KEBENARAN ITU PAHIT!! KEADILAN ITU PERIT!! PERJUANGAN ITU SAKIT!! RAKYAT BENCI UMNO!! UMNO IS DEAD!!

Pengikutku yg cool..muah33x

Tuesday, 14 May 2013

HIMPUNAN SUARA RAKYAT SUARA KERAMAT "BLACK 505" DI KUANTAN, MALAM INI TIDAK MENDAPAT SAMBUTAN LANGSUNG!!!!!



Perhimpunan 'Suara Rakyat Suara Keramat' di Kuantan malam ini yang terpaksa bertukar lokasi ke Dataran Rakyat berdepan dengan Markas PKR di Jalan Beserah, atas "nasihat polis" dikhabarkan "tidak " mendapat sambutan langsung.

Lokasi asal yang dicadangkan bagi perhimpunan 'Black 505' itu adalah di Padang Mahkota Aman di Kuantan.

Bagaimanapun, terpaksa memindahkan lokasi perhimpunan tersebut, hasil rundingan dengan wakil polis daerah Kuantan semalam.


Pegawai polis dalam pertemuan tersebut antara lainnya memberi alasan bahawa perhimpunan berkenaan tidak mengikut peruntukan seksyen 9 (1) Akta Perhimpunan Aman 2012.


Polis juga menyatakan bahwa lokasi asal merupakan padang awam yang tidak mendapat kelulusan daripada Pegawai Daerah Kuantan.


Semalam, Ketua Polis Daerah Kuantan Mohd Jasmani Yusoff dilapor berkata perhimpunan itu adalah perhimpunan haram kerana penganjur tidak memaklumkan perkara itu dalam tempoh 10 hari kepada polis sepertimana yang diperuntukan bawah Akta Perhimpunan Aman 2012.

Agaknya sebab itulah perhimpunan ini boleh ditakrifkan gagal...Tidak sampai pun 100 orang datang memberikan sokongan...Kesian juga tengok beb!!!!....Pakatan Rakyat sudah ditolak rakyat....Maklumlah UMNO kan parti serba hebat.

Sudah tidak mampu nak tulis panjang lebar sebab Omak Kau amat sedih dan pilu sekali apabila diberitahu yang Himpunan Black 505 Kuantan tidak mendapat sambutan...lokasi kelihatan lengang sunyi sepi tanpa orang.

67 comments:

  1. Biduk berlalu, kiambang bertaut.
    Penduduk Malaysia mesti bersatu terutama sekali bangsa teras iaitu MELAYU DAN BUMIPUTRA. Ayuhlah kita kuatkan semula ekonomi MELAYU dan BUMIPUTRA. Kita dah tahu siapa gunting dalam lipatan kita sekarang ini. Sedar lah bangsa MELAYU DAN BUMIPUTRA semua. AYOH KITA BERSATU UNTUK MALAYSIA TERCINTA!!!!!!

    Produk Bumiputra dan Melayu seperti berikut:

    1.Roti Gardenia (Syed Mokhtar Bukhary)
    2.Bihun Jati Bernas (Syed Mokhtar Bukhary)
    3.Minyak Masak Tiara (FELDA)
    4.Minyak Masak Saji (FELDA)
    5.Susu Manis Pekat Saji (FELDA)
    6.Susu Manis Cair Saji (FELDA)
    7.Magge Sajimee Saji (FELDA)
    8Mayonis SajiMayo Saji (FELDA)
    9.Marjerin Pelangi (FELDA)
    10.Sos Cili Pelangi (FELDA)
    11.Sos Tomato Pelangi (FELDA)
    12.Jem Peanut SunBear (FELDA)
    13.Sardin Agromas
    14.Sardin Pertima
    15.Kopi Hang Tuah
    16.Bihun Sufi
    17.Mi Kuning Sufi
    18.Kuey Teow Sufi
    19.Garam Sufi
    20.Sos Lada Hitam Sufi
    21.Sos Cili/Tomato Sufi
    22.Kicap Masin/Manis Sufi
    23.Tepung Goreng Sufi
    24.Minyak Masak Sufi
    25.Telur Cap Sufi
    26.Ubat gigi Najwa
    27.Ubat gigi Halagel
    28.Garam Halagel
    29.Tepung gandum Cap Bidara
    30.Tepung gandum Faiza
    31.Jus minuman Safina
    32.Syampoo D'herbs
    33.Mydin
    34.MyMart (kedai keluaran Mydin)
    35.Bihun Kampung

    ReplyDelete
    Replies
    1. marilah kita bersatu bersama-sama dengan Melayu Tengin dan spesies mamak madey dlm umporno hancurkan syikh bukari, tokey arak dari kedah dan sewaktun dengannya...

