org kg pdalaman jer beb..trmasuk dayak nun d sna...

    Gua dgr lu nyer nama BN pun gua sdh muntah beb...loya mngalahkn bau tenuk dn khinzir..apalgi utk undi lu smacam trkena najis mukalazah jer beb...cai nasihat gua lbih baik lu hntar cpat lu nyer calon yg trtewas ke hospital..bimbang gua nti jdi sewel cam lu...pueee

    Khak tuih

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haluuuu...

      Gua lupa nk war2kn pd lu org beb..gua baru smbng ngan gua nyer pemimpin suci sblm dia masuk pusat kajang...lps ni pkr akan pksa mana2 adun dan mp cina dan keling bwh pkr
      utk resign utk kita gnti dgn calon melayu beb..

      Boss gua dh yakin beb..suma cina dan keling akan bg undi pada calon melayu beb...bkn melayu lu adun ke lu mp ke lu blh poie mmpus beb... pkr cuma utk melayu beb...pas pun blh g jahanam...lu org nk sabo wan zizah pigi dah..pas cuma mmpu jd subjek sejarah jew beb...pueee

      Khak tuih

      Delete
    2. jit_tontoya 22:16, sanggup hang guna nama orang lain untuk fitnah. Barua sungguh. Inilah spesis anak haramjadah. Ada pak tak kenal. Ada mak pun tak kenal. Entaah keluar dari lubang juboq mak dia kot.
      Fitnah tu ... ibarat makan daging saudara sendiri ... oppppppppppppppps, bukan makan daging saudara sendiri tapi daging babbi.

      Delete
    3. Dah kalah tu dah la. Tak ada semangat kesukanan langsung la babi amno sekor ni. Ko menyondol2 kat sini banyak kali pun bukan mei fun boleh menang balik. Pegi la tido tepi longkang tu

      Delete
    4. Ehhh betul apa kata jit_tontoya tu, bagus gak klu semua mp dan adun cina dipaksa letak jawatan...baru lh pr ni parti melayu...melayu2 dlm pkr dan pas pun tk perlu mnjd macai dan balaci dap...

      Delete
    5. Ini sumer poyo.... haktuihhhh

      Delete
  10. Anwar tu sebenar nya takde beza dengan org Umno yg ditentang siang mlm. Cuma label jer bertukar jadi PKR. Kalau betul la itu parti keadilan, kenapa anak pompuan dan bini dia yg tak berkaliber boleh sampai sekarang pegang dua tampuk PKR yg ter tinggi? Itu bukan sama dengan gaya Umno ke....bakat no 2 ....susur galur no 1...... hehe Anwar bagi wa lu tetap UMNO....

    ReplyDelete
    Replies
    1. PM lu pun anak bekas PM lu jugak. Tu pasal gua tak undi umno

      Delete
    2. Hisham mulot lebar tu sape? Hisham bodo lagi bengap tu ....sepupu ke? Ke tarak kena mengena ngan najis apco yahudi tu? Mukhriz kilang arak tu sape ? Anak mahataik bro. Hehehe. Tu pasal aku undi pkr tadi pagi kat kajang.

      Delete
    3. Ini sumer poyo.... haktuihhhh

      Delete
  11. anti-LGBT , PR dan Ad-Dajjal23 March 2014 at 22:10

    Mujoqlah geng2 P'Gay'R ni menang. Kalau depa kalah, habih berkeriau satu Kajang dok tuduh gomen tipu, SPR tipu, pakai 40,000 undi Banggala, pakai 20,000 undi Nepal. Cikgu Fart dan Bang Non Al-Juburi mulalah keluaq pelbagai teori konspirasi.....adoi...fening, fening. Mujoqlah depa menang....alhamdulillah. Allah SWT sayang lagi kat Bumi Melaya ni.

