Wednesday 30 October 2013

BERITA YANG PERKASA DAN PEMUDA UMNO BUAT-BUAT TAK NAMPAK ..... EKSESAIS PERTAHANAN KL-BEIJING 2014!!!

Rupa-rupanya negara kita Malaysia yang di pimpin oleh UMNO/BN yang cukup benci dan menyampah dengan komunis sudah mengadakan hubungan rasmi pertahanan dengan negara China Komunis sejak tahun 2005 lagi.

Tahun depan akan diadakan Eksesais Pertahanan Kl-Beijing 2014 yang melibatkan perkhidmatan tentera darat, laut dan udara kedua belah negara.

Sebelum ini sudah ada hubungan dagang dan politik .. kini hubungan pertahanan pula sampai nak buat satu eksesais.

Kalau dah buat eksesais bermakna perhubungan cukup intim,rapat, mesra dan saling caya mempercayai antara satu sama lain sebab bab pertahanan cukup sensistif.

Jadi PERKASA, Pemuda UMNO, JATI, dan NGO-NGO berjiwa UMNO pekat yang sering buat laporan polis dimerata Balai Polis, rakyat nak tanya .. apa kalian nak buat?

Dulu negara Republik China ini membekalkan senjata, memberi perlindungan serta memberi tunjuk ajar dan latihan kepada para penyokong dan pendokong Parti Komunis Malaya (PKM) .. kini negara Malaysia yang di tadbir urus oleh UMNO/BN bukan saja ada hubungan diplomatik, dagang tetapi sudah ada hubungan pertahanan sampai nak buat suatu Eksesais Pertahanaan KL-Beijing 2014.

9 comments:

  1. alah macam pemuda satu parti tu.. hancur..hancur.. hancur yahudi.. lepas nuar cakap nak jaga keselamatan negara yahudi.. truih diam..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gud fact but so stupid

      Delete
    2. yang mintak nasihat yahudi tu sape? nuar ke? atau najib 1monggolia?

      Delete
    3. Ppppfffftttt...... :3

      Delete
  2. Lepas jadi agen yahudi kini najib si bibir merah nak jadi agen komunis pula.

    ReplyDelete
  3. 09:12 kenapalah bangang sangat. Ko tau tak, hatta kalu lah katakan emak bapak ko tu kapir yahudi pon, kita kena jaga keselamatan mereka....

    ReplyDelete
    Replies
    1. patutla pemuda PAS dah tak jerit hancur..hancur..hancur yahudi..

      Delete
  4. anon 14.00 jgn sampai mak bapak ko kena jual dgn yahudi pula.dah lantik yahudi jd penasihat pandai pula nk salahkan org lain..

    ReplyDelete
  5. ha.ha.ha...berkerjasama ngan negara komunis....

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...