Tuesday 25 December 2012

EDISI KANTOI LUMAT!!!!!... LAGI ENTAH BERAPA KALI, BLOGGER UMNO TERKANTOI LONDEH KERANA MEMFITNAH DAN MENIPU KONONNYA BEKAS PENGARAH JABATAN SIASATAN JENAYAH, DATO' FAUZI SHAARI MENYESAL SERTAI PAS!!!!!!



Lagi sekali blogger UMNO telah kena tangkap KANTOI TERLONDEH LUNYAI LUMAT....

Heboh membuat artikel dalam blog dengan berpandukan kepada sekeping gambar ketika Dato' Fauzi Shaari memegang jawatan sebagai Timbalan Ketua Polis Selangor, sedang memegang senjata api yang berjaya dirampas pihak polis Jabatan Siasatan Jenayah Berat Selangor, dengan melakarkan kata-kata kononnya beliau menyesal amat menjadi ahli PAS.

Kata-kata yang difitnah berbunyi ' KALAU SAYA TAHU BEGINI KEADAAN PAS, TAUBAT SAYA TIDAK AKAN MENYERTAINYA. MASUK PAS UMPAMA MASUK PARTI DAP.  BELUM APA-APA SAYA DISURUH BERSUMPAH BAI'AH CERAI ISTERI TALAK 3, JIKA SAYA TINGGALKAN PAS'

Begitu sekali rendahnya moral pekerti para blogger UMNO dibawah kepimpinan Najib Razak kini sebagai cara nak tambah dan pikat pengundi terutamanya dari golongan atas pagar dan anak-anak muda.

Mereka lupa yang rata-rata hampir 100% golongan ini berpendidikan tinggi dan tidak mudah terpedaya dan terpengaruh dengan berita sensasi sebegini rupa.

Mereka terlebih dahulu akan buat "cross checking" sebelum menelan bulat-bulat satu-satu berita yang dihidangkan.

Informasi dihujung jari...Tidak sampai beberapa hari sudah ada penafian dari tuan punya badan.

Sebab itu dikalangan cerdik pandai berkata kalau percaya sepatah yang dipaparkan di blog UMNO beerti lembu boleh panjat pokok kelapa.

KUALA LUMPUR, 25 Dis — Bekas pemimpin tertinggi Polis Di Raja Malaysia (PDRM) Datuk Fauzi Shaari menafikan pernah mengeluarkan kenyataan beliau menyesal menyertai parti komponen Pakatan Rakyat (PR) PAS. 

“Kenapa saya perlu menyesal bersama PAS. Saya sudah buat pilihan yang tepat. 

“Kenapa masih ada yang pertikai dan ragu-ragu dengan tindakan saya ini. 


“Saya rasa tindakan saya menyertai PAS membuatkan ada beberapa pihak tidak senang hati. Sebab itu mereka sengaja mencipta isu ini,” kata bekas pengarah Jabatan Siasatan Jenayah (JSJ) itu dipetik dari Sinar Harian Online. 


Sebelum ini tersebar mesej melalui khidmat pesanan ringkas (SMS), mendakwa Fauzi menyatakan penyesalannya menyertai PAS. 


Fauzi menafikan SMS tersebar itu yang menurutnya dilakukan oleh pihak-pihak yang tidak gembira dengan tindakannya menyertai parti pembangkang. 


“Saya amat gembira dan bersyukur atas apa yang saya hadapi dan nikmati sejak bersama PAS,” katanya. 

Selepas pilihan raya 2008, PAS dilihat giat membawa masuk bekas pegawai tertinggi kerajaan menyertai mereka.

NAMPAK BENARLAH BILA RAKYAT BERKATA, KRITERIA MAU MENJADI BLOGGER UMNO TIDAK MEMERLUKAN  ILMU,  HANYA PERLU ADA SIKAP TIDAK TAKUT KEPADA DOSA DEMI SESUAP NASI DAN SETEGUK AIR.

BELUM PERNAH ADA LAGI PARTI POLITIK DALAM DUNIA YANG CUKUP KUAT MEMBUAT FITNAH... BELUM ADA....UMNO ADALAH PARTI PEMFITNAH NOMBOR SATU DALAM DUNIA.. ITU ADMIN BOLEH BERI JAMINAN.


FITNAH, TIPU DENGAN UMNO TIDAK BOLEH DIPISAHKAN.. SUDAH SEBATI HINGGA KETULANG SONSOM DAN MENJADI BUDAYA KEKAL ABADI.


3 comments:

  1. Janagan salahkan Islam. Blogger UMNO yang pakar fitnah, mendapat hasil lumayan dengan kerja ini kerana mereka Melayu jati yang mengamalkan mazhab yang mengagungkan kekayaan/wang ringgit adalah segala-galanya. Mazhab ini yakin dosa2 akan diampunkan oleh Ulamak2 UMNO bagi pehak ahlinya. Ketuanan Melayu akan menjamin mereka buat kerja2 UMNO selaras hukuk/hakam Islam mengikut Ulamak2nya...

    ReplyDelete
  2. Betoooooool tu bro..... Kih.kih.kih.....

    ReplyDelete
  3. ABU...ASAL BEBAL UMNO

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...