Friday 17 February 2012

MB TERENGGANU AHMAD SAID SENDIRI DAH NAIK MENYAMPAH DENGAN KERAJAAN PIMPINAN BELIAU SENDIRI!!!... ADA STADIUM RM294 JUTA RUNTUH.. STADIUM LAMA LAMPU TAK MENYALA!!!!..


MB kesal insiden lampu stadium padam.....
 

KUALA TERENGGANU - Menteri Besar, Datuk Seri Ahmad Said menganggap kejadian lampu Stadium Sultan Ismail Nasiruddin Shah terpadam lebih 30 minit ketika perlawanan Liga Super 2012 antara Terengganu dan Kedah malam kelmarin adalah insiden yang amat memalukan.

Menurutnya, beliau juga kesal kerana sehingga kini permasalahan lampu limpah itu belum ada jalan penyelesaian malah pihak yang bertanggugjawab juga masih belum berjumpa dengan pihaknya sehingga kini.

“Ini yang membuatkan saya marah dan perkara ini sesuatu yangmemalukan, sepatutnya pihak yang bertanggungjawab sama ada Majlis Bandaraya Kuala Terengganu (MBKT) ataupun Persatuan Bola Sepak Negeri Terengganu (PBSNT) memaklumkan keadaan yang sebenar.

“Sampai sekarang pun, tidak ada pihak yang datang jumpa saya beri penjelasan dan menceritakan keperluan sebenar ataupun beri penjelasan kepada Exco berkaitan. Ini kerja mereka dan kita tidak perlu panggil untuk beri penjelasan kepada kita,” katanya.

Beliau berkata demikian ketika ditemui selepas mempengerusikan Mesyuarat Exco di Wisma Darul Iman, di sini semalam.....



PSSSTTTT..............RUNTUHNYA BUMBUNG STADIUM SULTAN MIZAN BERHARGA RM 294 JUTA MEMBERITAHU YANG KERAJAAN UMNO/BN WAJIB DIRUNTUHKAN... PADAMNYA LAMPU STADIUM LAMA SULTAN ISMAIL NASIRUDIN MEMBERI ISYARAT JELAS SUPAYA RAKYAT MESTI MEMADAMKAN UMNO/BN DARI TERUS MENJADI SANG PENGUASA DAN PARTI MEMERINTAH...

No comments:

Post a Comment

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...