KEBENARAN ITU PAHIT!! KEADILAN ITU PERIT!! PERJUANGAN ITU SAKIT!! RAKYAT BENCI UMNO!! UMNO IS DEAD!!

Pengikutku yg cool..muah33x

Thursday, 16 May 2013

KOLEKSI RAKAMAN GAMBAR RIBUAN RAKYAT HADIR WALAUPUN HUJAN, HIMPUNAN SUARA RAKYAT SUARA KERAMAT BLACK OUT 505 DI ULU TIRAM JOHOR!!!!



MEMBUJUR LALU MELINTANG PATAH...LAWAN TETAP LAWAN....SUARA RAKYAT SUARA KERAMAT....KALAU TAKUT PADA RISIKO JANGAN BERBICARA MENGENAI PERJUANGAN


Lokasi asal Dataran Bandaraya Johor Bahru... terpaksa berpindah tempat atas nasihat dan pandangan Polis Johor kerana tempat asal itu kepunyaan Kerajaan Negeri lagi pun Pegawai Daerah Johor Bahru tak izinkan.

Berpindah lokasi diminit-minit terakhir ke Depan Pejabat Parti KeADILan Rakyat, Jalan Beladau 19, Taman Puteri Wangsa Ulu Tiram, Johor.

Notis dihebahkan kepada rakyat sekadar tak sampai 2 hari.. Itu pun buat di internet melalaui laman sosial , twitter dan blog saja.

Ingatkan sudah pastilah hambar sambutan yang diberikan..Alangkah terkejutnya beb!!!.. Masih ribuan juga yang datang walaupun hujan turun agak lebat juga.

Nampaknya rakyat masih lagi bersemangat tinggi segar lagi bugar untuk menuntut agar SPR bersikap adil, bersih dan telus dalam mengendalikan pilihanraya.

Malam yang penuh bermakna bagi rakyat Johor kerana kini Johor sudah hilang label dan takhta sebagai negeri UMNO paling kuat di dunia.

Malam tadi PR telah mengumpulkan beberapa pemimpin agungnya seperti DSAI, Lim Kit Siang, Dr Hatta Ramli dan Chua Jui Meng.

Tabik spring paling melantun kepada PDRM Johor kerana memberikan kerjasamna yang amat rapat kepada penganjur... Setakat ini PDRM Johor adalah yang paling profesional dalam menghadapi Himpunan Rakyat Black out 505..

68 comments:

  1. Tak stim tengok pun oi dah kalah buat cara dah kalah jgn nak meroyan engkau org boleh tipu rakyat tapi allah tak boleh sebab dia lebih tau apa yg tersurat n tersirat cayalah anwar takkan jd pm anwar memang dah gila org nak pemimpin yg boleh buat kerja bukan pemimpin yg pandai melalak camanjing dan retorik.kita org nak result kerja bukan dgr cerita2 bohong anwar.blogger ni pun bangng ikut anwar

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko yang bangang tahap longkang

      Delete
    2. yg ko nak stim tu buat apa bodoh. ada video lucah ke kat cni. bangang.

      Delete
    3. Mcmnilah pencacai najis babi umno...
      Kamu sgt kurang ajar dlm menulis ulasan kat N3
      PAKATAN RAKYAT famous blog@OMAK KAU ni..
      Seharusnya kamu sebagai pencacai tegar x sesekali
      babitkn Admin blog dlm mmberi komen! Jika kamu
      tidak suka, kamu 09:58... boleh pergi basuh kencing
      kamu yg dah lama x terbasuh itu,
      takut gatal berulat kamu punya barang!
      Atau kamu dgn sukacitanya......
      boleh pegi MAMPOSSS!
      Terima Kasih.



      Ketua Pemuda UMNO Cwngn KERALA
      Ihsan:media Chennai

      Delete
    4. Aku sokong anon 9:58 bravo aku orang tiram tak ada sesak pun kat tiram ramainya aku rasa setakat eberapa ribu orang je cerita je lebih s kat sini bukan semua orang sokong pr cuma kat dun puteri wangsa je tu pun pasal majoriti orang cinc ckop lah tak kan dapat pr memerintah negara kita

      Delete
    5. Biduk berlalu, kiambang bertaut.

