Thursday, 20 March 2014

PIHAK BOMBA TELAH DI PANGGIL MEMBANTU KELUARKAN MAYAT MANGSA YANG MATI DIBUNUH KEMUDIAN DI MASUKKAN KEDALAM TONG DAN DISIMEN.



Port Dickson: Penahanan enam suspek berhubung kes samun dan bunuh di Cheras baru-baru ini membawa kepada penemuan mayat seorang ahli perniagaan yang dibunuh dan mayatnya disimen dalam tong, petang tadi.


Difahamkan, penemuan itu berikutan hasil soal siasat yang dijalankan sebelum dua daripada enam suspek terbabit mengaku membunuh ahli perniagaan itu.

Sumber polis berkata, dua suspek terbabit kemudian dibawa polis ke Bukit Pelandok, Lukut, iaitu lokasi mayat itu ditanam, kira-kira 6 petang.

"Pemeriksaan forensik menemui tong berisi simen yang dicampak di tepi jalan ke Bukit Pelandok itu.

"Difahamkan, mangsa dilaporkan hilang di Batu 9, Cheras tiga bulan lalu," katanya.

Mangsa dipercayai ditembak sebelum mayatnya dimasukkan ke dalam tong dan disimen kemudian ditanam di lokasi kejadian.

24 comments:

  1. Ini semua kerja2 pembunuh umno la ni... ketua mereka kan kaki bunuh punya orang kan222.

    ReplyDelete
  2. ANWAR : INI SEMUA SALAH UMNO

    MACAI (1) ANWAR : YA INI SEMUA SALAH UMNO.

    MACAI (2) ANWAR : KITA AKAN BAKAR BENDERA JEPUN.

    MACAI RAMAI2 : YA KITA BAKAR BENDERA JEPUN.

    ReplyDelete
  3. Pukimak yg komen tuduh umno...bangsat

    ReplyDelete
  4. Sbg peringatan kpd ahli pkr. Jika anda berpaling tadah, anda mati.

    Hehe

    ReplyDelete
  5. APa la nak gaduh. iNi kerja yahudi la

    ReplyDelete
    Replies
    1. Org yahudi suka pkr...sbb bapak pkr kn sokong yahudi terang2...

      Delete
  6. mmg sah org umno mesti mencarut punye!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama ja org pkr pun mencarut lg lak dah kalah siap msuk mak bapak ngan roamah pun trbabit...

      Delete
    2. Dah lambang pkr....mata setan....x sedar lg sokong ada....buta kayu....org x de ilmu je fanatik dgn pkr....syok demo jalanan....setan kan mcm 2 suka huru hara...fitnah...maki...menghasut

      Delete
  7. Geng anwar : nih salah bn
    geng bn : nih salah anwar
    Geng neutral : pukimaklah korang

    ReplyDelete
  8. Geng neutral nya pukimak lah punya hal ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihihihihi...,,pukul keliling ko ni bhai....

      Delete
  9. Dalam kes ni, bukan salah UMNO dan juga bukan salah PKR. Ianya juga bukan salah Anwar mahupun Najib. Yang salah ialah puak hak dok buat fitnah kat sini.
    Inilah hasil pendidikan masa kini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sokong, tapi siapa buat dasar kasi bodo boleh mengajar? Upsr hancur spm serendah 3A dapat jadi guru @ ustaz nak datang kecemerlangan dari celah mana kalau tukang ajar sendiri tak pernah cemerlang?

      Delete
  10. Kerajaan dari parti bn gagal kurangkan kadar jenayah.... asyik nak berpolitik je 24jam...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Termasuk ko skali...kluarkan statement bangang

      Delete
  11. Nampaknya penjenayah-pnjenayah Malaysia seiring dengan kehendak kerajaan iaitu maju kehadapan untuk menjadi negara maju. Cuma 'kerja' tu tak sudah. Selalunya mafia bila dah simen mayat ia akan campak ke laut. Ada juga mayat yang dimasukkan kedalam kereta kemudian kereta itu dikemekkan bersama-sama kereta buruk lain dan dijual ke Jepun sebagai besi buruk. Macam tulah kisah Jimmy Hoffa.yang kehilangannya tidak dapat diselesaikan sehingga hari sini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cam penah wat kerja ja bro

      Delete
  12. Perangai umano dan pkr sama saja.
    cuma umano makan taik pkr makan pisang maka pkr cerdiklah sikit..
    Klau pkr sapu buntut... maka umano sapu apom dan buntut sekali pastu letak bom....
    Booooooooommm... selesai

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko lg cibai...mcm lalang....kalu negara kena serang org mcm ko la lari dulu...geng plak dgn penyerang....ko kan lalang....angin tiup ko ikut je....mcm sial pemikiran...BANGANG

      Delete
  13. Hati busuk mulut bau longkang

    ReplyDelete
  14. WOW !! Super Extra Ordinary !!
    This Thing Is Beyond Your Imagination !! >>> CLICK HERE !!

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...