KEBENARAN ITU PAHIT!! KEADILAN ITU PERIT!! PERJUANGAN ITU SAKIT!! RAKYAT BENCI UMNO!! UMNO IS DEAD!!

Pengikutku yg cool..muah33x

Saturday, 4 May 2013

KOLEKSI GAMBAR HIMPUNAN MEGA PAKATAN HARAPAN RAKYAT DI PADANG KOTA LAMA, PULAU PINANG, 3HB MEI 2013....LEBIH RM500,000 DERMA IKHLAS RAKYAT BERJAYA DIKUTIP!!!!!


UBAH... INI KALILAH TUKAR....REFORMASI...adalah antara laungan bersemangat yang berkumandang malam tadi di Padang Kota Lama Pulau Pinang.

Jumlah kehadiran melebehi 80,000 orang.. Kutipan derma melebehi RM500,000.

Sentimen dan mood rakyat dewasa ini lah mau melakukan perubahan...Ubah dan tukar kerajaan pusat yang sedia kepada Kerajaan Pakatan Rakyat.

Rakyat jelas sudah muak dan meluat dengan kerajaan UMNO/BN pimpinan Najib Razak.

Majoriti yang hadir ialah anak-anak muda... Kumpulan yang menentu kalah menang parti bertanding PRU 13 kali ini.

INI KALI LAH... JOM UBAH... SELAMATKAN MALAYSIA.

58 comments:

  1. Terbbaaeeekkkk!!!!

    ReplyDelete
  2. Ayoh macai-macai semua. Besok 5/5/2013, tarikh keramat dimana kita semua akan tongsampahkan PR beramai-ramai.

    Katakan tidak kepada Nuar Berahi Al-Juburi, tidak kepada Assmin 'Aiskerim' Ali, tidak kepada Pok Nik 'U-turn' Ajis, tidak kepada Hadi 'Flip-flop' Awang, tidak kepada Mat Sabu 121, tidak kepada DAPpigs, tidak kepada P'Gay'R, tidak kepada
    PAS-piss-pussy dan tidak kepada semua pengkhianat Lahad Datu, peliwat dan golongan LGBT.

    KATAKAN 'YA' KEPADA BARISAN NASIONAL.......YESS TO BN...BN..BN..BN...

    note: Sat lagi hang tengoklah macai-macai PR ni meloncat-loncat.....kahkahkah

    ReplyDelete
    Replies
    1. meroyan ye bang tgk gmba atas ni ek? kah kah kah

      Delete
    2. Dah nak kalah.. Meroyan plak macai2 bn ni...UBAH INi KALILAH...

      Delete
    3. Ayoh macai-macai semua. Besok 5/5/2013, tarikh keramat dimana kita semua akan tongsampahkan Be End beramai-ramai.

      The End.

      Delete
    4. YESSS TO BE END!!!! YESS TO BE END!!!! YES TO BE END!!!!!

      Delete
    5. Ini kalilah tukarlah lainkalilah bend

      Delete
    6. yes to BE END!

      Delete
    7. Anti-pr = keldai bn yg mungkin x solat 5 waktu,harap ko ni kafir bukan islam, bikin malu saja....puuiiii!!!.....

      Delete
  3. Tolak semua calun-calun PR - Pakatan Rasis!!!!!
    Tolak semua calun-calun parti "Manifesto BUKAN Janji"!!!
    Tolak semua calun-calun parti sokong kaum sesat LGBT!!!
    Tolak semua calun-calun parti yang sangup nak gadaikan kalimah Allah SWT!!!

    SELAMATKAN MALAYSIA!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bertaubatlah Jan sementara pintu taubat masih terbuka. Kesian aku tgk, hari2 menyalak kat sini. Nanti kena sumpah jadi anjing baru tau.