    Jadi sekarang ni Bang Non Al-Juburi Wal-Liwati Ad-Dajal boleh bersiap2 nak pi holiday kat Resort Bamboo River. Silap haribulan kalau Federal court tukaq decision Appeal Court, Jijah Sepet pun tender lah resignation ADUN Kajang.....so, here we go again. Yang jadi mangsa nya pengundi Kajang....kahkahkahkah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Majoriti Rakyat kajang tak termakan fitnah. Kami tak perlukan umno bn dalam hidup kami. Apa yang kami perlukan semua ada di sini. Kami bukan duduk kawasan kampung did Sabah Sarawak

      Delete
    2. sdpnya kau kata Allah SWT sayang lagi kat Bumi Melaya ni.
      Allah bg peluang supaya umno/bn sedar diri.tp klu x sedar diri jgk tnggula balanya nnt

      selama ni pun rakyat Malaysia jd mangsa sbb bg BN memerintah

      dh mcm2 hal yg buruk terjd tp umno/bn tak sedar2 lg

      Delete
    3. betul tu..sib baik la menang..kalau tidak kesian la kt bangla2 tu yg datang sini nak cari rezki langsung kena tuduh macam2...hehehe
      jenuh SPR nak jawab lagi nt, xde kena mengena semua tu...
      yang isu bangla 40k tu pon tah la pe ending die...
      blackout pon kt mana tak tau la takde bukti sampai ke sekarang...
      hehehe mudah betul la pejilat buntut anuar nie kena tipu....

      eh, bila nuar nak ke dalam nie?? xsabar lak nak tunggu die kedalam....

      Delete
    4. SNWAlT 00:35.....

      Tn Sheikh....hang habak tu untuk B.A.B.I ke, P'Gay'R ke????...aku konfuis...setahu aku yang dok sokong peliwat, LGBT, pluralisma dll tu kaluarga puaka Bang Non Al-Juburi Wal-Liwati Ad-Dajal anak beranak.....

      Delete
    5. Ini sumer poyo.... haktuihhhh

      Delete
  12. Mujur la PKR menang...? Hahahaha...Undi pos majaroti kpd PKR..nmpak sgt anggota krajaan skrg pn tolak kerajaan BN

    ReplyDelete
    Replies
    1. sekarang orang melayu dah berani tolak parti sampah sekutu ameno.

      Delete
    2. anti kominis dan DAPpigs23 March 2014 at 22:32

      Bukan Orang Melayu...DAPpigs kominis lah.....

      Delete
    3. Parti BABI NEGARA dah mampos. Akan mampos selamanya. Bunuh je parti BABI NEGARA ni beb. Bunuh dulu omno pasru baru babi negara. Hohoho

      Delete
    4. Fuyoooooooo kenapa malam ini gua dengar jantung cai umno bunyi banyak laju banyak kuat?

      Delete
    5. Ini sumer poyo.... haktuihhhh

      Delete
  13. dah dikata. kalau cite bab jubur seifool badan macai ameno serta merta segar bugar.

    ReplyDelete
  14. Hehehe macamana boleh kalah kangkung dah turun ayam seko singgit pemimpin agung jiwa rakyat sanggup makan biskut kering...tp rakyat tetap tolak umno...pening2 kepala hotak macai umnonok..

    ReplyDelete
  15. BN kalah mg dah bole agak pon...
    tapi yang pasti bila BN kalah SPR automatik akan jadi sangat adil, telus, jujur dan macam2 lagi lah hahaha

    sib baik jugak BN kalah, kalau BN menang mau2 bangla lagi yang disalahkan...yang kes bangla 40k itu hari pon tak selesai lagi hehehe

    ape2 pon semoga minah kipas nie dapat berbakti kepada orang kajang...sama2 la kite tengok hehehe

    ReplyDelete
  16. lawak siott...
    sib baik laaa menang...
    cuba kalau kalah, mau2 la merusuh pulak sok kt dataran..da menang gembira betul hehehe tak perasan ke parti tu parti anak beranak parti family? papa ke lokap mama ganti..sok mama bagi alasan dah tua, xlarat hahaha anak lak take over...
    dalam PR da takde calon kott heheeh PAS pon dah jadi hampas je hahaha xleh bukak mulut....

