KEBENARAN ITU PAHIT!! KEADILAN ITU PERIT!! PERJUANGAN ITU SAKIT!! RAKYAT BENCI UMNO!! UMNO IS DEAD!!

Pengikutku yg cool..muah33x

Saturday, 18 May 2013

KOLEKSI RAKAMAN GAMBAR HIMPUNAN BLACK 505 PERINGKAT NEGERI SEMBILAN... SAMBUTAN CUKUP HEBAT!!!!..PULUHAN RIBU RAKYAT HADIR!!!



Jika dilihat pada sambutan yang rakyat berikan kepada Himpunan Suara Rakyat Suara Keramat Black 505 Peringkat Negeri Sembilan di Jalan Haruan 4/7, Pusat Komersil Oakland, Seremban 2, Seremban, Negeri Sembilan.. amat jelas sekali majoriti rakyat masih memberikan sokongan padu kepada Pakatan Rakyat.

Majoriti rakyat merasakan kemenangan BN pada PRU 13 yang lalu adalah kemenangan yang meragukan...kemenangan yang menimbulkan pelbagai persoalan yang wajar dijawab oleh SPR...Menang dan kalah adalah adat pertandingan tapi jika kalah dengan ada yang mencurigakan maka perlu pihak yang bertanggung jawab mengendalikan Pilihan Raya memberikan pencerahan minda.

Jangan dipandang remeh dan enteng puluhan ribu rakyat yang datang berhimpun...

Cara penghebahan dilakukan hanya melalui alam maya terutamanya laman sosial FB, Twitter dan beberapa blog termasuk sms...bukan hebahan dibuat melalui RTM,TV3, maupun akhbar-akhbar arus perdana.

Dengan cara sebegini pun sudah berjaya menghimpunkan puluhan ribu rakyat.

40 comments:

  1. Mane kuar tv3 td ckp geng pekida n silat gayung nk sekat himpunan rakyat..entah betul entah idak tv3 dgn dakyah fitnah dan palsu umno..kebangkitan rakyat x mampu disekat..dh la tv3 brtahu yg prhimpunan di kelana jaya bersifat perkauman..hello sape yg prkauman skang ni..igt rakyat lembu fidlot umno ke xblh fikir...ciss

    ReplyDelete
  2. ABANG LONG 36018 May 2013 at 03:52

    Broo..stop2 la wat himpunan jalanan...jangan sampai nanti parang terbang di kepala ok..kami x nak malaysia huru hara..THAT ALL..Warning dari geng 360

    ReplyDelete
    Replies
    1. Janganlah takbur dengan kekuatan manusia

      Delete
    2. wakakakaka.. abang long 360??? hahaha.. aku nak tanya hang sikit abang long 360.. solat 5 waktu cukup dah ka?

      Delete
    3. Geng 360?geng goyang gerudi ke?kah kah kah

      Plz support my blog too..
      Che'en punyer

      Delete
    4. ini geng penting diri n keluarga tu!
      maka hati2 dijalan raya.

      Delete
    5. Abg long..ceh blahla apa ingat masuk hospital free naik bas free?blahla.pekida lagak lebih.kalau hebat mai lawan 1 sama 1.bawak geng org x dak telur blhla.bodo.

      Delete
    6. Mana abg long...panas gua orng sembang bodoh ni.hebat sngat ke long2 ni.cam bodo ni.

      Delete
    7. abang along 1419 May 2013 at 00:20

      kah.kah.kah.kah.jage jage.ababg long dah warning tu.kah.kah.kah.ckp owangputih pun berterabur ade ati nak libas parang.parang kita dia tak nak hingat plak.jgn dok siru aaaa.nanti sakit pun bole,malu pun bole

      Delete
    8. Antara abg long dengan kumicho mana lagu otai.hahahaha.watikah ke kau lantik diri sendiri.long la sngat