      Penduduk Malaysia mesti bersatu terutama sekali bangsa teras iaitu MELAYU DAN BUMIPUTRA. Ayuhlah kita kuatkan semula ekonomi MELAYU dan BUMIPUTRA. Kita dah tahu siapa gunting dalam lipatan kita sekarang ini. Sedar lah bangsa MELAYU DAN BUMIPUTRA
      semua. AYOH KITA BERSATU UNTUK MALAYSIA TERCINTA!!!!!!

      Produk Bumiputra dan Melayu seperti berikut:

      1.Roti Gardenia (Syed Mokhtar Bukhary)
      2.Bihun Jati Bernas (Syed Mokhtar Bukhary)
      3.Minyak Masak Tiara (FELDA)
      4.Minyak Masak Saji (FELDA)
      5.Susu Manis Pekat Saji (FELDA)
      6.Susu Manis Cair Saji (FELDA)
      7.Magge Sajimee Saji (FELDA)
      8Mayonis SajiMayo Saji (FELDA)
      9.Marjerin Pelangi (FELDA)
      10.Sos Cili Pelangi (FELDA)
      11.Sos Tomato Pelangi (FELDA)
      12.Jem Peanut SunBear (FELDA)
      13.Sardin Agromas
      14.Sardin Pertima
      15.Kopi Hang Tuah
      16.Bihun Sufi
      17.Mi Kuning Sufi
      18.Kuey Teow Sufi
      19.Garam Sufi
      20.Sos Lada Hitam Sufi
      21.Sos Cili/Tomato Sufi
      22.Kicap Masin/Manis Sufi
      23.Tepung Goreng Sufi
      24.Minyak Masak Sufi
      25.Telur Cap Sufi
      26.Ubat gigi Najwa
      27.Ubat gigi Halagel
      28.Garam Halagel
      29.Tepung gandum Cap Bidara
      30.Tepung gandum Faiza
      31.Jus minuman Safina
      32.Syampoo D'herbs
      33.Mydin
      34.MyMart (kedai keluaran Mydin)
      35.Bihun Kampung

      Delete
    6. 36. St. Miguel

      Delete
    7. Untuk Melayu No Otak

      aku org johor... Dulu...kini......dan selamanya......puuuiiihhhh

      Bangla Nak Bn Naik

      Delete
    8. jijan menyundal lagi16 May 2013 at 22:35

      No 37.melayu jantan sundal.produk melayu hogbeend terbaru.

      Delete
    9. No.38 cd lagu MIC(beribu ribu tania) baru je diwartekan sbg produk melayu bumiputera tulen...janji sokong be end

      Plz support my new blog
      Che'en punyer

      Delete
    10. no.39, i c utk jual pada org asing .

      Delete
    11. Masih tak belajar dari kesalahan. Himpun orang ramai-ramai kat bandar dan kata majoriti rakyat sokong pembangkang.
      Penduduk di kampong-kampong yg tiada media alternatif, dok kena sogok TV3 dan Utusan, diabaikan.
      Kat kampong2, UMNO dah puluhan tahun pastikan Tok Penghulu, Imam dan JKK semua terdiri daripada penyokong UMNO tegar.
      PKR hanya akan menang sorak tapi kalah sabung.
      PAS yg dulu rajin beri penerangan pada orang kampong, dah jangkit penyakit PKR. Dok melalak kat bandar-bandar. Dah tak main kat kampong2.

      Reply

      Delete
  2. Ko pun bangang komen disini...haha... sohhh3!!!!!

    ReplyDelete
  3. Oo nak result kerja ye. Ok nnt bile mcm2 cukai kene, mnyk naik, bil letrik naik, tol naik, saman aes, segala mcm brg keperluan harian naik...so jgn nak meroyan dan menyalak camanjing jgk OK.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kat giant KL cukai GST dah dimulakan. tak lama minyak petrol naik 20 sen gas naik 50 sen dah ada surat pekeliling khas kpd. ketua2 jabatan. huh huh padan muka. boooooo.

      Delete
    2. Seronoknyer...hurm..x sbar nak pangkah bn 5 tahun lg..pak ajib...nanti bg la banyak sket kertas undi kat sy...teruja la nak pangkah bn bnyak2

      Plz support my new blog
      Che'en punyer

      Delete
    3. salam, tak yah bro susah2 pangkah mrk boleh fotosted berapa byk pun boleh sampai pr kalah habis pun boleh sebab umno boleh! rakyat takut dok diam hidup semakin merana kalau rakyat berani bangkitlah biar bumi malaysia dgr suara rakyat bergemar utk tukar kerajaan.

