Tuesday 10 December 2013

AHLI UMNO SENDIRI KECEWA BANTUAN BANJIR OLEH PEMIMPIN-PEMIMPIN UMNO DI BERI SECARA TERPILIH DAN ADA YANG SOROK BARANG REMBAT UNTUK KEPERLUAN KELUARGA SENDIRI!!!


" Saya ahli Umno. Tapi saya kecewa dengan sikap sesetengah pemimpin  yang beri bantuan kepada orang yang dikenali sahaja. Ada yang sorok barang untuk keperluan keluarga sendiri. Syukur kerana Pakatan beri bantuan. Saya lihat Unit Amal PAS dan PKR datang membantu kami" .... Norizan Abu Bakar, 48.

Nak tahu hebat dan baik sesebuah parti itu ketika kita berada dalam kesusahan ... siapa bantu cara ikhlas siapa yang sapu dan kebas hak rakyat.

5 comments:

  1. Apa nak kisahkan kekesalan manusia yang bodoh senang ditipu dan dipergunakan!

    ReplyDelete
  2. Tapi bila datang piliharaya, hulur RM50 hilang marah, puji melangait dacing karat...parti yang mendahului rakyatlah, yang sentiasa membantu rakyat lah bla, bla, bla, bla..beeeekk. Tuan panggil kambing2 dan lembu2 berlari2 mendapatkan tuan umno nya.

    ReplyDelete
  3. Nanti dapat brim hilanglah frust tuuuuuuu

    ReplyDelete
  4. baru nk sedar...trlambat suuudaahh...

    ReplyDelete
  5. Kah kah kah... Padan muka! Pegi mampoih la ko ngan pemimpin UMNU BARUa penyamun....! Tuuuih!

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...