Monday 16 June 2014

PEMILIHAN KEADILAN 2014 CABANG KAPAR ... AKHIRNYA WIRA TIDAK BERDENDANG @ "UNSUNG HERO" BERJAYA MEMPERTAHANKAN JAWATANNYA SEBAGAI KETUA CABANG DENGAN MENGALAHKAN SEORANG ADUN MERANGKAP EXCO KERAJAAN NEGERI SELANGOR!!!!




Akhirnya budaya pemikiran dan kemahuan anggota KeADILan peringkat akar umbi telah dapat diterjemahkan dengan keputusan pemilihan Ketua Cabang Kapar.

Kemenangan penyandang jawatan, Sdr Azizi Ayob yang Omak Kau gelar sebagai seorang Wira Tidak Berdendang @ Unsung Hero Kapar dengan menewaskan ADUN Sementa merangkap Exco Kerajaan Negeri Selangor dengan jumlah undi perbezaan yang agak besar.

Budaya dan pemikiran anggota KeADILan cukup amat jauh berbeza dengan apa yang diamal dan dipratikkan oleh parti-parti lain ... memegang jawatan sebagai wakil rakyat maupun seorang Exco Kerajaan Negeri bukannya suatu passpot mudah untuk menjawat sebagai ketua menerajui parti lebih-lebih lagi jika menjadi wakil rakyat ikut pintu belakang sebagai calon payung terjun... suatu mesej jelas dan tegas yang mau mereka sampaikan.

Inilah suatu keunikkan yang terdapat dalam KeADILan, sebuah parti yang dibangunkan atas darah, keringat dan air mata rakyat.

Mereka amat menghargai dan menghormati pemimpin akar umbi mesra rakyat yang berjiwa besar.

TAHNIAH Sdr Azizi Ayob .. anda sememangnya layak untuk dinobatkan sebagai Ketua Cabang Kapar .. Terus berjuang dan berkhidmat sambil menyumbang demi rakyat.

7 comments:

  1. Kah kah kah eeerrppp!! Watpe too?bagai pinang dibelah dua,

    ReplyDelete
    Replies
    1. Omak Kau. YBYS kritik JPP tak nak lapor ke???

      Yaakob kecewa tindakan JPP parti - http://www.utusan.com.my/utusan/Politik/20140616/po_01/Yaakob-kecewa-tindakan-JPP-parti

      Delete
    2. SHAH ALAM 15 Jun - Calon jawatan ketua cabang Parti Keadilan Rakyat (PKR) Shah Alam, Yaakop Sapari kecewa apabila hasratnya mahu mengedarkan bunga sempena Hari Bapa pada pemilihan semula cabang itu hari ini tidak dibenarkan oleh Jawatankuasa Pemilihan Pusat (JPP) parti itu.

      Ketika ditemui di luar pekarangan Dewan Melati di Seksyen 7 di sini, beliau mendakwa, hasratnya itu tidak dibenarkan oleh JPP atas alasan menyalahi peraturan pemilihan.

      "Saya ada merujuk kepada JPP untuk mengagihkan bunga kepada pengundi sempena Hari Bapa, tetapi tidak dibenarkan. Namun terpaksa akur dengan keputusan tersebut," katanya yang juga Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Kota Anggerik, di sini hari ini.

      Beliau memberitahu, pemberian bunga sebagai tanda penghargaan itu bukan hanya dilakukan sempena sambutan Hari Bapa, sebaliknya amalan pemberian bunga itu turut dilakukannya dalam pelbagai sambutan lain seperti Hari Ibu.



      Artikel Penuh: http://www.utusan.com.my/utusan/Politik/20140616/po_01/Yaakob-kecewa-tindakan-JPP-parti#ixzz34mjHV3dM 
      © Utusan Melayu (M) Bhd 

      Delete
  2. Harap omakkau bertemu jodoh dgn unsung hero.

    ReplyDelete
  3. PEMIMPIN YG IKHLAS DALAM PERJUANGAN ALLAH AKAN BANTU..!!

    ReplyDelete
  4. Pemikiran anonymous yg ambil berita utusan tu memang setaraf surat khabar tu ... Ape tarafnya? Taraf sampah....

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...