Tuesday 22 October 2013

AZMIN ALI CABAR TUN DR MAHATHIR JIKA ANAK JANTAN DI PERSILAKAN BERTEMPUR DENGAN BELIAU DI PRK DUN N20 SG LIMAU!!!!


KENYATAAN YANG PASTI BUAT PARA PENGANUT PERKASA DAN PENGKAGUM DR MAHATHIR NAIK MINYAK DAN ANGIN SATU BADAN.
Walaupun kempen akan hanya bermula secara rasmi selepas penamaan calon esok, Pakatan Rakyat semalam telah mula memalu gendang perang untuk mempertahankan Dewan Undangan Negeri Sungai Limau yang dianggap sebagai kubu kuat PAS.

Timbalan Presiden PKR, Azmin Ali  secara sinis mencabar bekas perdana menteri keempat, Tun Dr Mahathir Mohamad untuk turun berkempen di situ selepas anaknya, Datuk Mukhriz Mahathir ditolak anggota Umno dalam pemilihan Umno yang baru sahaja selesai.

"Kenapa kita perlu pertahan Sungai Limau? Kita mahu bagi mesej jelas kepada BN, Umno dan Mukhriz Mahathir yang kalah dalam pemilihan," katanya Azmin sewaktu berucap pada majlis pengumuman calon PAS semalam.

"Dalam mesyuarat pimpinan Pakatan, saya diminta fokus di Sungai Limau untuk berdepan Mahathir.

"Saya tak takut dengan Mahathir tetapi saya takut dengan Allah. Saya akan lawan Umno dan BN habis-habisan sampai mereka kalah di Sungai Limau.

Katanya, kekalahan Mukhriz dalam pemilihan naib presiden Umno menunjukkan bahawa ahli parti itu sendiri menolaknya, serta Dr Mahathir yang sering membayangi karier politiknya.

"Dah jelas Umno tolak Mukhriz. Jika Umno tolak Mukhriz ini bermakna mereka juga tolak Mahathir.

"Jika begitu kenapa sokong Umno di Sungai Limau?" soal Azmin.

6 comments:

  1. ya. Azmin Ali pemimpin alaf baru. Bakal menjadi pemimpin yang disegani terutama oleh puak2 umno. Sepatutnya Azmin harus mengambil alih PKR daripada dikawal oleh anak beranak. Bertepatan sekali. Harimau Malaysia. Seorang pemimpin yang tiada KERAGUAN masalah moral. Anuwar harus turun. Sudah tua.Azizah lembab. Jgn jadikan PKR parti anak beranak. PKR akan bertambah kuat dibwh org muda Azmin Ali. yeahh

    ReplyDelete
  2. Mai kita pakat sokong UMNO......kite dapat naik taraf.....rege naik....minyak naik......naik naik.......hang tak suka ka oiiii.....sereme naik?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah rezeki Allah bagi masih melimpah ruah..

      Delete
  3. br1m 3.0 belum tentu naik, atau teghuih x d bayar, pakat nga2 lah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tunggu pulak duit BR1M? cakap rasuahlah.. haramlah..

      Delete
  4. BN - Barang Naik, Bila Naik? Baru Baik hahaha

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...