Saturday 27 April 2013

ANAK-ANAK MUDA YANG BIJAK.....AMBIL UPAH PASANG BENDERA BN TAPI HATI DAN JIWA TETAP SOKONG PAS/PR!!!!


BERI DUIT AMBIL... BERI KAIN PELIKAT PAKAI... BERI GULA KACAU...BERI BERAS TANAK...UNDI DAN SOKONGAN TETAP KEPADA PAKATAN RAKYAT.

Inilah motto yang diguna pakai oleh beberapa anak muda yang mengambil upah memasang bendera BN di Kedah...Jiwa dan sokongan mereka tetap kepada PAS/PR.

Contoh anak-anak muda yang menggunakan akal dalam tindak tanduk... Work smart..think smart and act smart.


Oleh itu janganlah kita bersangka yang setiap pemuda memakai baju T dalam satu-satu majlis anjuran UMNO/BN adalah penyokong UMNO/BN.

14 comments:

  1. SAYANGI PR YAKINI PAKATAN HARAPAN RAKYAT......Humban amno & bee end ke dalam lubang jAM BaNoooo......

    ReplyDelete
  2. Bagi duit ambik..bagi gula kacau....bagi beras masak......undi tetap kat PR......PAKATAN HARAPAN RAKYAT......Humban amno & bee end ke dalam lubang jAM BaNooo....

    ReplyDelete
  3. Alahai bro....dapat rezeki free tak kan nak tolak. Apa pun aku ucapkan terima kasih lah kat hangpa semua sebab bagi geng-geng budak-budak pasang bendera tu makan. Budak-budak kan, macam kita dulu lah....saja seronok ikut pasang bendera. Ini lah sikap yang kita nak tengok antara PAS dan BN - tolong menolong. Hari ni hang pa makan kat markas aku, esok lusa aku pula kendura kat markas hangpa. Baju tetap logo lain tapi kawan tetap kawan. Macammana pun untuk macai dlm blog ni, jom kita layan....

    Tolak semua calun-calun PR - Pakatan Rasis!!!!!
    Tolak semua calun-calun parti "Manifesto BUKAN Janji"!!!
    Tolak semua calun-calun parti sokong kaum sesat LGBT!!!
    Tolak semua calun-calun parti yang sangup nak gadaikan kalimah Allah SWT!!!

    SELAMATKAN MALAYSIA!!!!!

    ingat...hafal dan praktikkan, jangan hafal saja

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tlak golongan munafik...konon perjuangkan islam, depan geng kafir kawan sendiri persenda islam..siapakah dia?...itulah dianu.m.n.o..= sarkis

      Delete
    2. umno = Abdullah Ubai.....munafik

      Delete
    3. errr calon yg janji nak bg air percuma (20 liter? kah kah kah) kat selangor tu nak tolak gak ke?
      -melayu belum tentu Islam-

      Delete
    4. Melayu belum tentu Islam. Dah banyak contoh. Banyak sangat. Aku tak kisah kalau dah keluar Islam. Yang hangin satu badan tu bila ngaku Islam tapi baham saham arak, judi, mentedaghah arak, tak yakin dengan hukum hudud, kutuk janggut nabi, nak tafsir semula Al Quran, anti hadith, kata tak de larangan judi dalam Al Quran. Keluarlah dari Islam buat ape suka tak de yang nak maghah!! Macam main bola kalau tak nak ikut undang-undang, misalnya suka pegang bola, eloklah keluar pasukan dan masuk pasukan ragbi. Takde oghang maghah kalau pegang bola!!

      Delete
    5. Aku Melayu tapi benci UMNO...

      Masih ingatkah lagi Tun Mahathir? Sejarah di mana berlakunya sejarah penting negara kita yang tidak akan dijumpai dalam mana-mana buku teks sekolah anak-anak muda hari ini di mana kuasa Raja-raja Melayu telah dilucutkan sewenang-wenangnya melalui pindaan Perlembagaan 1983 (kuasa meluluskan undang-undang)? Siapa yang mansuh perkara 66 fasal (4) dalam Perlembagaan Malaysia? Siapa?

      Melayu Tak Mudah Lupa

      Delete
  4. Selamatkan Malaysia dari golongan munafik umno

    ReplyDelete
    Replies
    1. Juga dari golongan munafik PAS-piss-pussy dan P'Gay'R, Amin.....

      Delete
    2. bro anti-munafik
      Lu solat subuh tak pagi td?
      Kalu solat tunggang langgang baik jaga diri lu dulu sblum nk nafikan kdebiliti pejuang2 islam lain...sbb pe bro dlm kubur nnt lu sorang2...najib dgn madey takkan bg bantuan tele-hayat kubur 1 malaysia kt lu...ngeeeeee

      Delete
  5. Oi..bangang..tu biasa la..politik is politik..tu kwn2..kat tmpt aku tiap kali pilihraya mcm ini la..pi raah..omak kau..bapak kau la!!

    ReplyDelete
  6. Hoi jijan, aku pakai baju hijau pegi markas Bn pun kena jeling semacamjer. Haram jemput minum. Goblok.

    ReplyDelete
  7. BN semua kpale bate haku penat2 pacak bendera senang2 jek dorang cabut, kalu haku tegur mula la dorang nak gaduh. pui.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...