KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Wednesday, 1 May 2013

PERGH!!!!!... RIBUAN RAKYAT KAPAR, KLANG SAMBUT "EJEN SULU" DI KLANG UTAMA!!!!


LOKASI:-   HADAPAN ECONSAVE TAMAN KLANG UTAMA, KLANG.

TARIKH/WAKTU:-   1hb Mei 2013/4.30 ptg

Cukup punya dahsyat sambutan diberikan oleh rakyat Parlimen P109 Kapar kepada "Ejen Sulu" DSAI petang tadi.

Inagatkan apabila dituduh pelbagai ejen dari yahudi, CIA, Cina dan terbaru ejen Sulu, rakyat akan menjauhkan diri dan boikot apa jua ceramah maupun program yang melibat DSAI....rupa-rupanya tidak beb!!!...lagi kuat dituduh ejen segala ejen lagi berbondong rakyat sokong dan dakap perjuangan yang dibawa oleh Pakatan Rakyat walaupun dibawah matahari terik.

Nampaknya taktik UMNO nak pikat hati rakyat dengan serang DSAI dari pelbagai sudut tidak memberi sedikit pun kesan dan impak.

Sebelum beliau hadir bapa Saiful Bukhari Azlan lazim pula buat U-Turn kata betula DSAI liwat anaknya..Ingatkan cara pengakuan flip flop itu rakyat sudah pastilah naik meluat dan menyampah kepada DSAI...tapi tidak juga.

Agaknya sekarang UMNO/BN pimpinan Najib Razak sebagai Presiden dan Mahathir sebagai penasihat sudah pasti dah mati akal cara mana nak sekat DSAI dari menjadi PM ke-7 selepas 5hb Mei 2013 ini.

Hari yang bersejarah ini dihadiri sama calon PKR/PR Parlimen Kapar Sdr Manivannan Gowindasamy dan Ketua Gabang PKR Kapar Tuan Azizi Ayub.

Parlimen P109 Kapar, Ins'y Allah akan kekal ketangan Pakatan Rakyat jika diambil kira sambutan dan mood rakyat petang tadi.


INI KALILAH TUKAR.....JOM UBAH... SELAMATKAN MALAYSIA...PAS GANTI UMNO...PR GANTI BN.

39 comments:

  1. Bn memang dah x ada isu nak kaitkan lagi.bapak saiful orng dah bayar ke apa tiba2 boleh main tarik balik permohonan maaf.talam 2 muka ke apa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dia minta maaf pada keluarga anwar dan keluarga dia...ada tak dia minta maaf pada kita semua? Samaada kita terlibat secara langsung atau tidak langsung dia perlu minta maaf, sebab dia buat pengakuan tempoh hari...Pada diri saya, perkara begini memang memalukan sebab membabitkan maruah keluarga...Ya Allah jauhilah perkara2 begini buat diriku dan keluargaku....

      Delete
  2. Mmg aku dh agak bnda ni akn terjadi,sng2 nk u-turn blk,mana dia letak maruah dia xtau,sng2 kena bli..lg dekat ngn 5mei lg dasyat fitnah yg mereka buat, dasar putar alam parti yg nk kuasa, no way...ini kalilah!!!

    ReplyDelete
  3. Tolak semua calun-calun PR - Pakatan Rasis!!!!!
    Tolak semua calun-calun parti "Manifesto BUKAN Janji"!!!
    Tolak semua calun-calun parti sokong kaum sesat LGBT!!!
    Tolak semua calun-calun parti yang sangup nak gadaikan kalimah Allah SWT!!!

    SELAMATKAN MALAYSIA!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jijan mali babi the movie

      Delete
    2. kikikikikikikiki...isu tarak! fakta tarak, just replay...kesiannnnnn....

      Delete
    3. Tolak semua calon BN - Barisan Rasuah !!!!!
      Tolak semua calon BN- Kebas Lembu Rakyat !!
      Tolak semua calon-calon parti "Meniru Menifesto" !!!
      Tolak semua calon BN – ada kilang arak !!
      Tolak semua calon BN – yang takut berdebat !!
      Tolak semua calon-calon parti sokong Saiful Penipu !!!
      Tolak semua calon yang menyebabkan Pulau Batu Putih Tergadai !!
      Tolak semua calon yang menghakis Tanah Rezab Melayu !!
      Tolak semua calon yang gadai Tanah Felda !!
      Tolak semua calon-calon parti yang sanggup berlakon bela kalimah Allah SWT setelah mereka sendiri yg membenarkan digunakan di Sabah dan Sarawak !!!