      Delete
    2. Sudah2 la tu. Kamu orang pejuangkan BN UMNO untuk apa? BN sendiri perjudian nasib bangsa kita kepada bangsa asing untuk mengundi di pru ni. Kenapa kamu marah pada pakatan rakyat? Dorang pertaruhkan darah dan keringat untuk rakyat. Jangan kerana habuan sementara kamu terus lupa akan kehidupan 5 tahun dari sekarang. Takpe ,saya faham mungkin ni tugas yang diamanahkan untuk kamu memburukkan pr tapi esok adalah penentu masa depan kita. Kamu pencacai bn undilah pr walaupun dari luar kelihatan biru tapu dalaman kita hijau sapa tau. Undilah pr demi menegakkan syiar Islam yg lebih gemilang..

      Pakatan harapan rakyat

      Delete
    3. Yaaa!!!! Kita akan TOLAK PR!!! TOLAK SEMUA CALON....JANGAN TINGGAL SIKITPUN!!! KASI SAPU BERSIH!!!! TOLAK PR MASUK DALAM PUTRAJAYA!!!! YESSSS!!!!

      Kah kah kah!!! Ngko ingat aku nak sokong kau Jijan???? BOLEH BLAHHH!!!!

      Delete
    4. Kenyataan cybertrooper umno bn yang telah kembali ke pangkal jalan..
      Lanskoperal tangkap lalat

      “Assalamualaikum.

      Tadi saya hampir terlibat dengan kemalangan yang mungkin meragut nyawa saya. Saya nyaris mati dilanggar lori besar tadi, dan saya yakin, Allah selamatkan saya untuk memberi peluang kepada saya bertaubat.

      Saya tahu saya banyak berdosa.

      Saya nak mintak maaf dekat Harakahdaily, kerana selama ini menghentam semua berita yang Harakahdaily terbitkan. Saya meminta maaf kepada semua penyokong/pimpinan PAS/DAP/PKR atas komen2 saya yang mengarut/merapu/mencerca/menghina anda semua selama ini.

      Saya minta maaf, saya tahu kalau saya mati tadi, segala apa yang saya buat selama ini akan datang balik menghantui saya. Saya fikir, cukuplah saya menjadi macai menghina anda semua, tapi akhirnya saya masuk neraka.

      Saya benar2 bertaubat. Saya takkan merapu lagi. Apa yang saya tulis selama ini, semua saya tahu bohong, tapi saya gila duit. Tapi kini saya sedar, duit yang banyak, kalau mati masuk neraka tak guna juga.

      Saya minta maaf Harakahdaily. Saya dah bertaubat.

      Saya akan minta rakan2 cybertroopers BN yang lain untuk turut berhenti buat kerja ini.”

      Maka,masih belum terlambat wahai rakan2 dlm umno bn utk berubah...

      Beri peluang sekalu ni saja. Sdh 55 thn kita dipimpin oleh bn apa salahnya kita bagi cuma 5 thn saja..jom ubah!!!

      Delete
    5. jahanam jijan ni..berikan perkataan2 keji yg sama disetiap komennya..

      Delete
    6. Untuk anon-anon macai PR sekelian.....
      Kesian aku tengok pada keDANGKALAN tahap pemikiran macai-macai PR sekelian. Yang paling aku kesian pada PAS-piss-pussy. Mamat Fernandez DAPpigs yang kat Johor tu sampai habak jangan undi PAS-piss-pussy, cacai-cacai PAS ni masih lagi habak yang DAPpigs tu kawan depa sebab khalifah DAPpigs Guang Eng dah boleh bersendiwara terima Isle Pork Nik depa tu....kahkahkah....bodoh bangat betui. Ko orang ni patut dengar nasihat Jijan Mali sebelum terlambat. Nanti menang sorak, kampong tergadai......kahkahkah

      Delete
  4. Sukahati kau le macai, takdenya kami nak melompat lompat, takde benda nak dilayan, balik2 lucah. Eloklah tu, tiba masa dah kalah nanti buatlah video sex bersiri2 lg. INI KALILAH!

    ReplyDelete
  5. macai bn dah gelabah wei. senyum.

