Friday 6 December 2013

KETIKA RAKYAT DI PAHANG DAN TERENGGANU BERTARUNG NYAWA DAN KELAPARAN ... PARA PERWAKILAN UMNO PAU 2013 DAN PEMIMPINNYA JAMU BESAR!!!


Inilah realiti yang tidak siapa boleh nafi ... rakyat di Kuantan dan Kemaman dua daerah yang cukup teruk dilanda banjir tetapi para perwakilan UMNO di PAU 2013 termasuklah para pemimpin tertinggi suami isteri anak beranak boleh ada selera makan besar di PWTC malam tadi.

Apa punya hati para perwakilan dan pemimpin-pemimpin UMNO ... Langsung tidak ada rasa ehsan dan simpati langsung kepada rakyat bawahan yang sedang menderita kerana bencana banjir.

Bila nak undi pandai bermuka-muka buat muka sardin seposen .. bila rakyat dilanda duka dan kepayahan langsung tidak menunjukkan rasa simpati sedih sedikit pun.

Umat Munafik Number One.

10 comments:

  1. Diaorg banjir lantaklah....pandai pandailah nk makan ape2.....janji perut aku dibanjiri dgn makanan yg enak2...lepas ni boleh tido perut dh kenyang....

    ReplyDelete
  2. lah... makan pun salah? bukannya makan aiskrim dlm tandas mcm assmin pun... yg tu barulah salah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mmg la mkn x salah.. Makan taik lembu kak ijat lg x salah.. Dasar macai makan duit haram..

      Delete
  3. Dasar pemimpin haprak amno...tombolok perut dia kena isi dulu..rakyat kemudian

    ReplyDelete
  4. TRADISI MEMBELAkangkan RAKYAT

    ReplyDelete
  5. Mana si budak Khairi ni.....dah lari ke dia..ceruk mana dia nyorok ni...lansung tak nampak batang hidung.....Khairi.....khairi.....

    ReplyDelete
  6. Makan takpe lah. dah memang majlis kena sediakan makan. Kita buat perhimpunan PKR pun ada makan-makan. Yang paling best kalau aiskrim kita dimakan tau.

    -AZMIN-

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lagi bagus kalu kau.mkn aiskrim bapak kau sendiri.. Lagi terbaik..

      Delete
  7. Sekarang dah terbukti umno lebih munafik dari yahudi.jika banjir dekat pru dah tentu dorg ni ditempatkan kat hotel 20 bintang.kahkahkah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau nk dekat PRU, smue macai sangop Brenang nk TNjuk prihatin kt rakyat

      Delete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...