Thursday 12 June 2014

PEMILIHAN KEADILAN 2014 ... ANGGOTA PKR WAJIB TOLAK POLITIK WANG DAN UGUT ... SAIFUDDIN NASUTION ISMAIL.



Anggota Parti Keadilan Rakyat (PKR) digesa menolak amalan politik wang dan ugut kerana perkara itu hanya melemahkan parti yang mendukung agenda reformasi.

Memetik Keadilan daily, Setiausaha Agung PKR, Datuk Saifuddin Nasution Ismail, berkata beliau percaya anggota PKR adalah golongan yang bijak dalam membuat pilihan pemimpin yang akan memimpin parti.

“Undi kita tidak seharusnya dipengaruhi amalan politik wang, ugutan dan habuan. Amalan politik seumpama ini akan hanya melemahkan parti.

Saifuddin Kongres PKR“Pemimpin yang menang melalui cara ini tidak akan mampu memimpin parti pada tahap yang dihormati oleh lawan dan kawan. Jauh sekali daripada mendapat kepercayaan rakyat,” katanya yang sedang menyambung kursus pendek di London yang diikuti, sejak Disember 2013.

Beliau yang juga menolak calon yang mengamalkan politik demikian dan menegaskan semua pihak harus memelihara kewibawaan parti, membina kekuatan, meneruskan cita-cita dan idealisma parti adalah jauh lebih penting daripada seseorang individu yang menang dengan cara amalan politik wang, ugutan dan habuan.


TOLAK POLITIK KOTOR, POLITIK WANG DAN POLITIK UGUT ... POLITIK BERTERASKAN NILAI, INTEGRITI, TELUS DAN BERSIH.

SOKONG DAN DOKONG GAGASAN MENUJU REFORMASI TULEN DEMI MASA HADAPAN CEMERLANG DAN GEMILANG PARTI KEADILAN.

KEPIMPINAN YANG SUDAH TERBUKTI KEMAMPUAN MENGURUS NEGERI DENGAN HEBAT PERLU DIPERTAHANKAN DAN DINOBAT.

6 comments:

  1. Replies
    1. Kami rakyat Selangor mahu parti PKR, ROS dan SPRM siasat MB guna Kediaman Rasmi MB utk jadi bilik operasi peribadi pemilihan parti dlm perebutan jawatan Timb Presiden. Salahguna kuasa oooiiii. .

      Delete
  2. INGAT WAHAI RAKYAT MALAYSIA YG CERDIK FOKUS UTAMA KITA ADALAH MENJATUHKAN UMNO/BN CELAKA..CLEAN THE FUCKIN' SYSTEM..PERIOD!

    ReplyDelete
  3. CAMNER PUN AKU MEMANG BERKENAN SUNGGUH DENGAN NURUL IZZAH NII....

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...