    ReplyDelete
    Replies
    1. teori utk satukan malayu....another 13 May may be happened...

      Delete
    2. salam pada semua macai pr, tak usah marah2 ! biarkan macai2 umno tu, mrk cuma komen n beri pandangan mrk. sebenarnya mrk pun dalam kebingungan juga entah nak ubah haluan ke tak! sebab tu mrk cuba hangatkan suasana blog pr , mana tahu time undi pangkah pr. sy cuma nak tegur satu je pada macai umno, jgn!!! main isu perkauman n islam lg sebab ini hanya akan huruharakan negara. kalau kamu melayu ikutlah suruhan islam. kalau kamu melayi kafir nyah kau dari sini sebab pergunakan islam utk kepentingan diri. melayu kafir adalah melayu yg tak ada agama cuma guna islam sebagai pelindung diri, inilah melayu kafit. cina bukan kafir sebab cina punya agama , cuma agama membezakan mrk dgn agama lain.. manusia kafir adalah dimana manusia itu punyai agama tetapi tak diamalkan malah agama itu dipegunakan utk kepentingan manusia tersebut . jadi marilah kita sama2 insaf n bettakwa semoga semua umat boleh bersatu tengakkan keadilan pada semua rakyat malaysia. reformasi....tabbir.....amin.

      Delete
  6. APA MACAM ANAK ZAHID HAMIDI YANG PERLEKEHKAN PETUGAS-PETUGAS PR? TOLONG CERITAKAN SIKIT.UMNO TAK BUAT SOLAT HAJATKE?

    ReplyDelete
  7. yg ni lg menarik.. atart kl aampai kota bharu lautan hijau kenderaan.. ini kalilah. umno parri jahiliyah..huhuhu

    ReplyDelete
  8. esok berakhirnya zaman UMNO - R.A.H.M.A.N = 55
    Ini adalah suratan takdir dari Tuhan yang maha esa. Insyallah Altantuya akan balik membalas dendam sempena hari jadi ke 35 yang jatuh pada tanggal 6th May.
    Hantu yang mati katak akan balik merasuk semua pengundi bangla ... semua undi kat Pakatan.

    ReplyDelete
  9. habis umno kali nih..hehe..
    kesian kat macai..

    ReplyDelete
  10. FAKTA YG MENGEJUTKAN!!

    Harus semua ambil iktibar... 

    SEBAB2 KENAPA PENJARA PUDU DITUTUP??!! 

