Tuesday 10 December 2013

BIAR GAMBAR BERBICARA ... KERJA AMAL BERSIH PREMIS ANTARA JABATAN UNIT AMAL MALAYSIA DENGAN PEMUDA UMNO MALAYSIA.



Biar gambar menjadi saksi berbicara ... lihat dengan mata kepala sendiri sambil kita mencuit akal untuk berfikir dan menilai.

Antara Jabatan Unit Amal Malaysia PAS dengan Pemuda UMNO Malaysia yang mana satukah dilihat ikhlas, jujur dalam membuat kerja amal membantu mangsa banjir yang susah dan yang mana satu hanya lakunan semata-mata.

Tepuk dada tanya iman .. cuitkan minda tanya akal logik.

12 comments:

  1. Syabas Unit Amal......beramal kerana Allah......

    ReplyDelete
  2. ikhlaslah sgt kalau setakat 1 rumah dicuci..itupun psl ada gmbr rakam kan..dlm kawasan dilanda banjir contoh mcm kuantan ada beribu rumah yg dh kotor dn perlu dicuci..ketar lutut kalaupun dpt cuci 3 rumah dlm 1 hari dgn sukarela..hahaha badan amal pas kena ambil cuti 1 bulan nk cuci rumah yg kena banjir tu..larat ke.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko ni manusia jenis apalah, orang tolong cuci umah pon ko nak pertikaikan...PAS lah, ikhlas lah.....biorle dia buat...x kira ler Pas ke UMNO ke... yg ko ni dari nyibok hal orang dengan komen bodoh ko tu... baik ko tolong mak ko basuh baju...ada pekdahnye....

      Delete
  3. Terbaek .. Unit amal... Beramal kerana ALLAH....

    ReplyDelete
  4. Macai klu hati tu dh hitam... Busuk bau bangkai... Apa pn x blh buat dh
    .. Kasihan..ditmbh dgn bodoh tyjuh keturunan.. Dasar pncacai najisb...

    ReplyDelete
  5. Nampak perbezaan ketara yg amat sangat antara yg ikhlas menolong dgn yg saja nk berlakon pegang mop

    ReplyDelete
  6. Sedihnya tengok keadaan rumah mangsa banjir.. Um :(

    ReplyDelete
  7. Omak kau, you tunjuk semua gambar gambar ni buat ape?

    Akhir akhir rakyat pilih UMNO jugak!

    Kakakaka....

    ReplyDelete
  8. Buat ape lah nak susah susah cuci rumah depa?

    Bagi je lah RM500 bantuan cam PM tersayang tu.

    ReplyDelete
  9. Info,ucapan Presiden UMNO semasa pengulungan PAU 2013 bercakap mengenai jurang pendapatan antara Melayu kaya dengan Melayu miskin.20% Melayu berpendapatan bulanan RM10,000.00 ke atas dan berpendapatan RM3000.00 ke bawah.
    Fakta ;
    Ini bermakna orang Melayu yang layak menerima BR1M adalah seramai 8 juta orang yang diketogerikan sebagai Melayu miskin di Malaysia.
    Setelah 67 tahun UMNO memerintah orang Melayu masih terus ketinggalan jika dibandingkan dengan bangsa Cina dan bangsa India yang kini telah berjaya keluar dari kepompong kemiskinan.

    Kasihan... Ini lah yg macai hrp2 kan.. Brim500.. Dsar pencacai... Org melayu adalah org bumi..

    ReplyDelete
  10. Selagi umgok berkuasa..selagi itulah melayu tertindas dibumi bertuah ini...hanya segelintir saja yg kaya...pemimpin hanya berlakon dgn keris telanjang...utk ketuanan melayu...tp melayu mana yg kaya? Kenapa terlalu ramai melayu yg miskin tegar melebihi 8njuta setelah 67 thn ditampuk pemerintahan..hanya yg menggunakan akal yg diberi oleh allah dpt menilai mana yg benar..mana yg auta..entah bila melayu akan tersedar ..alahai meLAYU...

    Jebatderhaka

    ReplyDelete
  11. Macai umno ada akal ke.kahkahkah

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...