      Delete
    4. Apa bezanya kerjasama PAS n DAP dengan kerjasama UMNO n MCA? Apa bezanya kerjasama PKR n DAP degn kerjasama UMNO n MIC? Macamana satu boleh halal dan satu lagi pula haram? Apa nasnya kalau halal dan apa nasnya kalau haram..Saya mohon kpd Alim Ulamak dan para Ustaz Yg Alim lagi warak yang ada di negara ini utk pencerahan..Saya rasa ramai diantara kita yang keliru..Kerana Jika kita dengar dari pihak alim ulamak sebelah BN kata dia betul dan tetapi alim ulamak sebelah PR kata dia betul...Habis kita rakyat bawahan ini nak ikut yg mana satu? Akhirnya kita kat bawah ni bergaduh sesama sendiri di antara jiran tetanga dgn saudara mara dgn rakan sekerja, siapa yg nak tanggung dosa ni? Najib ? Anuwar? TG Nik Aziz ? Tuan Guru Hadi Awang? LGE? Karpal? LK Siang? Atau kita sendiri yang dipertanggungjawabkan utk memikul dosa tersebut? Tlg lah saudara saudara ku yg seagama sekelian hentikanlah tuduh menuduh, caci maki ini semua..dlm masa 4 hari ni kita gunakanlah akal fikiran kita yg waras..mohonlah pertunjukNya..Sesungguhnya Tuhan kita ialah ALLAH YANG MAHA MENGETAHUI...Semoga kita semua berada dalam Rahmat lindunganNYA..Aminn.

      Delete
    5. Anon 2356, itu namanya siasah politik. Kalau ianya menuju kpd kebaikan atau menzahirkan kebaikan tak salah. Tapi kalau siasah politik antara muslim dan non muslim lebih menuju kpd keburukan atau menzahirkan kemungkaran memang salah. Sila rujuk pd apa itu siasah.

      Delete
  4. Aduh.....bagus bebeno yer....boleh u turm maaf-maafan masalah maruah ni. Untung lumayan kot err

    ReplyDelete
  5. Haha.lawak tol bpak sutun ni. Dua2 aku xcya..family prob..haha. Tarik balik. Pasni sutun plak xngaku ditoron.
    kahkahkah..
    Pning pala macai umno .
    Tp pncacai ni ada semangat balik.kalo tak.g muram je nampak.kahkahkah.

    ReplyDelete
  6. JIJAN MALI..BERKUATKUASA SAAT INI BELIAU TELAH DINAIKKN PANGKAT DR ANJING BN KPD BABI BN DGN ELAUN RM50 SBLN

    ReplyDelete
    Replies
    1. macai-macai PR dah cacing kepanasan. Depa semua dah tahu PR akan tersungkok dan akan dibangkulsampahkan oleh rakyat marhean di bumi melaya ni macam yang Jijan Mali canang-canangkan.

      Depa Tanya bos, bos pun macam cacai-cacai semua, semua tengah tecungap-cungap....kahkahkah...magic Nuaq Berahi tak menjadi....tulah sebab cacai-cacai dah mula merapu tahap gaban. Ko orang dengar saja lah kat mentera keramat Jijan Mali tu. Dah game over bro, PRU13 ni kita akan kapan dan talkin kan PR....kahkahkah

      Delete
    2. Lihat apa yg berlaku...Kpd semua bakal pengundi yg beragama Islam..Kita masih ada masa untk melakukan sembahyang Istiqarah memohon petunjuk dari Yang Maha Mengetahui..marilah kita bersama-sama memohon pertunjukNya semoga kita dapat membuat pilihan yang tepat utk agama dan negara kita yang tercinta...Dalam keadaan sekarang yng penuh dengan fitnah, kita pun tak pasti yang betul dgn yang salah..adalah lebih baik kita memohon petunjukNYa..Sesungguhnya Ia Maha Mengetahui..Marilah kita bersama-sama berhenti dari tuduh menuduh, caci-mencaci sesama Islam..sesungguhnya kita bersaudara..mohon tlg sebarkan kpd semua. Semoga Allah swt memberikan pentunjuk dan hidayahNya kpd kita semua..Aminn.

      Delete
  7. Ini lah cara cri makan paling senang dan lumayan berapa juta dia d sogok supaya putar balik ckap orang macam ni kasi buaya makan pun tk mau hati kohok padan la lama dia diam rupa nya bincang berapa bolih kasi...
    Haram jadah..

    ReplyDelete
  8. Apa cerita pun samada sambutan ceramah parti atau pun cerita karut fitnah dan sebagainya BN dah hampir menang PRU 13.

    ReplyDelete
  9. KALAU MAMAK JADI PENASIHAT ADOHOI/ DIA SENDIRI TIPU JADI MELAYU BARU MASUK UNIVERSITY SABAGAI MAMAK TAK RECOGNISE HAHAHAH JADI PULAK DA PETRONAS ADVISOR BAPA OTAK UDANG LAH ENGKAU /SUDAH TIPU MELAYU 4 TAHUN HAHAHAHA MAMK MAMAK MAMAK KIMMA NAK JADI MELAYU PULAK DA HITAM INDIA NAK JADI BUMIPUTRA HAHAHAHAHA INI LAH BILA KASI MAMAK ROTICANAI MAKAN KUAH PULA

    ReplyDelete
  10. Mimpi la kau bn hampir menang......buta ke apa ko ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kahkahkah...siapa yg buta ni bro....ko bukak kan mata dan telinga ko orang. Rakyat marhean melaya dah tolak PR. Depa akan kapan dan talkinkan PR dalam PRU13 ni.....kahkahkah

      Delete
  11. Sama2 kita brdoa n solat hajat mohon pd Allah berikn kemenangan pd PR13 ni..amin

    ReplyDelete
    Replies
    1. Atas kehendak, keizinan dan kuasa Allah SWT, Azlan telah buat u turn, maka macai2 pakatan haram terus kepanasan dan mengelupur mcm cacing kering yg terbakar, apa yg di-ingin semua tidak menjadi, apa yg korang rasa? Rasa oren?... Padan muka!!!.....Hahahahaha.


