Thursday 2 May 2013

PELIK TAPI BENAR!!!!... SPR TURUNKAN PAPAN TANDA DAP/PR DI PARLIMEN GELANG PATAH YANG AJAK RAKYAT KELUAR MENGUNDI !!!!


Mendapat khabar dan gambar bahawa pihak SPR dengan bantuan polis telah menurunkan papan tanda (bill board) yang mengajak rakyat keluar mengndi.

Kejadian yang agak anih dan pelik ini berlaku di Parlimen Gelang Patah, kawasan parlimen yang ditandingi Penasihat DAP atas tiket Pakatan Rakyat.

Agak musykil dan menghairankan.. Adakah papan tanda itu boleh mencetuskan suasana tidak harmoni serta mengancam kenteraman awam dan keselamatan negara?

Kalau dengan papan tanda ajak rakyat keluar mengundi ramai-ramai pun sudah menjadi satu masalah dan kesalahan....tiada apa nak di komenkan lagi.

Atau sememangnya wujud status pengundi hantu?....Kalau tidak berada-ada masakan tempua bersarang rendah.

Siapa makan cili padi berlebihan maka sudah pasti terasa pedas samapi terjelir lidah melecur... Itu kata orang tua zaman dulu kala lah....

12 comments:

  1. memang lah spr ni hantu bn

    ReplyDelete
    Replies
    1. nk tipu pon agk2 la..apa kaitan spr dgn hal ni.tu kan majlis prbndaran jhor baru yg trun kn..x abis2 nk mfitnah je korg nih..BODOH!!!

      Delete
  2. Mohon semua rakyat jelata, mari kita semua buat solat hajat...mohon pertolongan Allah..Allah sebaik-baik perancang. Kita usaha , Allah akan tentukan..

    Sehebat mana perancangan UMNO/BN/SPR, hebat lagi perancangan ALLAH.

    TAKBIR...TAKBIR..TAKBIR..
    INIKALILAH...
    LAWAN TETAP LAWAN..
    UBAH..

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku sokong.....

      Mohon semua rakyat jelata, mari kita semua buat solat hajat...mohon pertolongan Allah..Allah sebaik-baik perancang. Kita usaha , Allah akan tentukan..

      Sehebat mana perancangan PAS/PKR/DAP, hebat lagi perancangan ALLAH.

      Delete
  3. Billboard tu kena turun sebabnya kat situ ada gambar hantu. Dipercayai akan menakutkan bangla & nepal yang akan pergi mengundi esok ni.

    ReplyDelete
  4. hahaha........bangla mana boleh undi sebab mrk tu bukan warga malaysia malah ic pun sementara je.... kalau macam ni punya kerajaan perintah pasti rakyat malaysia akan merempat dinegara sdr suatu hari nanti. rakyat kena bangkit lawan tetapi mesti seluruh rakyat malaysia bangkit bukannya buat dek je... sebab tu kenapa ramai rakyat malaysia tak nak balik kat negara sdr kerana malaysia terlalu mundur buat mrk tetapi sebaliknya rakyat sini rasa bertapa majunya malaysia sebab terlalu mundur dari segi maklumat serata dunia. reformasi.....tabbir.....amin.

    ReplyDelete
  5. Tolak semua calun-calun PR - Pakatan Rasis!!!!!
    Tolak semua calun-calun parti "Manifesto BUKAN Janji"!!!
    Tolak semua calun-calun parti sokong kaum sesat LGBT!!!
    Tolak semua calun-calun parti yang sangup nak gadaikan kalimah Allah SWT!!!

    SELAMATKAN MALAYSIA!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. bunuh bn bunuh bn mampos bn parti pengkhianat rakyat. bn parti penjenayah. bn parti lucah samseng setan. wahai rakyat malaysia mari2 kita mamposka omno bn agar kita terselamat drp malapetaka.

      Delete
    2. Anon 18:00 dah naik sheikh, naik minyak dan macam-macam lagi lah yang boleh naik. Yang tak bolah naik adalah si anu nya saja.....kahkahkah

      Delete
  6. keza......agak agak ko le apa hukum nya bilamana mahathir berkata lebih baik berkawan dengan syaitan yang dikenali daripada malaikat yg tidak dikenali.air minuman iaitu air bersih jika diniatkan arak,haram diminum kan.walau tidak berubah rupa dan rasa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. anon 17:34....

      Apa pulak komen ko orang bila Mat Sabu 121 beritahu yang dia lebih sanggup makan BABI/KHINZIR dengan comrade Guan Eng dari makan AYAM dengan saudara DS Nagib. Agak-agak ko, apa hokum nya????

      Delete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...