      Delete
  4. Anon 9.58 hang ni mmg pecacai totok haram jadah.
    .hang pi dok dlm hutan simpan la buat selama lamanya...puihhh

    ReplyDelete
  5. yaaaaa rakyat sudah bangkit..... rakyat sudah sedar...... UMNO sudah tidak relevan lagi di zaman serba moden ini...... Melayu, Cina, India semua terus bangkit melawan kezaliman Melayu Umno yang kuno lagi jahil......

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam, umno bukan kuno atau jahil tetapi berkuasa tak nak lepas tangan malah nak bermimpi jadi raja dimalaysia selamanya berkuasa anggap bumi malaysia ni keterunan dipunya.

      Delete
  6. hanchorkan kera-jaan penipu umgok!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. UMNO U=Untuk M=Melayu N=No O=Otak

      Delete
    2. united mongolia national ondur

      Delete
  7. Penyakit gila babi. Dah kalah kerusi Putrajaya melalak ke sana sini. Yang bangang pengikut yang turut berkorban ikut pemimpin kemarut kuasa.
    Majority masyarakat melayu dah benci dengan gelagat rakus pemimpin yg tewas Pru tapi masih berkempen menabur fitnah dan menghasut rakyat.


    ReplyDelete
    Replies
    1. Kamu ni dah kene sawan babi plak ke...majority melayu benci pr?melayu negare mane yg kamu hitung ni?

      Che'en punyer
      (blog)

      Delete
    2. hahaha......bn...menang!! kenapa mca nangis sebab kalah teruk n persalahkan umno dgn jawatan menteri pun tak nak. kenapa mic diam je ....tak menyalak sana sini mrk menang!! kenapa kabinet ramai yg melayu mana pergi cina??? hahaha......sokongan kuat konon buat berita bohong kat utusex n tv bolehlah....buat malu bangsa sj negara dah cukup rakyat hingga bangla pakistan pun bawa msk apa kamu tak malu ke menang kat dewan kabinet je tapi kalah sokongan rakyat maka tan sri anwarlah pm rakyat malaysia , najib pm dewan kabinet sj. amin.

      Delete
    3. Betul anwar pm rakyaat tapi tak memerintah kesian penyokong nya menang sorak kalah sabonng macam pak pandir pengundi pak PandiR PR bukan pakatan rakyaat pak pandir

      Delete
    4. hahaha....biar pun tan sri anwar tak boleh memerintah negara tetapi beliau boleh memerintah rakyatnya yg si najib pun tak mampu nak memerintah rakyat malaysia. malu duduk atas rakyat tak terima sdr berlagak kat atas macam pondan.

      Delete
  8. BN umno menang 88 kerusi. Dap + Pas + Pkr jumlah cuma 89.
    LU buta ka tak boleh baca itu angka. Umno lebih teguh dr 2008 w/p BN berkurang.
    Datang 2018, Umno akan jd lebih kuat.
    Barangkali pasai tu lah cari helah nak masuk juga Putrajaya skrg.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha....menang menipu pun kire menang gak ke????

      Che'en punyer
      (blog)

      Delete
    2. Cayaaalah Che'en....!! Ni mesti peminat tegar blogger Omak Kau! Huhuhuhu!!
      Kite pro PR, SOKONG ORG BAIK2 SAJE MAAA.. ORG JAHAT2, PENIPU, PUTAR ALAM, KORUP, PEROGOL..... kite
      Xnak kawan maaaa...!!! Betul x che'en
      Kurus?hahaha

      ihsan:media Chennai

      Delete
    3. Memang tegar pun..sejam skali layan blog...wakakaka...hurm...layan je la

      Che'en punyer
      (blog)

      Delete
    4. Very GOODS! xpyh lyn pencacai UMNOporno LUCAH tu Che'en.. depa2 semua tu meracau kat blog kesayangan lu ni bkn ape, depa ada penyakit ANJING GILA TAHAP GABAN! Wa bimbang krg berjangkit pulak kat hang... kite chat ajelh, penat dah nak komen2 kan?
      Huhuhu.. WALAUPUN KITE KALAH..
      TP KALAH BERMARUAH!!
      JGN SESEKALI KITE MENANG..
      TP MENANG DGN CARA JIJIK SEPERTI
      BARISAN NASIONAL!

      ihsan:media Chennai Madras Kerala
      (sekampung dgn Iskandar KUTTY)