      Delete
    2. jijan mali iblis. ko sial mamposlah cepat2. ko setan cakap tarak kepala hotak. butuhlah jijan mali. nak ambik kahak aku aku ludah atas muka ko..khaaaaak tuuuuiiii.

      Delete
    3. Anon-anon kat atas tu contoh spesis terbaik macai-macai PR yang telah mengkepala juboqkan otak mereka. Jijan bagi info kat mana boleh pi beli produk melayu, depa boleh pi maki. Bila tak diberitahu, sibuk suroh bagi tau. Woi macai-macai bangang sekelian, kalo ko nak terus support produk cina harbi tu, ko punya hal lah. Yang ko sibuk maki-maki ni buat apa. Bangang punya bangsa. Ko ni cina DAPpigs dari Red Bean team kut??? Kalo ya, patutlah ko orang ni melompat-lompat macam kera kena belacan.

      Delete
    4. Kahkahkah....ko orang ada tengok tak gambar Khalid Gagap angkat sumpah, ada keluaq dalam TV3.....siap kena pegang tombak beb....udah lah tu dia kena baca aku janji manifesto PR....kahkah....haaa tu lah, habak lagi manifesto bukan janji. Kali ni kalau dia belit lagi pasal aku janji tu, aku rasa kena sula dek tombak tu!!!

      Tuanku Sultan agaknya bengang dengan spesis ulau ni.....nak buat camana, tak ada choice....dah lah Jijah Sepet bagi satu nama saja kat Tuanku Sultan... depa ingat depa boleh trap Tuanku Sultan...kahkahkah sorrylah beb, Tuanku Sultan lagi terror dari juak-juak PR ni semua....yang bestnya macai-macai PR ni - bab Khalid Gagap kena baca akujanji, depa tak habak pulak.....dah termalu lah tuuu...

      Delete
    5. hahaha.......apa guna berucap semerdu burung kalau berak atas kepala rakyat malaysia.
      kami anti perkauman nak halau semua banglasia kat negara kami ini.
      kamu banglasia ke???????
      kami humban kamu ke hutan nusantara bersaudara dgn pokok2.

      Delete
    6. Jijan,jgn lupe,penyumbng besar eknomi malaysia adalah bngsa cina,so,kalau kita x support cina,adakah eknomi kita akan berkembng?

      Delete
    7. @Jijan mali

      Mydin celah mana melayunya?

      Delete
    8. boddo piang mamat nih.. mydin banyak import barangan dari chinalah bangang.. ko ingat individu yang teraju industri yang ko sebut tu benar2 melayu@bumiputera punya ke.. melayu@bumiputera tu pada namajer. hakikatnya mereka semua Alibaba ajer utk kaburkan mata pihak berkuasa dan rakyat serata..

      Delete
    9. Kepada anon-anon kat atas ni yang terang-terang anti perpaduan Melayu, aku nak cakap apa lagi. Ko orang akan cari beratus-ratus sebab untuk menegakkan benang basah depa tu. Kepada anon tersebut, mana2 yang islam, tak kiralah ko ni cina ke, melayuke, bangla ke asalkan islam, ko orang bacalah surah al-baqarah.

      Ada pengajaran berguna cerita orang yahudi zaman Nabi Musa A.S. disuruh Allah SWT untuk cari sapi yang dagingnya perlu didalam satu kes pembunuhan. Ko orang bacalah dan fahamkan. Kalau ko faham, ko orang akan dapati perangai yahudi-yahudi zaman tu sama dengan perangai ko orang ni semua. Janganlah pulak ko orang aksyen nanti yang perangai ko orang dah sama dengan spesis tu. Berubahlah kepada yang lebih elok....

      Delete
    10. kesian anon 22:25, dia semakin menggelupur kepanasan, semantara jijan mali cool dan relax jer, anon 22:25 ni memang jenis yg mudah dirasuk,ditipu dan dibakar oleh iblis dan setan tak heranlah dia semakin marah dan mencarut tak tentu pasal kerana jiwanya sudah dibakar oleh iblis yg selama ini bersarang didalam dirinya, perangainya sama mcm nuar aljuburi yg menyumpah mahathir supaya lekas mati tapi mahathir cool jer...hahahahaha.

