Monday 31 December 2012

EDISI KANTOI!!!!... LAGI SEORANG PEMIMPIN UMNO TERKANTOI KERANA MENIPU DAN TIDAK TEPATI JANJI!!!!!!!

Lagi sekali terbukti yang janji dan cakap pemimpin UMNO langsung tidak boleh dipakai dan dipercayai.

Pemimpin UMNO yang dimaksudkan admin kali ini ialah dari UMNO Bahagian Merbok, Kedah Darul Aman, Dato' Hj Tajul Urus.

Bermula dari satu posting diwallnya di Facebook semalam mengenai satu gambar longgokkan sampah disalah satu kawasan taman perumahan di Merbok yang beliau cuba nak spin kononnya mau mempersalahkan Pihak Berkuasa Tempatan (PBT), tetapi apabila admin memberikan 2 komen, kerana yang harus dipersalahkan ialah penduduk yang membuang sampah kerana tidak menggunakan tong yang disediakan.

Admin memberitahu, jangan cuba nak spin belitkan berita dengan manabur fitnah semata-mata mau menanamkan rasa kebencian rakyat kepada kerajaan PAS/PR Kedah Darul Aman dibawah pimpinan Datu Seri Azizan Razak, demi batuan politik (political milage)

Apabila beliau sedar akan ada kebenarannya akan komen-komen admin itu, lantas beliau padamkan (delete) terus posting bergambar tersebut.

Tetapi yang membuat beliau terkantoi londeh, ialah disatu posting beliau telah disergah oleh seorang warga Merbok tinggal di Taman Songket, mau menuntut janji yang beliau taburkan kira-kira setahun yang lalu..Sebuah khemah, 10 meja dan 40 buah kerusi.

Posting kantoinya itu admin telah printscreenkan...Boleh lihat dan baca sendiri....Admin juga ada memberikan komen, mengakibatkan akaun admin terus diblock oleh beliau.

Hujah admin mudah....Kalau berjanji mau berikan kepada rakyat hanya merupakan sebuah khemah, 10 meja dan 40 kerusi pun sanggup pemimpin UMNO khianati dan menipu, IKUT HUKUM AKAL LOGIK.....APA JAMINAN PERKARA YANG MEMERLUKAN WANG DAN PERUNTUKAN DANA YANG BESAR UMNO TIDAK AKAN MENIPU DAN KHIANATI?
CAKAP DAN JANJI UMNO KALAU BOLEH PERCAYA.....KERBAU BOLEH PANJAT POKOK KELAPA.



1 comment:

  1. Budaya kelentong dah menjadi darah daging bangsa umno. Apa nak heran!!!

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...