    Berlaku di Penjara Pudu Kuala Lumpur di suatu ketika dulu. Hanya boleh disebarkan pada orang2 tertentu sahaja...  Sebelum Penjara Pudu ditutup dulu pernah diceritakan bahawa terdapat satu bilik dipanggil "Bilik Terakhir". Dibilik inilah seringnya berlaku kejadian pelik sejak Penjara Pudu ditutup.Dinamakan "BILIK TERAKHIR " adalah kerana dulu ia merupakan bilik kediaman terkahir bagi si pesalah jenayah berat sebelum menjalani hukuman gantung sampai mati pada keesokan harinya dibilik gantung..Di BILIK TERAKHIR inilah pesalah dikatakan akan meratap, menangis, menjerit, bercakap seorang diri dan berbagai lagi perlakuan kerana menyesali Kesalahan mereka yang lalu.  Mereka menjadi begitu kerana dikatakan tidak kuat semangat menghadapi maut keesokan harinya yang telah diketahui mereka.Menurut kata warden-warden yang masih ada di Penjara Pudu sewaktu proses pengosongan Penjara Pudu dijalankan, mereka sering terdengar suara2 sayu meminta tolong, suara orang menangis dan bermacam-macam lagi dari Bilik Terakhir tesebut.Tak kurang juga ada diantara warden yang terlihat seekor kambing hitam sering masuk menembusi pintu bilik itu tanpa dibuka dan kemudian tidak pula kelihatan kambing keluar semula.Ramai bomoh dan pawang yang dipanggil bagi memulihkan bilik tersebut mengatakan bahawa suara2 yang sering kedengaran diwaktu malam dari Bilik Terakhir itu adalah akibat roh-roh pesalah yang mati ditali gantung tersebut tidak tenteram kerana mati mereka ditali gantung.Nak dijadikan cerita pada suatu malam Jumaat ketika hujan renyai-renyai seorang warden telah ditugaskan mengawal kawasan yang berhampiran dengan "Bilik Terakhir" itu.  Ketika sedang berkawal kira-kira lebih kurang pukul 01:00 pagi beliau terdengar seperti tapak kaki sedang berlari-lari berhampiran bilik tersebut.Ia cuba beranikan diri untuk untuk melihat apakah bendanya itu.  Sedang ia mengamat-amati maka terlihatlah dalam kesamaran seekor kambing hitam sedang menuju kearah Bilik Terakhir itu lalu lesap begitu saja.  Ia berasa harian bagaimana seekor kambing boleh ada dikawasan itu? Oleh kerana ingin tahu ia beranikan juga diri menghampiri Bilik Terakhir itu.Alangkah terperanjatnya mendapati pintu bilik itu telah bertukar menjadi pintu gua.  Mulalah ia berasa gementar, seram serta menggigil ketakutan namun diberanikan juga diri memasuki pintu gua yang samar-samar itu sambil meninjau-ninjau didalamnya jika terlihat akan kambing tadi.  Apabila sampai je ke dalam gua tersebut alangkah terperanjatnya ia bila didapati banyak harta karun dalamnya. Ia cuba mengambil harta itu tetapi tiba-tiba hilang dari pandangan lalu menjelmalah satu lembaga yang mengerikan seraya berkata,"Heyyyyyy manusiaaa. Jangan awak sentuh harta itu. Hartaaaa itu bukan kauuu yang punyaaaa ""Ahmad Albab yang punyaaaaaa" Ha Ha Ha Ha Ha "Yaaaaaaa, Ahmad Albab yang punyaaaaaa ... "Tahniah kerana minat membaca.p/s:-aku pun terkena, so apa salahnya foward & share dengan kawan2 lain pulak..! hahaha...

    ReplyDelete
  11. harap melayu jgn marah kalau DAP kencing malayu bila PR menanag

    ReplyDelete
    Replies
    1. Melayu kencing Melayu, apa ceritaaaa????? Tanah Rezab Melayu hilang, KTM hilang, DAP yang buat ke???? Piii Rahhhh!!!!

      Delete
    2. Jangan guna wirid ni wahai saudara ku melayu ke Islam??. Kerusi yg ditanding Islam lagi banyak dari dap berbanding dengan bn. Cuba buat kajian dahulu sebelum keluar kenyataan yang menggambarkan diri tuan/puan sebagai bodoh. Maaf bahasa kasar cuma ini saja mampu duluahkan. Maka dari itu dap tidak layak mentadbir neagar ku Malaysia. Dan fakta satu lagi sapa yang menghapuskan kuasa raja2?? Sapa yang menyerahkan tanjung pagar ke singapore?? Jawapan nya pendek saja iaitu bn