      Delete
    11. BOIKOT PETRON SEKALI WOOIII...

      Delete
    12. malang Melayu..50 tahun lebih di bawah pemerintahan UMNO... hanya mampu keluarkan kicap.. sos ... bihun saja...??? hebat ka kamu???

      Delete
    13. 36. minyak petron..melayu punya....

      Delete
  2. Pilihanraya dah selesai,Setiap parti yg bertanding telah diberi bahagian masing masing oleh rakyat.Hargai dan terima keputusan rakyat berusahalah utk membangunkan dan memenuhi janji janji yg dibuat..Bukanya terus asyik berhimpun Suara Keramat kunun..dasar tukang membangkang bangang tak puas hati tahap longkang minda pembangkang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Orang bodoh dan tak bermaruah ni memang takkan buat apa-apa kalau ditipu! Terima aja seadanya! Kesian betul, miskinya jiwa dan nilai islam yang jelas meminta umatnya mempertahankan akal,nyawa, maruah,harta dan paling utama agama!

      Delete
    2. mrk macai umno ni bukan bodoh! sebab mrk ni semuanya perasuah sebab tu mrk benci pr takut nanti kena celop.....!

      Delete
    3. UMNO U=Untuk M=Melayu N=No O=Otak
      Orang Islam tolak agama dalam pentadbiran mana faham.

      Delete
  3. Di Ipoh or Penang or Klang valley dsai boleh dapat sokongan kaum cina untuk mempedengar fitnah. Tapi kalau kat Perlis mahupun Johor sebagai contoh; cerita karut Putar belit dsai ni kurang menjadi. Apa tah lagi sebutir bukti pun tak ada.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha,jumpe esok di jaybee,selaut rakyat trun di jb,jgn terkezut plak nanti yea

      Delete
    2. hahaha.....semua johor akan turun tak kira apa halangan sebab satu demi keadilan demokrasi dimalaysia.

      Delete
  4. kata negara demokrasi..dia punya psl la.

    ReplyDelete
    Replies
    1. anon 22:18....
      kahkahkah.....jadi macai-macai PR semua tahu yang Nuaq Berahi ni kaki putar belit....dah tahu pun macai tetap sokong....tulah macai-macai semua dah mengkepala juboq kan otak mereka supaya senang disuntut oleh Nuaq Berahi Al-Juburi....kahkahkah...

      Delete
    2. Perkataan macai lebih sinonim dngan puak2 bn yg otak dah hatinye dah xda sinar untuk menerima kebenaran

      Delete
    3. Siapa kau untuk judge hati orang hitam ke putih ke bersinar ke malap? Kau tuhan ke? Annoying..

      Delete
  5. anon 22:27.. Allah bagi akal, ko x nk guna.. nak jgk guna kepala lutut...mahkamah da putuskan si nuaq tu x bersalah..ko ada bukti? bodoh punya bangsat!!!

    ReplyDelete
  6. aku orang johor..... kenapa kau tak bising bila cina mca kalahkan mahadir melayu dap kat parlimen tanjung piai... gani tu sengaja dikorbankan... dah tau gelang patah mca punya, kenapa sibuk nak ambik alih.... kenapa kau tak syukur rafizi rampas pandan dari mca...

    ReplyDelete
  7. Tak kan bersatu umno dan pas, sama bangsa berlainan amal. Satu kenal halal haram satu lagi asal barang jadi duit semua sapu.

    ReplyDelete
  8. Wahai anti PR, cukuplah dgn fitnah anda. Tulisan sedemikian berapa bayaran yg hang dapat. Bukan nak bela tapi nak bg pencerahan. Mungkin disebabkan hang ni jenis manusia bebal sampai tak tahu dosa atau pahala. Kalau la betul Anwar tu sepertimana yg hang gambarkan kenapa la dia didapati tak bersalah oleh mahkamah. Hang tak baca suratkhabar ka atau tak tengok berita di tv. Sayangnya hang ni dilahirkan sebagai orang Islam melainkan hang ni bukan Islam. Jgn buat fitnah kalau tak tahu hujung pangkal, dosa besar tu. Takkan tak pernah belajar ugama kalau buat fitnah apa balasannya. Melainkan kalau ada najis dlm kepala otak hang sebab tu boleh tulis sesuka hati atau cakap sesuka hati. Bukan nak mengajar tapi tulisan hang dlm ni macam org yg tak pernah belajar ugama tulisan kurang ajar. Jgn tulis atau cakap sekiranya perkara itu telah dibuktikan. Jgn jadi Melayu bangsat. Hang nak sokong parti mana pun siapa pun tak kisah yg menjadi kisah bila perkara tu dah jadi fitnah. Mungikn rumusan aku terhadap hang ni jenis makhluk yg mungkin kurang ajar sebab di hati dan otak dah benak sebab terlalu banyak najis. Sedar tak fitnah hang tu pahala bg org yg hang fitnah. Akhir sekali jadi lah Melayu yg bermaruah dan berakal jangan jadi Melayu Bangsat seperti hang la ni. Terima kasih di atas tulisan anda yg seperti najis dan tak bermaruah ini. Insaflah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. UMNO U=Untuk M=Melayu N=No O=Otak