    ReplyDelete
  17. Siapa nk sokong calon bn ganas pukul pembantu rumah sampai lebam mata esok org kajang yg jumpa dia mengadu hal pulak lebam..sbb tu awal2 kena tolak lagi pun kerajaan PR Selangor dah bermacam jenis
    bantuan untuk rakyat Selangor itu baru 1 penggal jika ukur prestasi untung 3 billion. Dulu BN Selangor apa bantuan yang mereka beri..???

    ReplyDelete
  18. Macai umno ni baghal sepanjang zaman...... Semuanya pasal duit, semua nak free memang dah berzaman semua tak ikhlas buat keje utk parti semua nak d bayar... Musnah negara kalau umno perintah...anak muda dah mcm ayam dging bg duit keje jalan puihhh... Fitnah dah sebati ngan mereka buka la mindaa cikit

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak ada bezanya Macai UMNO baghal dengan Macai P'Gay'R baghal - dud2 baghal kahkahkah. Ada satu saja beza dia, boss macai P'Gay'R baghal ni PELIWAT - kaki sontot juboq jantan dan betina - satu spesis dengan umat Nabi Lut. Spesis ni Nabi tak ngaku umat jadi macai2 P'Gay'R yang sokong Mat Bontot pikiaq2 lah. Nanti kat padang mahsyar jenoh cari nabi lain nak dijadikan umat dia sebab nabi Muhammad SAW dah reject awal2 lagi.....

      Delete
    2. Bakpe pulok penganut OMNU nok hungga ke Nabi Muhammad pbuh
      di denio oghe OMNU to'at ko Lord Reid sapa toksey ko peretoh Nabi, di akerat dok lamo kekgi mung gi mitok sepa'at Lord Reid la weh

      Delete
    3. Ini sumer poyo.... haktuihhhh

      Delete
  19. Anti-Bontot....banyak bezanya antara PR dengan umno/bn...satu darinnya mahathir bagitau dah tak ada orang pandai dalam umno!!! Orang2 yang bijak semua dah sebelah PR

    ReplyDelete
  20. Pemimpin UMNO tidak hazir sebab mereka benci tengok muka geng libral dan LGBT terutama si Anwar dan mereka benci nak ucap tahniah atas kemenangan geng libral ni, saya lagi benci PKR sebenci-bencinya saya sentiasa berdoa untuk yang disayangi iaitulah UMNO/BN yang paling berjasa pada negara.

    ReplyDelete
  21. Bahasa-bahasa biadap geng LGBT dan libral ni, membayangkan mereka tidak kuat ugama berbeza dengan orang UMNO yang berlapik bahasanya. Mujurlah Kedah dikembalikan Allah kepada kami orang UMNO kalau tidah jadi seperti Selangor kebanyakan rakyatnya libral dan ramai kaum Lut, sekarang bala dah Allah turunkan dengan denggi , sosial dan air dan lain-lain lagi.

    ReplyDelete
  22. Kalau Allah SWT tak bagi bala, kenapa tak di Pattaya, Bali, London, Ibiza, Sin City dan dll...tempat itu 24 jam orang berzina, berjubo, menjual pantat, mandai arak, bergelumang dadah...tapi sampai hari aman semua tempat aman damai.....lebih damai dari Alor Star dan Tanah Arab...
    Inilah dakwah Melayu, cara bodoh dan tidak masuk akal...manakutkan manusia dengan Allah SWT..tu sebab China dan India berates-ratus tahun duduk dengan Melayu...boleh dikira dengan jari yang masuk...kalau masuk Islam, sebab nak kawin.
    Yang paling bodoh dari orang Melayu, dengi, social dan air itu bala dari Allah...Jangan salahkan Allah SWT...tak cukup dengan manusia kau fitnah...dengan Allah SWT kau bersangka buruk dan membuat fitnah...Denggi sebab Melayu pemalas...rumah pangsa tempat Melayu tinggal penuh sampah dan semak samun...longkang tersumbat sebab Melayu buat warung...masalah air sebab pekerja Syabas yang majoritynya Melayu..pemalas dan membazir...paip bocor ambil 3 hari nak repair....social sebab Mufti dan Pakar Agama sibuk mendampingi penguasa dan bomoh...

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...