Tuesday 29 October 2013

BERITA GEMBIRA BAGI RAKYAT YANG MENGUNDI UMNO/BN PADA PRU 13 LALU .... BIL ASTRO AKAN NAIK LAGI MULAI 24HB NOVEMBER 2013 INI!!!!



Mungkin agaknya terbeban dan terkesan dengan kenaikan harga gula, Astro dengan segera bakal menaikkan harga bil baru diantara RM2 hingga RM6 bermula 24 November 2013.

Bagi pengguna astro berikut info terbaru berkaitan caj untuk 2 pakej astro ( Pakej Sukan dan Pakej Keluarga)

Dengan perkhidmatan Astro yang sangat teruk, tayangan berulang, perkhidmatan pelanggan teruk dan pakej menguntungkan pihak Astro  ... mereka dengan senang lenang dan sesuka hati menaikkan harga perkhidmatan mereka yang tidak seberapa dan mempunyai nilai wang ( money worth).

Pihak kerajaan Malaysia perlu mengkaji keperluan satu lagi khidmat televisyen berbayar kerana jika hanya ada Astro, pengguna tiada pilihan, maka perkhidmatannya sangat teruk dan bersifat monopoli dan akhirnya merugikan pihak pengguna.

Lihat syarikat telekomunikasi di Malaysia iaitu Digi, Celcom dan Maxis yang bersaing hebat dan berlumba-lumba sesama mereka untuk memberikan kelebihan kepada pengguna.

Caj baru yang akan dikenakan bagi setiap pakej ialah :

Sport Pack – Tambahan RM 6 sebulan
Family Pack – Tambahan RM 2 sebulan.

Tahniah dan jutaan syabas kepada para penyokong, pendokong dan ahli UMNO/BN yang siang malam bertungkus lumus berhempas pulas siang malam tanpa penat lelah dan kenal erti bosan dan jemu memenangkan UMNO/BN pada PRU 13 lalu.

Kini penat lelah kalian dibalas dengan hadiah yang lumayan sepadan dengan sumbangan iaitu kenaikan bil baru ASTRO.

Siapalah rakyat tanpa sokongan kalian. .. Yang membantah dipersilakan berhijrah dari negara ini atau pun duduk dalam hutan!!!!

23 comments:

  1. ASTRO bukan keperluan.. tak pasang ASTRO pun ada aku kesah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kau asik pasang TV 3/4 tu pasal otak kau jadi berKARAT

      Delete
    2. Itu juga tibi astro juga boley naik itu bayar juga sama dia. Itu kita bangla orang punya tarak kisah punya itu tibi sama juga itu tibi 3 suku sama juga tibi 1 suku itu semu bohong punya tibi. Boley tengok ta boley pecaya juga.

      Delete
  2. HAMPA IGT ASTRO XPKAI GULA KAA?PEKERJA DEPA SMUA MINUM PKAI GULAA MAA, HIDUP BN!!!SAYANG NAJIB!!! ORG ATAS NI MMG BODO PIANG!LEBIH BAIK HG ANGKAT HG PUNYA ARIEL TV SBLOM AKU KEPAK HANG PUNYA ARIEL...HAHAHA

    ReplyDelete
  3. gua dah cakap dulu. semua ni puncanya sbb rega gula naik. kalu lu belaja ekonomi, bila rega gula naik, tokey astero terbeban maa. bila sudah beban, astero pun kasi naik juga maa

    ReplyDelete
  4. itu laa..pasai...depa..mangkaiq maa...dok pilih BN..

    ReplyDelete
  5. awat boleh mati ka kalau rakyat Malaysia tak guna ASTRO?!

    ReplyDelete
    Replies
    1. itu kroni UMNO/BN nanti boleh mati....rakyat mati depa tak kisah......

      Delete
  6. BERITA baik jugak kpd yg mengundi BN pru lepas.. ikan kat perairan laut negara dah takde. Ikan sungai dah kurang. ni semua salah UMNO. hujan lebat samapi banjir punsalah umno.kihkih

    ReplyDelete
  7. Lepaih ni sapa sapa nak ngorat puteri ameno, hantaran pun naikkkkkkk :-) ni ameno punya pasai....ambik kat hangpa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. takpa.. muslimat PAS murah aja..

      Delete
    2. muslimat PAS...murah senyuman jer......jgn jeles.....

      Delete
  8. Terdapat kes setelah penamatan langganan, kemukakan tuntutan tunggakan, siap dgn surat lawyer lagi! Padahal bayar dulu baru dapat siaran, dari mana datangnya tunggakan tersebut?
    Nak tonton cerita, baik beli DVD dan bertukar-tukar bersama kawan atau jiran. Boleh tonton berkali-kali pula.

    ReplyDelete
  9. Itu astro punya subsidi sula kina potong, Anwar punya pasatla!

    ReplyDelete
  10. Yang naik dulu kebanyakan oleh syarikat2 kroni.lepas tabur wang untuk kempen umno pada pru yang lepas maka sekarang masanya untuk umno mbalas jasa2 kroni.jika tak naik tiada wang bawah meja untuk membantu kempen2 umno..

    ReplyDelete
    Replies
    1. puak PR pulak dapat duit dari mana untuk berkempen?

      Delete
    2. puak PR dpt bantuan drma ikhlas dari para dermawan.....bukan mcm UMNO/BN dpt bantuan dari kroni......bantuan ada maknalah tuuuuuuuu........hihihihihihihi

      Delete
  11. piirahh.. tang hangpa semua ikhlas.. padahal masa PAS bergerak sendiri dulu mana ada duit.. lani sejak ada PKR duit masyukk..

    ReplyDelete
  12. Saranan menteri umeno bodoh kita boikot astro kalau tak bole pergi negara yg siaran tv free.selagi beend perintah macamtula....

    ReplyDelete
    Replies
    1. alo bro.. tv kat Malaysia free ada ja pun.. kat umah aku takdak Astropun.. Astro tu kehendak bukan keperluan..

      Delete
  13. tggu ape nak naik lg.....sokong BN tngga bil naik...WTF

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...