      Delete
  9. Bodoh punya makhluk. Kalau setkat nak bilang suruh beli produk Melayu tak perlu nak tulis kat sini. Anak aku pun tahu kena beli produk keluaran Melayu Islam bukan Melayu Selam. Kalau nak ajar makhluk lain ingatkan diri sendiri dulu.Hang jadi tukang promosi ka kat sini. Aku tiap kali mengikuti perkembangan komen hang kat blog ni tapi sayang, bila dah tulis menghina, mengutuk dan memfitnah hang nak ajar makhluk lain pula jadi baik. Kalau dari awal hang bg nasihat yg positif boleh gak ambil iktibar setiap tulisan hang ni. Mcm la makhluk2 kat sini tak tahu bila nak beli barang mesti beli produk keluaran Melayu Islam bukan beli produk keluaran Melayu kroni UMNO. Mcm la hang ni suci sangat nak ingatkan orang2 kat sini. Bodoh punya tulisan, tulisan perkauman. Oh ya minta maaf berkemungkinan hang ni suci sepertimana sesuci-sucinya UMNO sebab tu boleh tulis cam ni. Memang sah hang ni jenis tak tahu nak fikir bila nak tulis kat sini. Fikir seperti Melayu yg beragama Islam bukan fikir sperti Melayu UMNO, BODOH.

    ReplyDelete
    Replies
    1. at least dia ajak beli brgan melayu dari C** yg kita sndiri tak tahu sama ada halal haram dia tu sah atau dak..dah tu tak kan ko nak tgok cmpany2 mlayu bngkrap dan cmpany2 non-melayu maju pastu ko buat andaian yg org cina mnopoli economi,.dah kita sndiri pown tak mau beli nak ckap byak apa..suruh bersatu mcm cerita,yg ni tak kena yg tu tak kena..

      Delete
    2. Nampak sangat tak faham apa yg disampaikan. Ini bukan nak cerita bab ekonomi org melayu ka cina ka india ka atau sebagainya. Kalau nak cakap bab ekonomi ni nanti marah pulak. Fahamkan betul2 ayat2 dlm tulisan tu baru komen. Kalau syarikat Melayu yg bankrap mungkin ada hikmah disebalik tu mungkin cara berniaga tak halal. Kena jadi kroni baru boleh maju. Fikir fikikanlah.

      Delete
  10. Jsnganlah tipu, saya orang Beserah. Lebih 50000 yang datang!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Encik,omakkau ni tngah menyindir,kami pun tahu lebeyh 50000 org yg dtg

      Delete
    2. Bodo lembuu tul korg ni...50000 ada 4 bj kosong laa...bingai biawak ko bdua ni nk bsar2kn jmlah...tulaaa duk ngikot ssangat angkatan bhalul ngira pn da tak reti...tempat sempit mcm alor jubog yg nua sukatu mmg nmpk sendat bodoo....adake 50000....taklebih 2000pun akui jelaa jgn nk mnambah2 boddoo bin baghal...aku pong ada semalam duk begolek suka kat sbrang jalan....dasar penipu lahanat btul puak2 lembuuu bodoo korang ni....mampuilaa lu all sama cina tak basuh taik yg anuu..arr gemor tuuu...kakakaka

      Delete
    3. Kamu blaja kira ngan rais yatim ke

      Delete
    4. jumlah ramai atau tidak, tidak penting,yang penting perjuangan menentang kejahilan, penipuan, ketidakadilan dan penindasan, umpama burung pipit yang mengambil air dengan puruhnya untuk memadamkan api yang membakar Nabi Ibrahim, bukan kejayaan memadamkan api itu yang penting tetapi usaha yang dilakukan untuk menegakkan kebenaran itu yang penting, usaha itu yang akan ditanya di hadapan Allah SWT, berjaya atau tidak itu kuasa ALlah, bila tiba masanya kebenaran akan mengalahkan kebatilan, tetapi usaha menegakkan kebenaran perlu berterusan supaya kalau kita matipun, biarlah dalam perjuangan menegakkan kebenaran, bukan bergelumang dengan kebatilan, wallahua'lam.

