Thursday 25 April 2013

SATU UNDI UNTUK MCA ADALAH SATU UNDI UNTUK PERKASA!!!!

Zulkifli Noordin sudah insaf dan bertaubat, kata Soi Lek


 
Keputusan BN untuk mencalonkan Naib Presiden PERKASA, Zulkifli Noordin bertanding kerusi Parlimen Shah Alam telah dikritik hebat tetapi Presiden MCA, Datuk Seri Chua Soi Lek menyokong pilihan parti itu.

Katanya, Zulkifli adalah kawan baik Datuk Seri Anwar Ibrahim dan pernah menjadi peguam pemimpin Pakatan Rakyat itu.

"Beliau telah bertanding di bawah PAS (sebelum ini). Beliau dan PAS adalah kawan yang sangat baik, oleh itu ketika berada dalam PAS, kemungkinan besar beliau menerap nilai-nilai dan budaya PAS.

NONE"Dan hari ini dia telah insaf dan bertaubat," kata Chua (kiri) dalam satu
sidang akhbar ketika berkempen untuk calon MCA bagi Parlimen Pandan, peguam Gary Lim petang ini.

Isnin lalu, Pengerusi BN, Datuk Seri Najib Tun Razak cuba memadamkan kemarahan berhubung kenyataan Zulkifli Noordin yang didakwa telah menghina agama Hindu. Najib mendakwa masyarakat kaum India kini mula menerima Zulkifli.

Malah, kata Najib, ada orang India yang telah mencium Zulkifli.

Zulkifli telah meminta maaf atas kenyataannya  yang menurutnya, dibuatnya sepuluh tahun lalu.

INGAT!!!!!!... SATU UNDI KEPADA MCA IALAH SATU UNDI KEPADA PERKASA!!!!

16 comments:

  1. mehmed iskandar kutti25 April 2013 at 16:23

    satu undi untuk be end zulkifli nordin bererti anda menyokong pertubuhan perkauman utama di Malaysia.menyokong be end zulkifli nordin bererti anda menyokong penghinaan Perkasa terhadap agama Hindu dan juga kaum Cina di Malaysia.jangan biarkan gejala tidak sihat ini berleluasa di Malaysia.TOLAK BE END ZULKIFLI NORDIN BERERTI ANDA TELAH MENYELAMATKAN MALAYSIA DARI ANCAMAN PERKAUMAN.KATAKAN TAK NAK KEPADA BE END.

    ReplyDelete
  2. aku sokong anwar ibrahim....

    ReplyDelete
  3. Kepada Saudara-saudara dan Saudari-saudari yang hormati sekian,

    Bahawa saya, peguam Yip Jiun Hann, Pemuda MCA Gombak seorang anak Yip Kum Fook ingin bertanya mengapa orang ramai begitu dengki bapa saya beristeri lebih dari tiga? Ini sebuah Negeri demokrasi, dia mahu sepuluh isteri pun hak dia sendiri, sekiranya dia bolih bertanggujawab.

    Demi Islam pun bolih berkahwin lebih daripada empat perempuan. Saya harap orang ramai berfaham dan jangan bodoh.

    Kalau semua mahu cabar demokrasi dan hak asasi, orang ramai bolih bertanya pada YB Perdana Menteri Datuk Seri Najib Abdul Razak and Pengurusi MCA Malaysia Datuk Dr. Chua Soi Lek, kerana memperbuatan mereka sama dengan bapa saya.
    Yang benar

    Pemuda MCA Gombak
    Sdr. Yip Jiun Hann

    ReplyDelete
  4. Ape yg kau merapu ni, Yip Jiun Hann. Sepatah haram pun aku tak faham. Kau ni lahir di mana? Di tembok besar cina ke? Kalau nak masuk politik M'sia kena faham apa yang nak di sampaikan. Narng bohtee narng, koi bohtee koi.

    KeponakanKeza

    ReplyDelete
  5. Tolak semua calun-calun PR - Pakatan Rasis!!!!!
    Tolak semua calun-calun parti "Manifesto BUKAN Janji"!!!
    Tolak semua calun-calun parti sokong kaum sesat LGBT!!!
    Tolak semua calun-calun parti yang sangup nak gadaikan kalimah Allah SWT!!!

    SELAMATKAN MALAYSIA!!!!!

    ReplyDelete
  6. Satu undi untuk PAS-piss-pussy dan P'Gay'R adalah satu undi untuk DAPpigs. DAPpigs adalah parti serpihan PAP Singapork dimana rakyat Singapore sendiri telah mula reject parti PAP ini. Kepada pengundi-pengundi marhean Malaysia, ambil perhatian isu ini dan mengundilah kita untuk kesejahteraan Malaysia dan bukanya anasir dan kuasa asing.

    ReplyDelete
  7. Inilah pengkhianatan umnobn paling dahsyat kpd bangsa Melayu,

    kuasa perundangan Yang DiPertuan Agong atau Raja-Raja Melayu perlu dikembalikan semula selepas dilucutkan dalam krisis perlembagaan 1983 (pinda semula Perkara 66). Sepatutnya Yang Dipertuan Agong & Majlis Raja-raja Melayu yang diberikan kunci amanah bagi menjaga kestabilan dan keamanan negara, bukannya umnobn. Awas madey sudah mula berkempen utk anaknya...

    inikalilah....

    ReplyDelete
    Replies
    1. anon 21:54....
      raja-raja melayu tak melalak pun pasal isu kat atas tu...Ini menunjukkan bahawa apa yang hang tulis tu haprak macai oiii...Tongsampahkan PR dalam PRU 13 nanti....muahahaha...

      Delete
  8. nampaknya PR dah berjaya, banyak orang BN yang back blog ini. Harap mereka akan bertaubat:- DASAR BN SEKARANG MEMANG BOLEH KANTOIKAN NEGARA HINGGA KE TAKUK MUFLIS..DEFISIT BERTURUT-2 16 TAHUN.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Orang BN sebenarnya bukan back blog ni tapi saja nak gelak dan hilangkan gundah gelana seharian bila baca apa yang macai-macai PR tulis. Macammanapun terima kasihlah sebab sanggup jadi badut sarkis untuk kami gelakkan....muahahaha

      Delete
  9. UNDI UMPORNO BERERTI ANDA UNDI SYAITAN.SOKONG SYAITAN BERERTI ANDA DERHAKA PADA ALLAH SWT

    ReplyDelete
  10. Nampaknya semakin hari semakin tenat dah ubn ni. bila kojol nanti, humbankan ke laut aje. tak perlu nak ditalkin atau di tanam. puak2 munafiq ini haram di kuburkan sebelah orang islam.

    MAJU BERSAMA ISLAM!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cogan kata - MAJU BERSAMA ISLAM - tapi penulisan standard macam cacai-cacai PR yang lainnya. Hangpa silap tulis cogan tu. Sepatutnya lagu ni - MAJU BERSAMA ISLE....kahkahkah

      Delete
  11. Woi Pro-Islam26 April 2013 12:20! MAJU BERSAMA ISLAM bukan cogan katalah bongok! Itu roh perjuangan umat islam di seluruh dunia. Kau ni apahal? orang zionis ke? Dengki sangat kat ugama Islam, ingat2 sikit bila menghina Allah, tunggu ajalah balasannya. Aku mengaminkan aja nanti.

    ReplyDelete
  12. caci maki...bukan dari kalangan beriman

    ReplyDelete
  13. sopan lagi si Yip Jiun Hann...Islam ape macam ni maki sana maki sini...inikah akhlak yang Islam bawak?

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...