      Delete
  9. Hahaha...dah yg tingal dlm amno pon mmg puak2 bodoh piang...asal amno bodoh..asal bodoh amno...
    Jebat derhaka

    ReplyDelete
  10. Org org PR lain kali lah ye

    ReplyDelete
  11. Kau orang nie ape la.. Bila orang BN marah², maki² korang kate tak beradab.. Pembangkang marah², maki² kata gila kuasa.. Tak 2x5 tu namanya? Melayu dengan melayu pon nak gaduh.. Bangsa lain senyum je tengok.. Tak paham betul aku orang sekarang nie.. Nak sokong, sokong la.. Tak payah kutok sana kutok sini.. Undi tu kan rahsia.. Belum tentu yg di sokong tu yg di undi.. Manusia skang nie talam je lebih..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Balik2 bab bangse..naik muak la...

      Plz support my new blog
      Che'en punyer

      Delete
  12. Orang melayu beriya jadi pembangkang,ujong-ujong PKR and PAS no 3 dan last juga aku tengok.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bangse lagi.....

      Plz support my new blog
      Che'en punyer

      Delete
  13. Ya la , dalam politik pun ada Ali Baba, ingatkan dalam dunia perniagaan saja.
    Pihak lain yg No. 1 di antara parti pembangkang, orang lain pula nak jadi PM.

    ReplyDelete
  14. mari semua orang cina akan ku bunuh satu persatu ingat lah kau boleh boleh melayu yg bodoh dengan rm50 tetapi semangat panglima salleh masih tetap bersemadi allah huakbar........

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cakap gempak..nak ltak name pun rupe roti najib..
      Roti najib=roti xde telor

      Plz support my new blog
      Che'en punyer

      Delete
    2. Piiirraaaahhhhhhh kau, dah mabuk overdose mamat ni!
      Che'en rilex le, xpyh lynlah...
      Kang sangkut sawan babi, nanya aje Omak Kau kena dukung
      kau pi klinik 1Malaysia yg xde doktor tuuu...... jom,
      blahh...blahhhhh....


      Ihsan:media Chennai

      Delete
    3. Polis Jangan Baca Je16 May 2013 at 22:32

      anon1843.kita tengok apa tindakan polis.ugutan bunuh.serius tu.emosi yang paling buduh sekali.

      Delete
    4. Xpe...ugut bunuh beribu kali pun xpe..as long penyokong be end..anda kebal daripada undang2

      Plz support my new blog
      Che'en punyer

      Delete
  15. Pengikut dan penganut umno bongok ni mmg kerbau pendek.....bodoooooo sungguhhh
    Nak tggu apa beli ikan sekilo rm55 kat pasar baru nak bangkit lawan umno bn..bodooo lahhh hampa ni.....

    ReplyDelete
  16. malaysia bukan hak melayu sj tetapi hak semua bangsa yg dah lama terhujud beratus tahun sudah kenapa masih nak bangkit perkauman n pentingkan kelompok2 melayu sj....macammana dgn islam???pun kena kelompok2 islam juga ke???? inilah sebilangan melayu bodoh n tak guna pertahankan melayu konon! sedangkan mrk ni pertahankan banglasia2 yg tipu n tak bertanggungjawap malah buat2 bodoh je.....tak malu punya banglasia. balik mongolia lah !

    ReplyDelete
  17. laaa..still not finish haa? we should work by now la brother. ayoo politicking too much wasting times

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ayoo..kalo rumah u kene rompak...u akan berdiam sahaje ke brother...?ayoyo
      Setiap hari kite berpolitik dalam kehidupan kite...cume kite je yg x perasan..politik dan kehidupan berpisah tiade

      Plz support my new blog
      Che'en punyer

      Delete
    2. hahaha....politik adalah tunggak pada negara , kalau tak darimana kerajaan n yb2! bodoh punya komen. kerja2 habis politik tak kerja ke satu malaysia pusing habis . ini selalu sy kata kebanyakkan rakyat malaysia lebih pentingkan diri dari, negaranya. inilah sebilangan rakyat tak guna, mati pun tak ada yg kesian.