      Delete
    5. setuju...terbaik... :D

      Delete
  11. SPR-Suruhanjaya Penipu Rakyat

    ReplyDelete
  12. hahahaha.........!
    banglasia tak akan faham maksud berwafakat kerana mrk sentiasa berubah sebab tamak n pentingkan diri.
    melayu yg berani adalah melayu yg benar n suci islamnya tetapi melayu yg penakut adalah melayu yg tahu jaga harta dunia yg langsung tak menghayati islam.
    melayu penakut ini lah melayu tak guna n suka berkawan dgn syaitan maka mrklah banglasia .

    ReplyDelete
  13. We are Anonymous. We are Legion. We do not forgive. We do not forget. Expect us.

    Let us rise. Show those bastard the people power. Our idea of freedom will live on!!

    ReplyDelete
  14. DOA UTK DSAI
    TOLONG AMINKAN...

    YA ALLAH ENGKAULAH YG MAHA AGONG LAGI MAHA MENGETAHUI,
    BERILAH KEKUATAN SEMANGAT DAN KESIHATAN KEPADA DSAI SEKIRANYA PERJUANGANNYA ITU MEMBAWA RAHMAT KEPADA KESUCIAN AGAMAMU.

    BERILAH DSAI HIDAYAH DAN INAYAH UTK TERUS MEMIMPIN PERJUANGAN ANDAI PERJUANGAN ITU DALAM PERJALANAN MENUJU REDHAMU...

    SEBALIKNYA YA ALLAH..
    BISUKANLAH DSAI SEKIRANYA PERTUTURAN DAN PERJUANGANNYA MEMESONGKAN KAMI DARI MENCAPAI SYAFAATMU, SETIAP AYAT LAUNGAN PERJUANGANNYA MENUSUP KE KALBU, BANTULAH KAMI YA ALLAH. KAMI DIPERSIMPANGAN YANG AMAT SUKAR MENCARI KEBENARAN.

    YA ALLAH, TUHAN SEMESTA ALAM.
    TUNJUKKANLAH KAMI JLN YG LURUS DAN JALAN YG ENGKAU REDHAI YAKNI JALAN PARA ANBIA DAN SAHABAT. KAMI SAYANGKAN NEGARA KAMI, KAMI INGINKAN KEAMANAN DAN KEMAJUAN.

    YA ALLAH, ENGKAULAH YG MAHA MENGETAHUI APA YG TERSIRAT.

    ReplyDelete
  15. Omakkau penipu

    ReplyDelete
    Replies
    1. dia sindir puak2 haramjadah lah bro.. eg.. utusan. tv31/4. rais yatim..

      Delete
  16. Aku teringat sgt nk tengok anuar g haji lg...teringin sesangat...

    ReplyDelete
  17. Yg brg cina sebok ko nk boikot..bila org suh boikot brg israel ko xnk plak...ko melantak jgk mcd tu...otak ada tp xleh pakai...puak2 umno nie...kene bg minum racun je senang...




    ReplyDelete
  18. Melayu skang bagus betul bab maki memaki kn...bab membodek no satu...time keje hampeh komplen sana komplen sine org tu x btul org nie x betul...diri sendiri mcm bagus...fitnah jgn ckp le...tp aku teringat dgn ustaz time aku blajo kt sekolah agama dlu dajjal akan mempengaruhi umat adam dalam sekelip mata...yg benar akan dipesongkan yg salah akan dibangga2kan...akan wujud ramai golongan extremist memecahbelahkan umat adam...wujud golongan yg bongkak taksub sesat sampai x tau mana baik buruk semata2 menegakkan benang yg basah...aku ad tanya pada ustaz camana dajjal mempengaruhi umat adam dia guna magik ke.?Sekarang baru aku tau kuasa dajjal yg sebenar "internet"...so pk2 kanlah ye

    ReplyDelete
  19. Syed mokhtar melayu? Mydin kedai melayu? Kwn aku bpk dia arab, mak india pun di iktiraf bangsa melayu... Pelik kan? Aku keturunan jawa mmg la dr rumpun melayu. Camtu gak banjar, bugis, boyan pun rumpun melayu. Tp yg bkn dr nusantara ni camne leh jd melayu? Jgn nti bangla pun diiktiraf melayu gak. Ssh la bila nk cita pasal bangsa. Lbh baik bersatu bawah islam. Sbb dlm islam ada semua bangsa. Tp dlm bangsa belum tentu semanya islam.. Buang la sifat assobiyah tu...

