Tuesday 3 December 2013

PAGEVIEWS BLOG OMAK KAU SEMALAM MENCECAH LEBIH 500,000 SEHARI.


Omak Kau dengan rasa rendah diri ingin merakam jutaan terima kasih kepada para peminat, pengintai, penjenguk, pembaca, penilai, pengkriktik, penegur dan pembenci blog ini sehingga buat julung kali sejak blog ini dilahirkan kira-kira 2 tahun yang lalu, pageviews untuk sehari semalam mencecah lebih 500,000 dan visit hampir 85,000.

Omak Kau sedar bahawa angka ini tidak mungkin akan di capai lagi kerana ianya bergantung dan ikut pada musim serta kehangatan artikel yang di hidangkan.

Sokongan kalian akan menyuntik semangat untuk Omak Kau terus berkarya bagi menyampaikan kebenaran dengan kisah-kisah fakta bukan auta, kebenaran bukan rekaan dan realiti bukan ilusi dan cerita palsu pakai air liur basi.


KEBENARAN ITU PAHIT ... KEADILAN ITU PERIT .... PERJUANGAN ITU SAKIT.

11 comments:

  1. Tahniahlah.....OMAK KAU.......WE ALL SUPPORT YOU....

    ReplyDelete
  2. Ramai juga la lembu2 dan cyber trooper umno melintas kat blog ni.tapi disebabkan rm20 kebenaran ditutup..kahkahkah
    ya Allah ya Tuhanku panjangkan umur mereka,panjangkan kefakiran mereka dan timpakan fitnah ke atas mereka..

    ReplyDelete
  3. Syabas omak kau. Teruskan menulis walau pun dimaki hamun oleh macai Umprono. Puak macai ini tak ada otak,buta kayu biarkan mereka menghina dan mencaci omak kau tapi kamu org PR akan terua membawa bloge imak kau sehari kalau tak baca tak sah buat aku lah.

    ReplyDelete
  4. sokong omak kau untuk bicara pasal perjuangan...teruskan dan jangan biarkan lembu2 dan lanun2 tajaan umno terus bermaharajalela sbb negara ini milik RAKYAT!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. palaotak ko. Ini negara milik cina sebab kami yg bangunkan ekonomi malaysia. Ada tengok ka semua kedai sape kasi bisnes? semua olang cina woo. Kalau satu kali kami kasi tutup kedai..tarak makan lu maa. kereta rosak kita olang jugak mau bikin? rumah pun kita cina kasi bikin.otak ada kasi mau ingat sikit lo.

      Delete
    2. Jangan tulis ni macam, kalau tulis blok jangan racist, nanti semua orang tak baca blok ini.Ada kah tulis hanya nak api kan kemarahan orang melayu atau provoke untuk benci blok ini.

      Delete
  5. Yes! semakin banyak yg tengok..maka semakin terbeban la ko kat neraka dgn auta2..provoke2. Tu pasal kena musibah samun.hihi. Balasan Allah cash didunia.
    Teruskan lagi macai dap berfitnah dan meliwat pikiran rakyat marhaen.

    ReplyDelete
  6. TAHNIAH...Teruskan usaha anda..TAHNIAH.. dan TAHNIAH...

    ReplyDelete
  7. Bagi buka minda rakyat agar tahu benda yang sebenar berlaku dalam negara.Jangan dah bangrup baru nak ambil tahu.Pada blok blok umno yang buta hati, suka fitnah dan menutup kejahilan pemerintah,langsung tak rasa berdosa kah.Syukor alhamdulillah semoga blok Omak kau terus maju dengan izin Allah SWT agar rakyat tak buta hati.

    ReplyDelete
  8. Tahniah lah Omak Kau. Dalam 500 ribu orang tu, mungkin ada sebahagiannya penyokong umno yang inginkan maklumat tepat yang tidak didapati di mana2 tv dan surat khabar perdana. Insyaallah, sebahagiannya akan sedar dan membantu PR memenangi PRU14 yang akan datang. Kalau perjuangan sentiasa Istiqamah, insyallah hasilnya akan dirasai. Bezanya cuma cepat atau lambat sahaja. Amin, Ya Rab.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...