      Delete
  18. Terimalah hakikat kekalahan dan kegagalan menawan putera jaya walupun popular tapi gagal walaupun lebih ramai tapi kalah lihat sejarah islam peperangan di menangi walau tentera musuh lebih ramai ... Bagi umat islam di bumi malaysia ni nampak tak allah dah terjemahkan melalui takdirnya dalam keputusan pru13 kita ... Walau dengan sokongan luar negara sokongan cina hampir 100% sokongan dari bangsa sendiri anwar masih gagal nak di jadikan pm .. Fikir fikir kanlah takdir allah pada kita semua adalah bermakna ... Takdirnya supaya meminta kita semua bersatu dibawah satu lambang jangan di jual ia sepertimana apa yang jadi sekarang pr bersepakat menjual allah. Dari sudut lain pula allah mengingatkan yang masih memegang kuasa berwaspada terjemahkan pimpinan yang terbaik ...ayuh umat islam malaysia bersatu tinggalkan dajjal yang memecah belahkan kita kita menjadi satu insyallah bertambah maju..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kami boleh menerima kekalahan seperti tahun2 sebelum ni...tapi x boleh menerima penipuan yamg terang terangan berlaku...dalam alquran pun ade bgtahu..jgn kita bersubahat dngan penipuan...sbg contoh..ade perompak merompak kat rumah kite...takkan la kite nak diam dan cume ckp "kite redho" ajelah....x ke gile namenyer???

      Plz support my new blog
      Che'en punyer

      Delete
    2. Hebatnya che'en mengulas, menepis,
      melawan setiap pendpt macai2
      Pro UmnoBN!
      TETAPI, sehebat2 che'en, aku lebih
      like to read comment2 dari macai
      professional dari pro UmnoBN iaitu jijan mali. Setiap ulasan yg diberikan
      amat bernas & jitu! Oleh sebab itu,
      tiada seorang pun macai2 pro PR yg
      cerdik pandai berjaya menangkis setiap
      hujah2 jijan mali yg tepat, mantap lg
      bermutu dari segi mengolah isi
      kandungan komen yg diberikan.
      Walaupun pelbagai hentaman dilontar
      terhadap tulisan jijan mali, namun itu semua mnjadikannya lebih konsisten!
      Kewibawaan jijan mali sebagai pencacai najis stok lama berkulat UMPORNO
      tegar yg paling hina mgkin disbbkn oleh OTAKNYA yg KECIL betul2 terletak &
      melekat di celah kangkangnya!
      So, buat macai pro PR include Che'en,
      fikirlah byk kali seblm reply komen
      macai PROFESSIONAL yg diminati
      ramai datuk seri jijan mali THE LEGEND!



      Ihsan:KERALA WORLDWIDE


      lagi

      Delete
    3. salam, kamu bijak kamu pandai kamu arif tetapi kamu gila kamu bohong kamu pengkianat. menang bn dari pru13 spr tetapi bukan pru13 rakyat. pr bukan menang majoriti malah menang byk lagi kerusi tetapi dicuri oleh banglasia. kalau satu dua kerusi dicuri tak apa pr boleh terima malah gembira sebab sokongan rakyat pada pr begitu tinggi. tetapi tak disangka dua puluh lebih kerusi dicuri malah dirompak terang2 hingga polis pun dok diam buat bodoh je. inilah malaysia yg salah dianggap baik yg benar dianggap jahat maka mana keadilan ? sebab tu penjenayah berluasa kerana mrk tak bersalah. maka kamu ke si banglasia?

      Delete
  19. melayu terpaksa bersatu untuk survival melayu saja. kalau malayu dah kaya raya i.e. semua gedung gedung perniagaan melayu punya, tanah tanah bandar melayu punya, kilang kilang malayu punya aku tak kisah nak bagi sama rata dan sama rasa pada bukan bumiputra..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mereka nie memang suka jadi batak cina.. Ekonomi negara di monopoli oleh kaum cina.. Sampai bila melayu nak berkhidmat untuk orang cina.. Mereka sepakat, kita berbalah..

      Delete
    2. hahaha...bagi semua melayu pun tak mampu nak buat harap cina juga buat nak ckp besar pula. apa melayu mampu buat? cuma dok tunggu duit msk je...kerja cina juga buat. malu sy kamu kata cina monopoli kekayaan. cina kaya kerana rajin n berkemampuan tapi melayu macam kamu pandai berlagak je apa pun tak mampu buat cakap besar lg . tak malu punya banglasia memang selamanya makan duit rakyat tapi tak buat kerja.

