Monday 28 October 2013

HANYA DENGAN RM200 SUDAH BOLEH JADI "WARGANEGARA MALAYSIA"!!!!


Begitu sekali murah dan mudahnya warga asing nak jadi warga negara kita .. selepas itu boleh cari kerja dengan membawa dan menggunakan senjata api.

Sudah pasti boleh membuka akuan bank ... menjadi pencarum KWSP dan Perkeso... memiliki lesen memandu pendek kata boleh memiliki apa saja yang dibenarkan oleh undang-undang negara sebagai warga negara Malaysia.

SUSPEK MILIKI KAD PENGENALAN PALSU : Pengawal keselamatan warga asing yang kini diburu selepas menembak mati seorang pegawai operasi AmBank dikatakan membeli kad pengenalan palsu dengan hanya ratusan ringgit sahaja.

Kad pengenalan itu dibeli dengan harga antara RM200 hingga RM600 sekali gus membolehkan suspek bekerja sebagai pengawal keselamatan selama setahun dan bertugas di beberapa buah bank di sekitar Lembah Klang.

Identiti sebenar suspek yang menggunakan nama Ardi Hamza dan mengikut kad pengenalan itu berasal dari Tawau, Sabah belum diketahui. Pembabitan suspek yang disifatkan penjenayah berbahaya ini masih disiasat pihak polis. Identiti sebenar suspek juga masih dalam siasatan.

3 comments:

  1. ... mana tak mudahnya... cuba dengar iklan Myeg kat tv, sudah cukup untuk buat pernilaian ,kat kedai kopi pun boleh memperbahrui permit kerja dan banyak lagilah...

    ReplyDelete
  2. Perkara biasa dalam UMNO/BN dapat IC cara mudah tambah pula dekat PRU melambak agen2 UMNO/BN buat IC untuk warga asing janji masa memgundi pangkah lah BN. BN menang rakyat telentang. Masa operasi yg dilaukan oleh JPN dan KDN untuk buat IC kepada wsrga asing mereka tak fikir lansung apa keburukannya yg difikirkan kemenangan dalam PRU tapi bils dah jadi macam ini,macam di Sabah orang2 Sulu yg ada IC warganegara mula lah kepala jadi pening. Dah terlambat terima sehaja lah hakikatnya atas kesilapan pemerentah yg tamak kuasa yg bercita cita nak memerentah hingga hari kiamat. Oh Malaysia tanah air ku.

    ReplyDelete
  3. HANYA DENGAN RM200 SUDAH BOLEH JADI "WARGANEGARA MALAYSIA"
    dan
    HANYA DENGAN RM200 MADEY BOLE JADI "PEDANA MANTRI MALEYSIO"

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...