Wednesday 4 December 2013

KARNIVAL YANG TIDAK DI LAPORKAN OLEH UTUSAN DAN BERITA HARIAN ... BANTUAN PAKAIAN SEKOLAH RENDAH ANJURAN ADUN TAMAN MEDAN MENDAPAT SAMBUTAN HANGAT DARI PENDUDUK TEMPATAN!!!.


Pusat khidmat Taman Medan semalam 3hb Disember 2013 sudah mulai sesak dengan ibubapa dan anak-anak mendaftar untuk program Back to School DUN Taman Medan.

Program secara rasmi akan di adakan pada 14hb Disember 2013 bersamaan hari Sabtu jam 8.00 pagi hingga 6.00 petang di perkarangan pejabat ADUN Taman Medan.

Syarat-syarat kelayakan ialah :  1) Ibu bapa/penjaga adalah pengundi DUN Taman Medan   2) Pendapatan seisi keluarga dibawah RM1,500   3) Satu keluarga seorang anak saja.

Dokumen-dokumen yang diperlukan ketika mendaftar ialah :-  1)  Salinan Surat Beranak anak  2)   Slip gaji Ibu bapa/penjaga.

Kerajaan negeri PR Selangor akan memberi kupon kasut sekolah, manakala ADUN Taman Medan beri sepasang uniform.

Bagi ibubapa yang ingin set uniform extra, boleh beli pada harga diskaun daripada pembekal.

HASIL NEGERI UNTUK RAKYAT.

5 comments:

  1. Satu inisitif membantu yg amat baik dan murni. Usahakan supaya dimasa mendatang, banyak lagi bantuan dapat diagihkan kepada golongan yg layak dibantu, dgn mendapatkan sumbangan penaja dan dermawan melalui satu dana khas.

    ReplyDelete
  2. Sorang ibu dihalau keluar serta diejek oleh petugas disitu kerana tidak membawa kad daftar ahli pkr. kejam...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 20:00 elok tuan buat laporan polis supaya pekara ini dapat diambil tindakan oleh pihak berwajib - atau awak ni talibarot Omnu tukang pitnah, kerana sakit hati kjaan PR menabor bakti kepada rakyat awak rekayasa satu cerita bagi memburok burokkan kjaan PR.

      Kalau gitu memang awak ada kelas - kelas PENYANGAK nombor wahid
      Cer tengok kot kot dalam tangan ada tiket masok neraka, mana tahu !!! kalau ada ... sedap lah awak boleh masok neraka yang awak cari tu

      Delete
  3. Bagi bantuan tapi pilih penyokong je biasa umno je yang buat.presiden yahudi pun tak zalim pada rakyat senidri.

    ReplyDelete
  4. Macai 20:00...teruskn dgn fitnah nko, smg nko akan bersenang lenang di neraka nanti...

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...