      Delete
    9. hahahaha btul2

      Delete
  3. PR kenalah terima kekalahan dgn terbuka,PRU 13 adalah sah dan telus,Pembangkang turut menang di kws kubu kuat mereka.Perhimpunan haram utk desak dan gulingkan kerajaan BN akan hanya mngundang kekacauan dan pergaduhan sesama kita.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kami sntiase menerima kekalahan seperti pilihanraye sebelum2 ni...tapi..oleh kerane adenye internet dimane fakta2 lebih tepat dan jitu dikeluarkan...membuatkan kami tak boleh menerima penipuan pilihanraye kali ni...paling x masuk akal..ape dbwatnye beg undi spr berada di tengah2 padang di sungai siput...? Mohon pencerahan sedare...?zaman dulu boleh la dok kencing kami....la ni...jngn harap la

      Plz support my blog too
      Che'en punyer

      Delete
    2. Setakat fakta, tapi tanpa bukti yg sahih dan saksi, belum tentu benar faktanya.. Teknologi semakin canggih, setakat gambar, itu bukan tepat dan jitu.. Itu mudah menipu..

      Delete
    3. Ye lah labu.....ble hati dah bute...lembu pakai skirt pun lawa

      Plz support my blog too
      Che'en punyer

      Delete
    4. hahaha....mahu bukti ada bro, tunggu kat mahkamah nanti.
      petisyen ada 31 skrg!
      lawan tetap ....lawan.

      Delete
  4. Omak kau lain kalilah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kepale tok kau....

      Plz support my blog too
      Che'en punyer

      Delete
    2. hahaha......inikalilah!

      Delete
    3. Ha ha hq ha lainkalilah che en oi tak payah nak berangan spr dah siap nak menangkis bukti bukti rekaan anwar !!!perkara dah dijaka akan berlaku bila kau orang tak dapat puterajaya nanti ramai lah yang kena lucut kerayaatan jadi rakyaat bangla .upah bangla bawa ic palsu buat statment palsu dan macam macam palsu kemudian tuduh umno yang buat jap lagi macai dap yang dok tahan orang melayu dari mengundi kena lah balasanya

      Delete
  5. Ooo aku tau kawasan nie cina2 soteng byk le...kalu ko nk tau nie le kawasan cina komunis bkumpul...pelik kn...patut le omak kau byk promote cina berlakon disebalik menjadi melayu dan islam...kat sine le aku kena tipu dgn cina servis keta...nasihat aku org2 yg br menetap di negeri 9 jgn servis keta anda di kdai2 servis cina silap kedai kena ketuk beb...aku kena tahun lepas especially kalu ko pakai plet luar ...kalu ko nk servis ko g jalan labu ad satu kdai melayu bagus mekaniknya harga pun berpatutan layanan tiptop...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha.....kamu melayu ke banglasia bro.....!
      kalau sana sini komonis dah lama ko mati bro!
      kamu banglasia agama syaitan bro bukan islam sebab ada ke islam ajar kamu hina org kecuali syaitan bro.
      kamu mungkin salah diajar sebab tu kamu penipu ni ...

      Delete
  6. Betul2 aku setuju...bukan kereta saje motor pun sama terutamanya kalau ko org luar diaorg congceng congceng sedar korang kena tipu harga jgn ckp le beb...

    ReplyDelete
  7. anak muda tolak umno/BN18 May 2013 at 11:56

    Yg mana dia suruh ikut...jgn kita ikut,cthnya melalui saluran mahkamah,sbb mahkamah pon dia punya, sbb tu dabik dada suruh p bantah dkt mahkamah, walaubagaimanapon saluran yg dia warning keras jgn ikut...itu yg harus kita buat seperti bantahan di jalan raya...sbb dia tau dia akn tumbang pabila rakyat turun ke jalanan...sapa setuju

    Lepas tumbang tubuh jawatankuasa bebas,telus dan adil...utk buat re-election, siapa menang siapa kalah bru rakyat akn terima dgn lapang dada

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalah buat re- election?
      Kalau menang kalu bersiol siol lagu naik ke PutrJaya.
      Sudah lah kalau gentleman tunggu saja Pru14. Itu pun takkan menang punya.

