Monday 17 December 2012

BAS JELAJAH MERDEKA RAKYAT CERMIN PECAH KENA BALING DENGAN OBJEK KERAS SEMALAM SELEPAS R&R TAPAH DALAM PERJALANAN MENUJU KE HIMPUNAN KEBANGKITAN RAKYAT PERINGKAT NEGERI PERAK.

Lagi sekali bas Jelajah Merdeka Rakyat dikhianati oleh orang yang tidak bertanggung jawab bersifat bacul, penakut, samseng taik kucing kering dipercayai dilakukan oleh pengikut, penganut, pendokong dan penyokong tegar UMNO.

Kejadian berlaku ketika bas ini sedang dalam perjalanan menuju ke Himpunan Kebangkitan Rakyat Peringkat Negeri Perak selepas R&R Tapah.

Nampaknya UMNO kini cukup takut dan panik akan kerbangkitan rakyat ayang bernekad  mau melakukan perubahan dengan menumbangkan UMNO pada PRU 13 nanti.

Walaupun sering dicanangkan kononnya semua kaji selidik yang dilakukan memihak kepada UMNO namun jauh disudut hati para pemimpin UMNO, itu hanya laporan kosmetik demi menyejuk dan memujuk hati mereka yang sedang gundah gelana dan cuak kuasa sedang terlucut dari tangan.

BUDAYA POLITIK SAMSENG DAN GANAS TIDAK BOLEH DIPISAHKAN LAGI DENGAN UMNO....SUDAH SEBATI PADU SAMPAI KE TULANG SONSOM.

5 comments:

  1. Ini la budaya org UMNO...dh big boss depa bg contoh "baling batu sorok tangan" jenis xde telor bacul...jd x heran laa..ank buah dia pun mcm tu perangainya..contoh melalui teladan..

    ReplyDelete
  2. Patutnye bas ini..kena pasang jaring besi..mcm trak polis/fru tu..baru slmt..nnt x smpi setahun semua pecah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang molek sekali bas tu kena baling dgn batu...perbuatan tersebut membuktikan rakyat benci pada anwar aljuburi...kikikikikiki

      Delete
  3. kahkahkuh padan muka ,,hehehehehehehehehehe

    ReplyDelete
  4. TANYA SAMA RAKYAT KENAPA BAS KENA BALING,
    NANTI JAWAB RAKYAT ANWAR HARAMJADAH

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...