      -bom berangkai jijan mali-

      Delete
  12. Org macam Azlan tu tengok macam muka penyek dilanggar steamroll. Muka munafiq. Sesuailah berkawan ngan jijan, boleh main guli...dan cebok berak babi

    ReplyDelete
    Replies
    1. jebond 009....
      hang ni betoilah...bila si azlan ni dulu tibia cakap si saipol tu buat gitu sebab UMNO yang suroh, bukan main hang dan macai-macai sorak sokong. Le ni bila dia buat U-turn, hang dan macai-macai kutok. Hang tau tak dia buat macam tu sebab kerenah Nuaq Berahi ko orang???...Selagi makhluk perosak Nuaq Berahi ni ujud, selagi tu lah masalah kat bumi melaya ni tak ada kesudahan nya.

      Delete
  13. Pasaran saham melonjak naik tinggi terkini kerana pelabur luar negara yakin proses cemerlang ekonomi BN di bawah Najb akan bersambung.

    ReplyDelete
  14. Azlan dah bersumpah nama allah, tarik balik?.... OMG.... senang2 jek sumpah nama allah main2 tarik balik....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itulah sebabnya berkawan dengan pemimpin anugerah tuhan Nuaq Berahi Al-Juburi....Inilah padahnya. Begitu senang besumpah dan lepas tu tarik balik. Bang Non nilah yang memulakan tabiat yang maha hina tu....serupa dengan perangai hina dan burok nuar berahi kebelakangan ini. Mangkuk berayun ni sanggup buat apa saja sampai membahayakan nyawa orang disekeliling dia demi mencapai cita-cita dia. Semoga Allah SWT selamatkan kita semua dari makhlok perosak ini...aminnn.

      Delete
  15. Pas pun buat u-turn. Ini kan pula bukan tok guru.

    ReplyDelete
  16. Pasal duit sangup buat apa saja... Lacur maruah untuk hidup mewah. 2ekor anok beranok sama je.. Janji masuk.. Halal haram baham belaka... Ni sampah dunia... Mampus baru tau...

    ReplyDelete
  17. bn barisan najis........x habis2 fitnah...sama lah dengan yahudi

    ReplyDelete
    Replies
    1. anuar ibrahim tu ketua yahudi bahlol

      Delete
    2. ketua yahudi??? no hal....ini kalilahhhhhhhhhhhhhhhh

      Delete
  18. Benci Penipu kewangan Rakyat2 May 2013 at 01:50

    Dimulakan dengan bismillah...Hidup BN teruskan usaha anda najib...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Semoga Allah memberikan BPkR hidayah. Dia ni ada mata tapi tak boleh nampak. Ada telinga tapi tak boleh dengar. Ada otak tapi tak bole fikir. Pelik jugak. Ngko visit blog ni untuk ape aah kalau tak ade otak nak fikir?

      Delete
  19. PI Bala dah meninggal dunia....kalau lah dia masih hidup, beranikah tv membenarkan SI Bala membuat pengakuan, bahwa SD1 tu valid dan SD2 tu adalah pengakuan yang di suruh oleh pihak tertentu? Walau bagaimana kebenaran akan terungkap juga, jika dia diadili dgn seadil2nya.

    ReplyDelete
  20. Omak... i luv u!

    ReplyDelete
  21. tuhan akan beri kemenangan pada mereka yang benar,sebap dialah maha mengatahui segalanya,dan dialah yg mengadili.moga dia beri kemenangan pada parti yg bersih dn betul.amin

    ReplyDelete
  22. Dah dapat apa yg dia cari...U - Turn le...bongok...

    ReplyDelete
  23. Senang je politik ni... Kalau ada 2 pilihan dan dua-dua buruk.. Pilihlah yang paling kurang buruk... bagi aku PR yang paling kurang buruk..

    Kalau dua-dua manifesto baik, pilihlah yang paling baik.. bagi aku PR yang paling baik..

    Cuba tengok Surah Rum Ayat 1-4. Masa Parsi(negara bukan islam) lawan Rom(negara bukan islam) kan Nabi Muhammad SAW gembira Negara Rom menang. Kenapa? Walhal dua2 negara bukan islam? Fikir-fikir kan lah

    ReplyDelete
  24. Gua nampak omak kt stage gan DSAI..beso gamak lesen omak ye..terbaik omak!!

    ReplyDelete