      Delete
    2. anak muda tolak umno/BN18 May 2013 at 16:51

      Kalau gentlement buat re-election,tubuh suruhanjaya bebas,bkn spr...apa takot ka?
      Menang tipu boleh la...dasar takot nk kalah
      Mmg pr xkan menang selagi ada bapak segala penipu pengerusi spr dan bapak segala perasuah umno/bn

      Delete
    3. salam,
      pr tak mampu buat protes jalanraya tetapi ngo2 rakyat boleh kalau ramai2 bersatu hati penuhkan semua jalan diputrajaya supaya sultan pun naik angin n dunia maka re-election pasti akan termakbur n spr akan dimusnahkan tukar pada ngo2 utk jalankan pru13-2.
      amin.

      Delete
  8. Xtau pulak aku anak muda skang bodo2 bangang yg amat ntah pe2 buat malu pr jek bg idea bodo bg le idea bernas skit...nie idea cm bebudak buat malu pr jek bodoh!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. anak muda tolak umno/BN18 May 2013 at 13:02

      Ank muda mmg bodoh kalau x bangun menentang kezaliman dan penindasan..sbb ank muda dh cerdik la keraajaan umno/bn tkot...haha, pakcik mungkin dh tua yg karat umno/bn sbb tgk TV3..RTM..UTUSAN, xperlu d ubah mentaliti pakcik sbb pakcik pon dh x lme lg nk hidup..bila org tua2 mcm pakcik dh 'xde' org2 muda la yg akn ambik alih...paham

      Delete
    2. salam,
      jgnlah marah2 n hina yg tua sebab ibubapa kamu juga tua kan! kalau nak kempen kempenlah sampai gegar satu malaysia baru suara anak muda boleh didgr sampai telinga satu malaysia malah yg dok buat tak tahu pun akan duduk tak tentu arah n maka hotlah anak2 muda bangkit lawan penipu n pengkianat bangsa n negara tu!

      Delete
  9. Kahkahkah...bodoh piang...ayuh anak muda

    ReplyDelete
  10. Setakat himpum kata30k tak heran berjuta lai yg dokong sokong bm
    Kalah buat cara kalah
    Bangang budak2 pkr ni togak2 kono tipu ngan anwar......

    ReplyDelete
  11. Pkr dan sekurunta memang banggang ternasuk pemimponya sekali takbir...!!!!!!!

    ReplyDelete
  12. dua dua anon tu rasa nye banglesia.bahasa malayu banglasia.ayo ayo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. saja je nak mainkan kau orang bagi panasss lepas ni umn munafik.tengoklah be budak pr meroyan bodoooo...!!!!!

      Delete
  13. Kenapa nak cakap kasar2.allah dah tetapkan sapa yg patut perintah.allah turunkan petunjuk siapa yg benar & percayalah kpd qada & qadar! Dlm situasi ni umno & bn yg dberikan jln kemenangan kerana mendapat izinnya! Kita kena reda wahai saudara seagamaku.jgn buat huru hara yg dbenci allah!

    ReplyDelete
    Replies
    1. anak muda tolak umno/BN19 May 2013 at 10:56

      Qada & qadar juga yg membuatkan rakyat perlu bangkit...rakyat bangkit juga ketentuan Allah swt

      Delete
    2. Omakkau takyahlah nak eksyen takla ramai mano den ado keksitu mlm tu. Biasalah cara engkau org ambilgambar mcm puluhan ribu punya view.kau ngan bapak kau anwar sama je pembongak.dah kalah terimalah qada allah.banyak membohong banyak doso.

      Delete
  14. Rukun iman 6 perkara. Allah sangat bijak kerana meletakkan rukun ke 6 itu adalah beriman kepada qada dan qadar. So, bagi mereka yang tidak menerima Qada dan qadar Allah maka tidak lah sempurna iman mereka. aku tujukan kepada setiap individu sebab dalam umno tak semuanya jahat, dan tak dalam pas semuanya baik.

    ReplyDelete