      Delete
  12. Tak pernah dengar DAP buang mufti, Umno dah buang mufti, tak pernah dengar DAP hantar polis serang orang kampung dan bunuh ustaz, UMNO dah buat pekara tu. tak pernah pun DAP buat kilang arak, UMNO dah buat dah Tun Razak sendiri rasmikan!, tak pernah pun DAP keluar arahan bulan puasa kena solat terawih 20 rakaat tak boleh berhenti lepas 4 rakaat buat tazkirah, UMNO dah buat dah, tak pernah DAP kata tak boleh pakai samping hijau di sekolah ugama kena samping merah, UMNO dah buat dah, tak pernah DAP buat dan keluar lesen judi, loteri kebajikan masyarakat, sports toto, magnum dan sebakul dengannya, UMNO dah buat dah, tak pernah DAP bagi keluarga menteri beratus juta untuk bela lembu dicondo, UMNO dah buat dah, tak pernah pun menteri besar DAP masuk penjara kerana rasuah, UMNO dah ada dah...cukuplah. Kalau nak tau lagi sendiri carilah!!! MELAYU DAH LAMA KENA KENCING UMNO PUN TAK SEDAR!!! PUNYALA HANCING PTUII!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. DAP yg terang2 menghina azan kau diam shja, sedangkan azan itu adalah Takbir atau seruan untk umat Islam menyembah kepada Allah SWT. Puak yg menghina azan adalah org2 yg bencikan luangan Allah Hu Akbar(Allah Maha Besar), apabila azan di-laungkan puak2 ini akan berasa kepanasan dan kepedihan pasal tu lah mereka sedaya upaya cuba menhentikan laungan azan(takbir)tersebut dan salah seorang dari puak tersebut adalah diri kau sendiri, kau bersekongkol dengan puak DAP yg bencikan azan, puak munafik yg benci akan KebesaranNYA dan KeagonganNYA. ALLAH SWT HANCURKAN PUAK MUNAFIK. ALLAH HU AKBAR 3X.

      Delete
    2. Melayu macam ni kena kencing dengan Melayu pun tak sedar diri.

      Delete
    3. Kalau yang Islam pun tak mau guna hukum islam dan takut takutkan bukan islam dgn hukum islam apa citer

      Syaitan je yang takut dengan islam..

      Delete
    4. KALAU BETUL DAP HINA AZAN TAK APE SEBAB DIA ORANG KAFIR DAN TAK TAHU HUKUM ISLAM. NI YANG KENA TANGKAP BASAH DI PORT DICKSON LEPAS TU TUKAR KAN USTAZ, APA HAL. NI YANG KATA HUKUM HUDUD TAK RELEVAN APA HAL, ORANG KAFIR HINA ISLAM APA NAK DIHERANKAN INI ORANG ISLAM YANG HINAKAN LAGI DISANJUNG. TAK PAYAHLAH PERGI HAJI KALAU BALIK TAK BERUBAH. TUTUP AURAT PUN TAK MAHU? ITU BELUM MINUM ARAK LAGI!! DULU DATUK KEMUDIAN BAPAK DAN SEKARANG DAH MASUK 3 GENERASI MINUM ARAK. INI APE HAL!!SOKONGLAH LAGI SAMALAH TU PEMIMPIN DENGAN PENGIKUT!!

      Delete
  13. melayu dah lama kena kencing dgn melayu

    ReplyDelete
  14. Laa.. Anon 13:24, bila masa pulak DAP larang azan. Cuba tuan pergi ke pulau pinang. Azan tetap berkumandang seperti biasa. Dah lah tu... saya dan keluarga tetap akan undi PR. Sama-samalah kita hidup dlm suasana Malaysia baru yg lebih ideal. Jgn asyik kena tipu saja dulu, kini dan selamanya. Lagi pun wakil rakyat BN pun selama ni hanya nak dkt PRU baru nak tunjuk mesra dgn kita. Lepas menang nak jumpa pun susah. Bila dpt jumpa pulak, sombongnya bukan main lagi.

    ReplyDelete
  15. kahkahkah....inilah melayu-melayu puaka yang sanggup menjual maruah bangsahya sendiri dengan bertuankan LGBT dan cina-cina extremis dalam DAPpigs. Cukup aku seronok tengok ko dan anak cucu ko orang kena kencingkan dek cina-cina extremis DAPpigs tu Orang india penang dan melayu balikpulau dah banyak yang kena. Ko orang tanyalah India kat Kampong Buah Pala, dok percaya sangat kat Bang Non dan DAPpigs, apa jadi kat kampong depa???? dah lenyap dari mukabumi Penang. Ko orang Tanya melayu yang kampong depa semua dirampas oleh kerajaan DAPpigs Penang...dan yang tolong DAPpigs tu ialah melayu bangsat macam ko orang ni lah - yang mengagung-agung kan waris kominis ni semua. Ko orang tunggu lah nasib yang sama yang akan menimpa koorang.....padan muka ko orang.... kahkahkah.... Percaya betoi depa kepada segala janji2 palsu yang diberikan oleh bos-bos macai semua tu.