    ReplyDelete
  20. Ok macai2 amno semua jom layan lagu remeh amuk...

    ReplyDelete
  21. Kalau nak ikutkan org Melayu sejak dahulu lagi bersatu. Cuma yg bezakan Melayu tak bersatu sebab ada org Melayu yg rasuah, kaki fitnah, penipu dan bermacam2 lagi kalau nak taip jari boleh letih. Aku org Melayu, aku tak akan bersatu dgn Melayu jenis ini. Kalau nak bersatu kena ubah kena ubah dari Melayu bangsat ke Melayu yg baik. Anti bersatu dgn Melayu Bangsat. Ada kuasa dan wang apa saja boleh beres.

    ReplyDelete
  22. Sebelum PRU13 sibuk puji cina. 1Malaysia 1Malaysia Sampai Najib sdiri turun pukul gendang iklan tahun baru cina. Lepas PRU13 macai2 sbuk dok maki cina sebab xsokong BN. Macam biasa Najib plak akan muncul jadi hero satukan rakyat katanya. Korang punya drama korang sdiri la tengok. Rakyat dah muak.

    ReplyDelete
  23. Penipuan yang dirancang bukan kelemahan diri tetapi kejahatan yang dibisik oleh syaitan..kebenaran pasti akan mengatasi penipuan bila tiba waktu dan ketikanya..kerana kebenaran datangnya dari Allah SWT..selagi kita berusaha dan berdoa..pasti kejayaan milik kita..kalau tidak sempat kita rasa di dunia ini, pasti Allah beri kita kejayaan di akhirat nanti.InsayaAllah..Amin.

    ReplyDelete
  24. Hebat-hebat bahasa rakyat Malaysia ni,
    inilah gaya didikan kerajaan Malaysia,Hadari dah lari.......

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalaulah betul menang guna undi tipu, 5 tahun gaji tu bagi anak bini makan. Apa jadi agaknya?

      Delete
  25. BALIK PADA YANG ASAL. Kalau pemimpin tu Siddiq, Amanah, Tabligh dan Fathonah, bukan saja bangsa akan bersatu...semua rakyat akan bersatu kecuali segelintir yang memang tak mengamalkan empat pekara tersebut. 'Bapa borek, anak rintik' itu pun termasuk dalam mempraktikkan cara memerintah...tak kira PR atau BN atau sesiapa pun. Pemerintah baik, rakyat pun pada amnya baik. Sama juga 'Raja adil raja disembah, raja zalim raja di sanggah'.
    Ia juga amalan agama yang patut umat islam ikut. Kita juga patut tanya adakah kita sebagai individu mengamalkannya walaupun dalam satu organisasi kecil yang di panggil keluarga.
    Yang empat tu bukan islam, cuma islam yang suruh mengamalkannya. Tak hairanlah kalau umat lain mengikutnya kerana ia untuk kebaikan semua. Kalau ada ciri2 yang empat ini dipakai guna dalam semua hal,daripada pemimpin sampai individu, secara otomatik kita akan bersatu...tak payah laung laungkan pekara tersebut.

    ReplyDelete
  26. Bosan tengok pergaduhan korang nie.. Ade je yg tak kena.. Senang camni la, kalau korang nak sangat anuar jd PM, korang sroh ah dye buat negara lain.. Korang pergi duduk ngan dye.. Dye mesti boleh buat punye negara lain.. Backup dye kan besar.. Ok? So, nanti insyaallah dah takde gaduh² dan fitnah² lagi dah.. Dose pon tak dapat.. Hehe..

    ReplyDelete
  27. KALAU BEGINI PUNYA RAMAI BERHIMPUN PUN TAK BOLEH TUMBANGKAN UMNO BARISAN NASIONAL, RASANYA LAGI SERIBU TAHUN TIAP2 HARI BERHIMPUN PUN UMNO BARISAN NSSIONAL TAK AKAN TUMBANG.

    ReplyDelete
  28. Ok gak kan...ko suruh anuar buat negara sendiri....senang korang nk jubor menjubor wakaka

    ReplyDelete