Monday 16 June 2014

RAKAMAN GAMBAR TINDAKAN MENGUTUK JPP KEADILAN MENANGGUHKAN PEMILIHAN CABANG KOTA RAJA KESUATU TARIKH LAIN TERSEBAR DI INTERNET.


Pemilihan KeADILan 2014 semula Cabang Kota Raja yang sepatutnya dilangsungkan semalam 15hb Jun 2014 terpaksa di tangguhkan atas arahan JPP kerana tidak dapat dielakkan telah mendapat respon negatif dari suatu "kartel" yang terlibat dalam pertandingan.

Rakaman gambar mereka berdiri beramai-ramai didepan notis kain rentang pemberitahuan penangguhan itu menunding ibu jari kebawah telah dilihat dan digambarkan seolah-olah mereka mengutuk dan menghina tindakan JPP tersebut.

Tindakan mereka ini dilihat sebagai tidak matang dan memperlekehkan kewibawaan JPP yang sudah pasti mengundang persepsi buruk terbentuk dipemikiran segelintir rakyat dan anggota parti diperingkat akar umbi.

Apa yang menyedihkan ialah ianya diketuai oleh seorang pemimpin yang cuba merebut jawatan salah satu Naib Presiden PKR yang terpalit dengan suatu tomahan yang cukup kontroversi berprofil tinggi.

6 comments:

  1. Lucu apabila penyokong keadilan sendiri membantah ketidakadilan parti keadilan rakyat anutan mereka juga...rakyat jadi fening nak harap parti yang mana lagi hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Omak Kau. YBYS kritik JPP tak nak lapor ke??

      Yaakob kecewa tindakan JPP parti - http://www.utusan.com.my/utusan/Politik/20140616/po_01/Yaakob-kecewa-tindakan-JPP-parti

      Delete
    2. SHAH ALAM 15 Jun - Calon jawatan ketua cabang Parti Keadilan Rakyat (PKR) Shah Alam, Yaakop Sapari kecewa apabila hasratnya mahu mengedarkan bunga sempena Hari Bapa pada pemilihan semula cabang itu hari ini tidak dibenarkan oleh Jawatankuasa Pemilihan Pusat (JPP) parti itu.

      Ketika ditemui di luar pekarangan Dewan Melati di Seksyen 7 di sini, beliau mendakwa, hasratnya itu tidak dibenarkan oleh JPP atas alasan menyalahi peraturan pemilihan.

      "Saya ada merujuk kepada JPP untuk mengagihkan bunga kepada pengundi sempena Hari Bapa, tetapi tidak dibenarkan. Namun terpaksa akur dengan keputusan tersebut," katanya yang juga Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Kota Anggerik, di sini hari ini.

      Beliau memberitahu, pemberian bunga sebagai tanda penghargaan itu bukan hanya dilakukan sempena sambutan Hari Bapa, sebaliknya amalan pemberian bunga itu turut dilakukannya dalam pelbagai sambutan lain seperti Hari Ibu.



      Artikel Penuh: http://www.utusan.com.my/utusan/Politik/20140616/po_01/Yaakob-kecewa-tindakan-JPP-parti#ixzz34mjHV3dM 
      © Utusan Melayu (M) Bhd 

      Delete
  2. lucu bila united malay national organisation melantik mamak jadi pemimpin dan sekarang ni parti yg di penuhi mamak2....rakyat fening nak harapkan mamak jaga melayu. Hidup mamak!

    ReplyDelete
  3. Fening fening kepala teman nak pilih parti yang mana satu idaman kalbu..hasil rumusan dari kata kata para penyokong parti di Malaysia...keadilan pun tiada keadilan dan kencing rakyat ,amno celaka ,pas ajaran sesat,dap komunis,mca,rasis n anti Islam,gerakan tak tetap pendirian,mic rasis dan dah nyawa nyawa ikan hehehe

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...