    Yang paling aku kesian pada PAS-piss-pussy. Mamat Fernandez DAPpigs yang kat Johor tu sampai habak jangan undi PAS-piss-pussy, cacai-cacai PAS ni masih lagi habak yang DAPpigs tu kawan depa sebab khalifah DAPpigs Guang Eng dah boleh bersendiwara terima Isle Pork Nik depa tu....kahkahkah....bodoh bangat betui. Ko orang ni patut dengar nasihat Jijan Mali sebelum terlambat. Nanti menang sorak, kampong tergadai.

    Akhir qalam.....Ayoh macai-macai semua. Besok 5/5/2013, tarikh keramat dimana kita semua akan tongsampahkan PR beramai-ramai.

    Katakan tidak kepada Nuar Berahi Al-Juburi, tidak kepada Assmin 'Aiskerim' Ali, tidak kepada Pok Nik 'U-turn' Ajis, tidak kepada Hadi 'Flip-flop' Awang, tidak kepada Mat Sabu 121, tidak kepada DAPpigs, tidak kepada P'Gay'R, tidak kepada PAS-piss-pussy dan tidak kepada semua pengkhianat Lahad Datu, peliwat dan golongan LGBT.

    KATAKAN 'YA' KEPADA BARISAN NASIONAL.......YESS TO BN...BN..BN..BN...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anjing bn datang gua bau najis

      Delete
    2. anti-MacaiBodoh4 May 2013 at 16:45

      anon 15:54.....
      Jawapan standard dari macai PR bila tak dapat nak jawab fakta-fakta yang diberikan. Apa nak buat, otak depa telah depa kepala juboqkan supaya senang disuntut oleh Nuaq Berah Al-Juburi dan geng-geng LGBT dan yang seangkatan dengan nya.....kahkahkah

      Delete
    3. senang je nak patahkan hujah macai bongok ni. nak tanya satu soalan, dah 50 tahun bn -gerakan perintah penang. terbelakah nasib islam dan melayu disana?
      berapa gaji guru agama kafa di sama sebelum ni dan selepas dap perintah. guna kepala otak bukan kepala lutut utk menjawab soalan ni? dipersilakan.....

      Delete
    4. anti-MacaiBodoh4 May 2013 at 20:38

      Anon 19:24 barua DAPpigs....
      Menjawab soalan lamu tu, lebih terbela dari bila DAPpigs bermaharajalela sebanyak 5 tahun dari 2008 -13. Gaji guru ugama KAFA yang ko timbulkan....waoi bangat...kenapa ko timbulkan rancangan jahat Guan Eng nak paksa kerajaan bolehkan puak keristian guna pakai nama ALLAH SWT? Itu perkara aqidah kan? Ko pergi check dengan MAI Penang dan Perak rancangan jahat DAPpigs nak guna pakai duit zakat umat Islam di Penang dan Perak untuk guna pakai ugama lain.

      Aku rasa aku buang masa cakap dengan puak Liberal LGBT macam ko ni. Suka hati ko lah anon, kalau ko rasa ko dan anak bini ko sanggup jilat pungkok Guan Eng dan seluruh rasis DAPpigs tu - sila kan. Ko ni cerdik tak boleh di ikut, bodoh tak boleh di ajaq....

