Monday, 28 October 2013

HEBOH SATU DUNIA KATA INILAH WAJAH DI PERCAYAI ISTERI KEPADA PENGAWAL KESELAMATAN YANG MENEMBAK MATI PEGAWAI OPERASI AMBANK RABU LALU!!!


Heboh kini di alam maya bahawa inilah wajah isteri Pengawal Keselamatan yang menembak mati seorang Pegawai Operasi Bank AmBank pada Rabu lalu.

Diberitakan kini berada dalam tahanan pihak polis untuk membantu siasatan.

Omak Kau cukup yakin dalam masa tidak beberapa lama lagi sudah pasti PDRM berjaya memberkas pembunuh yang paling di kehendaki ini.


12 comments:

  1. tangkap dulu majikan pembunuh tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sokong bro...majikan dulu..siasat siapa yang rekrut dia...

      Delete
  2. macamana tinggi tak cukup 5 kaki boleh jadi pengawal keselamatan

    ReplyDelete
  3. pasti ada antara kita yang terkejut siapa sebenarnya pemilik syarikat keselamatan kat Bank tu...siapa yang tanggung semua perbelanjaan urusan dengan hospital, urusan pengendalian jenazah dan lain-lain urusan ditanggung beres dan siapa yang menghubungi pihak keluarga allahyarhamah untuk mencari penyelesaian kes ni... kalau ada rezeki kita dan orang awam yang tumpang simpati ngan orang kampar yang ditembak pengawal keselamatan 'palsu' ni (sebab sehingga sekarang identiti sebenar malaun tu belum di pastikan lagi manakala JPN kata kad pengenalan palsu - maknanya mungkin nama dia yang disebut dalam media massa pun palsu gak) dan semakin jelaslah kini bahawa memang ada kad pengenalan PALSU yang di keluarkan...kalau budak darjah 4 yang kata ada kad pengenalan palsu memang tak patut pun sesiapa mempercayainya...

    ReplyDelete
  4. Sampai kiamat pun polis takkan siasat.kebanyakan syrikat ni adalah milik kroni2 umno.benda ni bukan perkara baru pun.pengerusi ppkkmm sendiri pun dah tau.

    ReplyDelete
  5. Aku percaya kes ini akan berlalu begitu saja...

    ReplyDelete
  6. Menteri Dlm Negeri kata TEMBAK DULU kemudian baru siasat. Apa lagi abg Polis tembak je pengawal keselamatan palsu tu lepas tu tutup buku siapa pemilik Syarikat,camana dapat IC,kenapa tiada penapisan cap jari,camana pula boleh dapat sub lesen senjatapi. Biasa lah bang dalam UMNO/BN undang2 bawah tapak kaki bukan disanjung tambah pula yg melibatkan kroni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau tembak nanti ada bangkainya, letupkan terus atau bakar jadi abu, senang cer. Lepaih tu buat do no, amacam!

      Delete
  7. org kg zahid hamidi kut

    ReplyDelete
  8. tuu laa hakikat cerita sebenar yg terjadi di tanah iar ku, x telus,

    ReplyDelete
  9. ‘Perfect Men’ - Rahsia lelaki Sebenar !!
    Kenikmatannya Terasa Hingga ke Subuh !! >>>

    This is What Women Really Like !! >>> CLICK HERE !!

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...