Tuesday 28 February 2012

PEMBONGKARAN PANAS MENDIDIH!!!!!....RAFIZI/PKR DEDAHKAN LAGI PENYELEWENGAN DAN JENAYAH PECAH AMANAH SUAMI DAN ANAK BERANAK SHAHRIZAT JALIL!!!..SUDAH AMAT MELAMPAU MEREKA NI BEB!!!

NFC beli pasaraya pula di Singapura, kata PKR
Kecewa dengan kegagalan kerajaan bertindak terhadap syarikat penternakan lembu Perbadanan Fidlot Kebangsaan (NCFC) yang didakwa terbabit dengan penyelewengan dana RM250 juta, PKR hari ini mendedahkan bahawa syarikat berkenaan memiliki sebuah pasaraya mewah di Singapura.

NONEPengendali pasar raya itu yang berdaftar di Singapura, Farmhouse Supermarkets Pte Ltd dimiliki bersama oleh suami Ketua Wanita Umno Datuk Seri Shahrizat Abdul Jalil - Datuk Mohd Salleh Ismail - bersama dua anak mereka, Wan Shahinur Izran, dan Wan Izzana Fatimah Zabedah.

Menurut Pengarah Strategi PKR Rafizi Ramli, Farmhouse memeterai perjanjian dengan pusat peruncitan mewah yang dinamakan Star Vista, untuk menjadi penyewa utama pusat membeli-belah itu dengan menyewa 28 unit di tingkat dua.

NONERafizi juga telah mengunjungi tapak pusat membeli-belah yang masih dalam pembinaan di lokasi utama berhampiran Universiti Teknologi Nanyang di Singapura.

Semakan dengan Suruhanjaya Persaingan, kata Rafizi mendedahkan bahawa sewa di lokasi utama itu adalah sekitar harga SGD350 hingga SGD500 bagi setiap meter persegi.

Justeru, katanya ini bermakna sewa bulanan bagi kira-kira 3,000 meter persegi yang disewa di pusat membeli-belah yang disewa dari Farmhouse adalah sekitar SGD900,000 atau RM2.2 juta.

LAGI DIUGUT DAN DITERJAH DENGAN TINDAKAN SAMAN SIVIL OLEH SUAMI DAN ANAK BERANAK SHAHRIZAT JALIL LAGI GANAS RAFIZI/YB ZURAIDA DAN PARTI KEADILAN RAKYAT DEDAHKAN JENAYAH PECAH AMANAH YANG DILAKUKAN OLEH MEREKA.... LAGI DIGELAR SITANGGANG BUDAK JAMBU OLEH SHAHRIZAT JALIL LAGI TERBONGKAR TERBURAI PERANGAI JIJIK MEREKA....

JANGAN INGAT DENGAN UGUTAN SAMAN MAKA PARA PEMIMPIN PAKATAN RAKYAT TERUTAMANYA PARTI KEADILAN RAKYAT AKAN BERASA CUAK, TAKUT DAN GENTAR....SATU PENGAJARAN DAN PERINGATAN KERAS DAN TEGAS NI BEB.... DON'T PLAY PLAY DENGAN PARA PEMIMPIN PAKATAN RAKYAT...MEREKA MENDEDAHKAN DENGAN BUKTI.. BUKAN MACAM PECACAI MURAHAN UMNO...BILA DICABAR KEMUKAKAN BUKTI TERUS JAWAB ITU HANYALAH RAMALAN DAN ANDAIAN SAJA...MACAM HASAN ALI AQIDAH....NO CLASS AT ALL...


MEMANG PENYAMUN TARBUS PARA PEMIMPIN, KAUM KERABAT DAN KRONI UMNO....MENYAMUN TAK KIRA WAKTU TANPA RASA BERDOSA DAN MALU!!!!!

2 comments:

  1. Kerajaan BNus memang kelabu asap. Kalau semuanya penyamun tarbus, takkan nak tangkap kawan. Nanti pecah tembelang semua.
    Ni tengah plan stretegi untuk cover line. Agaknya apa cerita dongeng yang akan timbul?????

    ReplyDelete
  2. Citenya sama je la, itu duit derma atau pun saya menabung sejak kecil lagi..

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...