      Delete
    5. Helo kawan Allah adalah hak semua kenapa aku cakap bergini tak nye cina kristian mati jumpa jesus semua mati jumpa Allah cuma Allah utamakan yang islam dulu

      Delete
  16. DISAAD INI perbanyakkan Doa kepada ALLAH moga dilindungi semua pengundi2 yang ingin mengundi kebenaran & keadilan tertegak di Bumi Malaysia Tercinta ini, INSYALLAH DENGAN IZIN ALLAH tepat detik 12 Malam 6 Mei 2013 Pemandangan Landskap Negara Malaysia Tercinta ini akan berubah, Yakinlah pada JANJI ALLAH KEBENARAN AKAN MENGHAPUSKAN KEBATILAN. AMIN. TAKBIR! TAKBIR! TAKBIR!

    ReplyDelete
  17. Btul kata tun m.melayu mudah lupa trutama generasi y.slalu ikutkn hati x guna kpala hotak.sy tabik pd nuar raja kelentong sbb angkara dia ramai dah kena kncing.tp heran org yg dia kncing x sdar yg dia kena kncing.dia rasa kencng nuar mcm air hujan rahmat.hayati kata2 sy sdikit masa lg.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anon 16:27.....
      Aku sokong apa yang ko cakapkan tu. Kawan kita Jijan Mali dok cuba menyedarkan macai-macai PR ni, itulah sebabnya post Jijan tu tak ubah-ubah dari sekarang. Sayangnya macai-macai PR nah terminum kencing dan makan nasi kankang Nuaq Juburi dan geng secular LGBT dia. Agar sukar untuk kita tarik balik juak-juak ni....tapi kita kena juga berusha....Untuk itu, macam Jijan Mari cakap....jom layannnnnn....

      Ayoh macai-macai semua. Besok 5/5/2013, tarikh keramat dimana kita semua akan
      tongsampahkan PR beramai-ramai.

      Katakan tidak kepada Nuar Berahi Al-Juburi, tidak kepada Assmin 'Aiskerim' Ali,
      tidak kepada Pok Nik 'U-turn' Ajis, tidak kepada Hadi 'Flip-flop' Awang,
      tidak kepada Mat Sabu 121, tidak kepada DAPpigs, tidak kepada P'Gay'R, tidak kepada
      PAS-piss-pussy dan tidak kepada semua pengkhianat Lahad Datu, peliwat dan golongan
      LGBT.

      KATAKAN 'YA' KEPADA BARISAN NASIONAL.......YESS TO BN...BN..BN..BN...

      Delete
    2. Yess to be end jadi pembangkang malaysia. Bukan aku sorang cakap ramai lagi. In Sha Allah kalau ko umur panjang 6/5/2013 tabah kan hati, kuatkan semangat tlg tgk tv1-9 sebab pr d tabalkan sebagai pemerintah malaysia yang baru. Ko tahap pencacai yang pasti selama ni ko agong2 kan umnobn akan mengemis dari kerajaan baru. Maaf cakap pencacai macam ko dunia ko rugi akhirat apatah lagi. Semiga Allah buka kan hati busuk ko sebelum ko menutup mata buat selama-lamanya.

      Wasalam..taiping mali...

      Delete
    3. Sekarang bukan masalah nuar atau sapa2. Tapi rakyat dah meluat, menyampah dengan syaitan yang dikenali bak kata raja syaitan (tun m) BN la tu. Dan paling2 benci sekali dengan umno.

      Pakatan hanya sebagai perantara menentang BN. Tapi hakikatnya RAKYAT SENDIRI yang vs BN..ada paham ka..

