Friday 6 December 2013

NURUL IZZAH TURUN MENJENGUK KE PUSAT PEMINDAHAN BANJIR KUANTAN UNTUK HULURKAN BANTUAN... TETAPI MANA SHAHRIZAT DAN KETUA PUTERI UMNO !!!!




Bukan nak puji tetapi ini adalah realiti ... dari jauh YB Nurul Izzah datang bukan terbang naik jet eksekutif maupun helikopter TUDM tetapi dengan kereta melalui darat redah tengah hujan lebat semata-mata mau bersama-sama dengan YB Fuziah Salleh Ahli Parlimen Kuantan untuk meninjau keadaan rakyat yang ditimpa bencana banjir di sebuah Pusat Pemindahan Banjir
di Sek Chung Ching, Kuantan, Pahang.

Pagi tadi bukan main lagi Ketua Wanita UMNO Malaysia, Shahrizat Jalil, mengamuk terjerit terlalak marahkan para blogger Pakatan Rakyat sebagai bangsat dan fitnah kononnya YB Fuziah tidak ada di Kuantan semasa banjir.

Nampaknya yang tukang salak terlolong bersama-sama dengan barisan exconya serta Ketua Puteri UMNO tidak juga nampak bayang dan batang hidung.

Jadi tukang salak memang mudah ... nak jadi tukang bela rakyat sebenar memang payah ... sebab itu pada PRU 12 lalu dia kalah di tangan YB Nurul Izzah di Lembah Pantai dan tahun 2013 langsung tidak diberi peluang bertanding sebab jenis perangai cakap berpusing-pusing tapi buatnya kosong.

Jadi rakyat boleh lihat, fikir dan nilai pemimpin dari parti mana yang benar-benar merasai denyutan nadi rakyat ... pemimpin mana yang benar-benar memperjuangakan nasib rakyat.

Kepada Makcik Ijat ... kalau sekadar tunjuk penumbuk, sinsing baju dan ugut nak selak kain dikira hebat dan berjiwa rakyat Omak Kau cadangkan agar serahkan watak itu kepada pelakun filem Hindi.

15 comments:

  1. PR sejak merdeka telah membantu rakyat ketika banjir.. takbir.. takbir..

    ReplyDelete
  2. Setelah rakyat yg mengundi di parlimen kuantan bising..setelah ditegur maka terpaksalah yb pussy yah ni turun jenguk. Mintak nyawa kat Nurul jijah. Dan demi sekelumit populariti..maka nurul jijah pun dtg sekadar menjenguk.
    anak bapak raja wayang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bahasa menunjukkan bangsa. kata nista menambahkan dosa kerana setiap yang membaca akan menerbitkan 2 dosa iaitu kepada pembaca dan anonymous 00:03. adakah ini melayu yang terkenal dengan budi bahasa dan santunnya.

      Delete
    2. Dah diajar oleh ibu dan bapanya sebegitu, atau tidak diajar supaya jangan jadi begitu, tak tahu yg mana satu tapi hasilnya sama. Akhlak seorang anak dicorakkan oleh kedua orang tuanya (selain iman). Ia sambung menyambung kepada keturunannya kemudian. Orang bukan Islam pun ramai yg baik dari segi akhlaknya.

      Delete
    3. bangangnya anon 00:03...ni la macai taik umngok...bodoh sampai usus..bodoh piang smpi anak cucu....ko ni banyak mkn taik umngok tu psl bodoh tahap gaban...hehehe...

      Delete
    4. Kan pr juara bahasa kesat? Ada hati nak ajar bahasa tunjuk bangsa. Yg komen atas aku ni apa? Si shahrizat x turun padang aku boleh paham dia bkn menteri lg. Atau ahli parlimen. Tp si fuziah ni yg jd ahli parlimen kuantan dah surut air baru sibuk nak turun. Pegi mampus la anjing2 pr tau menipu je keje. Nampak jari tengah aku tak?

      jentayu

      Delete
  3. Dengki.. Mak angkat korang yg songlap duit lembu rm250juta.. Ada ke.. Mkb duit haram.. Apa la nk jd.. Itu yg korang sanjung2 kan.. Awat x cuci bontot kak ijat hang pa tu sekali.. Dasar macai hina...bodoh.. Pencacai najisb.. Rela dilembukan seumur hidup.. Malu la jadi manusia..

    ReplyDelete
  4. Kak Ijat dan Puteri tengah ngelejat menari malam ni. Esok ada acara kemuncak yg ditunggu2, lawak sarkas dihari penutup. Lembu selamat dari banjir sbb duk kondo.

    ReplyDelete
  5. Mak lembu bangsat tu jadi macai tukang salak la sampai mampos.selagi kes mak lembu bangsat disapu bawah karpet.kahkahkah

    ReplyDelete
  6. Musim banjir adalah masanya mak lembu (kakizat) nak selak kain sehingga menampakkan peha yang gebu tu. bukannya selak kain di PAU 13

    ReplyDelete
  7. Musibah yg diturun ada hikmah disebaliknya.menyalak sana sini tak ada gunanya marilah sama2 menghulurkan bantuan kpd mangsa2 banjir.Kalau di negara luar sampai berpuluh2 ribu rm diberi inikan pula di negara sendiri.

    ReplyDelete
  8. Mak lembu bangsat bila nak tengok mangsa banjir.keturunan mamak keling memang bodoh macam lembu sembang je lebih.bukan ada orang nak tengok pantat dia yang hitam legam tu.

    ReplyDelete
  9. umno tidak pernah ikhlas dalam membantu kesusahan rakyat duit hasil dari kutipan cukai yg dibayar oleh semua rakyat tidak kira bangsa dan agama dianggap sebagai duit umno, disini kita ingin bertanya pecacai umno sekiranya umno tidak lagi jadi parti pemerintah sanggupkah pecacai mengeluarkan duit pakit untok memberi bantuan sepertimana pakatan rakyat lakukan sekarang ini???kalau tidak sanggup harap muka jangan taroh kulit gelam atau kulit babi malulah sikit jangan nak mengaku duit kerajaan itu duit umno sebab umno hanya sebuah parti politik seperti dap pkr pas mca mic ppp supp upko dan lain2yg ada kalanya kalah dan ada kalanya menang.

    ReplyDelete
  10. buat sup mamak jer......

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anjing pun tak selera nak dekat, kuat bau lembunya

      Delete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...