Tuesday 10 December 2013

AKAR UMBI UMNO SUDAH MULA BERSUARA ... PETANDA JELAS PRU 14 NANTI UMNO AKAN MENJADI PESARA.


Keluhan dan rasa resah akar umbi UMNO kini sudah mula kedengaran dan diluahkan secara terbuka ... sudah mula timbul rasa kesal memberikan sokongan kepada UMNO/BN pada PRU 13 lalu.

Kini apa yang di hebahkan oleh para pemimpin Pakatan Rakyat jika undi UMNO/BN hidup rakyat akan bertambah susah dengan semua Barang Naik kini sudah mula mereka nampak.

Hati dan mata penyokong UMNO peringkat akar umbi sudah mula terbuka.

Jika nada perasaan begini berterusan maka harapan rakyat untuk melihat UMNO terkubur tersungkur ins'yaAllah akan berlaku pada PRU 14 nanti.

Amat diharapkan agar para penyokong UMNO peringkat akar umbi tidak di patuk ular yang sama di lubang sama 2 kali berturut-turut.

Tebus kesilapan lampau dengan memberikan sokongan kepada parti yang jelas jauh lebih baik, suci, mulia, cekap, amanah, dedikasi, perihatin iaitu Pakatan Rakyat.

10 comments:

  1. UMNO itu ibarat sampah yg tidak boleh dikitar semula pun. Lupuskan terus adalah pilihan tunggal yg ada

    ReplyDelete
  2. Padan Muka !!!

    Kakakakakaka....

    I love PM, I love BN. Kakakakaka.

    ReplyDelete
  3. tak payah .. dua2 sama bingai .. PRU14 ni .. kita semua jangan keluar mengundi .. biar MAMPUS berkubur sistem politik demokrasi nih !!! ..

    ReplyDelete
  4. padan muka kat sapa ?? kat kau juga .. apa la punya manusia .. ini la hasil sistem politik penjajah .. sistem politik binawe .. sistem yg di pelopor oleh yahudi .. sokong sgt la .. PRU14 nanti .. semua jangan keluar mengundi .. biar kita kuburkan DEMOKRASI haram jadah ni ..

    ReplyDelete
  5. habis selama ini emak bapak datuk nenek kaum kerabat kau hidup atas negeri kayangan ke..xikut sistem negara ini..klu kau xsekolah dlm malaysia ni xkan kau pandai menulis mcm ini dlm internet..negara arab pun kebanyakan nya ikut sistem serupa mcm malaysia

    ReplyDelete
  6. meh aku sekolahkan kau ... sistem demokrasi ni bermula selepas kemerdekaan .. pada tahun 1957.. merdeka jer malaysia .. bermakna tanah melayu pada masa tu menerima sistem bangsat nih .. aku rasa nenek kau datuk kau hidup zaman yang mereka tak penah kenal pun sistem demokrasi ni .. bahkan mungkin moyang kau pada masa mereka hidup pula.. hanya mengenali sistem KHALIFAH .. yg memimpin mereka khalifah .. bukan kuffah ..

    ReplyDelete
  7. sebelum kau dan kaum kerabat penyokong demokrasi kau memekak lagi .. aku minta kau bukak minda .. baca blog nih .. jangan risau .. hadis dan dalil di kemukakan sekali .. >>>> http://kalamsiperindu.blogspot.com/2013/07/bukti-demokrasi-adalah-sistemfitnah.html >>>>>>>>> http://adam-thehiddentruth.blogspot.com/2012/07/politikpilihanrayademokrasi-dan-syirik.html

    ReplyDelete
  8. pru13 baru lepas. pru14 lama lagi. masa ni la pemimpin 'berjiwa rakyat' nak bermaharaja lela naikkan segala harga barang. kalau rakyat (baik penyokong umno/bn atau pr) marah sekalipun, apa mereka boleh buat. kenaikan harga letrik sebanyak 16% keatas pengusaha kilang IKS akan menyebabkan kenaikan pelbagai harga barangan yg diusahakan kilang2 tersebut. nanti bila dekat pru14 kerajaan akan mengumumkan pemberian brim, brum dsb. dan orang2 melayu(terutamanya!) yg marah (macam contoh di atas) akan lupa segala kepahitan yg dialami selama ini dan kembali mengundi umno/bn! and the cycle continues.....

    ReplyDelete
  9. Itu tak kisah la. hal umno apa kita nak amik tahu. Patutnya kita keluarkan gambar gambar pemimpin cabag pkr kat langkawi, sabah dan dengar ada dari pahang yang ramai nak keluar parti. Itu yang kita kena fikirkan kenapa byk cabang dan ahli pkr keluar. Kita maki mereka kaw2. kasi keluar gambar. kalau boleh kita serang rumah diaorng ni. Babi punya penyokong sial anjing pkr ni. Berjuang separuh separuh. Kita PKR adalah terdiri orang yang berani. KL pun kita langgar hancur barai dibuatnya.
    PKR harus berani dan terajang mana mana pengikut yang ramai keluar tu. Sial. anjing betulah. Kasi keluar gambar diaorg admin.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...