      Delete
  20. Che en...che en...x abis2 ko nak promote blog ko x laku ke...ntah pe2...ko muak ckp psl bangsa...ko xda bangsa ke...pandai maki org diri sendiri bahlol gila smp asyik nk promote blog yg x laku...menyesal aku sokong pr aritu bwk bendera ke sana ke mari mcm org bodo...aku ingat penyokong pr nie nk berubah ke arah yg lebih baik rupanya ke arah kejahanam...rasa plak diri aku dh jd bangsat sebangsatnya...tul la pe org ckp kalu ko sokong org bodoh ko jd bodoh kuasa 2...kalu ko sokong org bangsat ko jd bangsat kuasa dua...nilah yg aku rasa...aku ada terbaca buku selempang merah baru aku sedar time komunis esp. ramai org melayu datuk nennek moyang kita direbus disesah dibunuh terutama zaman chin peng...ad gak melayu jd barua komunis menghasut memfitnah untuk kepentingan diri...bila dibandingkan boleh dikatakan sejarah akan berulang sebab terlampau byk melayu2 jd barua2

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha....kamulah melayu zaman skrg tapi otak zaman kuno tak faham2 . dulu sudah pun jadi sejarah tetapi kamu anggap sejarah selamanya akan berulang n ulang lg. baguslah kalau nenekmoyang mu dulu mati disesak skrg hidup balik kamu patut gembira bila jumpa nenekmoyangmu nanti. melayu banglasia memang takut kerana byk sgt buat salah n menipu sebab tu sampai nenekmoyang dah mati pun dipanggil juga utk tegakkan melayu banglasianya. memang patut melayu banglasia beragama syaitan ni gila kuasa anggap harta bumi malaysia hak mrk malu sy sebab kamu semua pun pendatang asing juga si bijak pandai. sejarah konon, sejarah pun buat manusia mana betul n salah nya boleh dipersoalkan. kalau dah penipu selamanya pembohong n pengkianat bangsa sdr.

      Delete
  21. Che en ni dah lupa jasa jasa bapa bapa umno yng memerdeka kita dari tangan penjajah komunis menerapkan pejajahan alaf baru yang dibawa oleh dap tak ganas tapi le ih merbahaya cth banyak jika disebut akan menyentuh sensitivii perkauman ..kebanyakan penyokong pr adalah mereka mereka yang berkepentingan dengan mererka bukan mereka yang berkerja di bawah mereka . Jiwa

    ReplyDelete
  22. Che en apa beza keputusan pru 12 & 13 pru 13 menujukan peningkatan bagi PR penurunan pas pkr kebangkitan dap .. Jangan nak menipu diri sendiri umno dah menunjukan peningkatan.kenapa kebangkitan undi melayu dibumi melayu tak disenangi oleh kaum kamu .? Apa ajenda kamu..? Berhimpun walaupun dilarang.. Apakah dengan khabar angin kanu semua nak menghukum bangsa sendiri..? Mana suara yang mmperjuangkan islam dari pakataan melindungi kalimah allah ...menghalang murtad..menyatakan semua agama sama ....?!!!!! Mana ...apa keejaman kerajaan yang harus di tentang selaian dari amanat yang kaum kau berikan hingga menimpa ibrahim libya syahid untuk apa .? Orang yang terlibat pun dah sadar kesilapan hai banyak lagi nak aku luah kan tapi LAINKALILAH " bukan inikalilah haiya .........

    Jiwa melayu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bravo jiwa melayu buka lagi peking pakatan

      Delete
  23. Aku orang tiram tak teruja dengan himpunan black out untuk apa siapa beruntung apa implikasi kepada negara yang harus kita rakyaat tanggung haruskah kita berhimpun untuk khabar khabar angin bodoh sekali kalau kira menyokong mereka

    ReplyDelete
  24. Masih tak belajar dari kesalahan. Himpun orang ramai-ramai kat bandar dan kata majoriti rakyat sokong pembangkang.
    Penduduk di kampong-kampong yg tiada media alternatif, dok kena sogok TV3 dan Utusan, diabaikan.
    Kat kampong2, UMNO dah puluhan tahun pastikan Tok Penghulu, Imam dan JKK semua terdiri daripada penyokong UMNO tegar.
    PKR hanya akan menang sorak tapi kalah sabung.
    PAS yg dulu rajin beri penerangan pada orang kampong, dah jangkit penyakit PKR. Dok melalak kat bandar-bandar. Dah tak main kat kampong2.

    ReplyDelete
  25. Che en ni bukan br samapi dari mongolia ke wakaka

    ReplyDelete
  26. Awas dengan kebodohan che en nampak.sangat tak dapat menengkis fakta dan hujah dari penyokong BN

    ReplyDelete