Saturday 8 December 2012

BEKAS KETUA POLIS DAERAH DAN PEGAWAI CAWANGAN KHAS (SB) YANG MENGAMATKAN MUKTAMAR PAS BARU-BARU INI SUDAH KEMBALI KERAHMATULLAH PAGI TADI....AL-FATIHAH.



Admin mendapat khabar, bekas Ketua Polis Daerah (OCPD) Slim River Haji Abdullah Haji Omar telah kembali ke rahmatullah sebentar tadi...

Dalam Muktamar PAS di Kelantan yang lepas beliau berucap monyokong usul PAS Pusat dalam isu pengkhianatan UMNO kepada negara. Pengalaman beliau dalam pasukan polis termasuk 35 tahun menjawat jawatan polis cawangan khas (SB) menginsafkan beliau dalam perjuangan PAS yang sebenar.

Beliau katanya sudah bertaubat dan telahpun meminta maaf pada seluruh ahli PAS di atas apa yang beliau lakukan selama ini.


PAS dan rakyat merasakan permergian beliau satu kehilangan besar buat PAS dan negara dan berdoa semoga Allah ampunkan dosa dan rahmatkan beliau dan di tempatkan rohnya bersama-sama para nabi dan syuhada di akhirat sana...ALFATIHAH..

8 comments:

  1. Ya,al Fatihah.Semoga dilimpahkan rahmat oleh
    allah ke atas rohnya.Amin.

    ReplyDelete
  2. Semoga rohnya dlm kump roh2 org yg beriman...

    ReplyDelete
  3. biar dia matile dah banyak buat dosa.Lagi sekor polis pencen meroyan dalam dalam blog sekarang bila nak mati entah

    ReplyDelete
  4. kalau marah sangat janganlah orang dah meninggal dicerca. apa dosa dia pada kamu, kamu tuntutlah dngan waris, janganlah jadi seperti orang yang tidak ada agama

    ReplyDelete
  5. orang sudah meninggal pun dicerca.. nauzubillah.. nauzubillah... Moga Allah ampunkan dosa seluruh ummat...aminnnn

    ReplyDelete
  6. bagus akhir kematian nya, beliau telah meminta maaf terhadap kesalahan beliau semasa jadi SB dahulu..moga rohnya dirahmati oleh yang maha Esa.

    Puan tolong listkan blog www.kakisembang.com dalam list puan..terima kasih

    ReplyDelete
  7. Kepada Allah kita dtang kepada Allah jua kitakan kembali..,Al fatihah buat nya..Dia sudah pun minta maaf di akhir hidupnya..yang lain2 tu bila lagi..nanti takut tak sempat..sesal tak habis

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...