      Delete
    4. anon 20:03...
      kahkahkah....itu yg ko silap besaq tu. Hakikatnya ialah RAKYAT SENDIRI yang vs PR - PAKATAN RASIS. Ko lupa bahawa yang ajaq BN tahun 2008 dulu ialah rakyat marhean iaitu rakyat yang tidak berkiblatkan sebarang kepartian. Sekarang ni rakyat yang sama akan mengTONGSAMPAHkan PR ketempat yang sepatutnya....kahkahkah

      Delete
  18. Kadang kadang kelakar bila ada melayu dah mabuk dengan gula2 kapas bibir merah.. dapat brombrimbram 5rats.. sanjung bagai org suci.. bro.. nobodi perfect bro.. undi pr hanya option bg depa sedar.. depa bukan dewa.. rakyat dah mensampah dgn kerajaan hok ada... 56thun bgunkn malaysia.. mmg betul.. tpi mnangguk di kilang arak yg keruh anak depa jugak.. poh cheroh tanok nasihat anok sdiri.. wong jowo ngomong "angger arek ngelakoni anak wong laen, dhekok dikik anak eh ndewek"

    Psttt.. anok bujang hok sekarang ni awek dia mmg sexy... jijan dapat sipi sioi tak?

    Ryochi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oiii Ryochi ......
      Bahas apa yang ko tulis ni ha???? Aku tak faham hujung pangkal. Cuba ko buboh otak ko kat kepala sat masa ko tulis komen ko nanti. Inilah akibatnya bila ko letak otak ko kat kepala juboq. Bahasa german kuno kot yang ko pakai ni ...kahkahkah

      Delete
    2. Hihihi... ade aku kesah ko nk paham ke tak?

      Ryochi
      "Bahasa Anglo-german ada kaitan ke dengan kenyataan aku? Anti-macai, dont use ur knuckle head.. u look so estupido when u do that.."

      Delete
  19. asyik isu video sex yang bn mainkan kalau video nurul azzah aku tak caya tapi kalau najib punye aku percaya sebab dah ade kes sebelum ini

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anon 17:50 maksud tuan kes kat Port Dickson yang diselamatkan oleh Isa Pendek dengan kes tak kenal Altantuya ke? Saja tanya.

      Delete
    2. Ye betul tu aku dah baca pengakuan ahli tangkap basah najib yang semuanya benar tapi ia di cover up oleh ayam katik jantan felda itu

      Delete
  20. Dari gmbar tu ramai org cina. Mmg xhairan sbb mereka mmg nk kuasa. Ekonomi diaorg dah control. Kalu dpt kuasa maka jgn haraplah lg org melayu nk dpt simpati diorg. Tp yg peliknya masih ramai org melayu xsedar agenda ni. Terbawa2 dgn cerita2 rasuah korup hutang negara petrol dsb. Sy percaya isu2 ini adalah universal, berlaku kpd setiap kerajaan. Apa yg penting penguat kuasaan. Sy yakin jika Pr berkuasa pun isu2 ini masih wujud. Malah sy yakin bnyk lg isu lain yg akan timbul terutama pengagihan kuasa antara parti. Isu ini akan menjadi barah dlm kerajaan pr malah perbalahan mungkin memuncak ke tahap yg xdpt dikawal. Semua kompon merasakan mereka lebih berhak. Pd ketika itu keadaan sudah terlewat. Yg merana pastilah anak2 kita. Ini pendapat sy. Sy minta tuan2 timbangkn dgn rasional bukan emosional. Selamat mengundi dan pilihla kebaikan utk masa depan anak2 kita. Terus terang sy sgt yakin dgn Najib berbanding Anwar. Selian wassalam.

    Yg

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ye yakin. Sy yakin dgn pilihan rakyat. Yakin dgn kuasa rakyat tp tak yakin bn boleh memerintah.

      Delete
    2. Tun M tak guna Tun Siti pun untuk cakap Tun M hebat tapi ayam katik terpaksa cakap najib hebat Tun M pun tak jarang masuk felda dan pendalaman tapi najib sampai kalau boleh gua niah pun dia sanggup demi nak kata dia hebat

      Delete
  21. Apa pun bn kalah yea yea bn kalah yea yea hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ye aku setuju benar bn tak boleh memerintah kalau siapa ambil degree dalam ekonomi atau finance mesti tahu subjek goverment tax bila bn bagi dia pasti dapat balik melalui cukai seperti lappy astro dan cukai taksiran jadi duit masuk lebih dari duit keluar

      Delete