Monday 28 October 2013

SERANGAN MAHATHIR TERHADAP NAJIB SUDAH PUN BERMULA SETELAH ANAKNYA MUHKRIZ TUMPAS MEREBUT JAWATAN NAIB PRESIDEN UMNO!!!

Dr Mahathir dakwa Putrajaya lemah kerana sokongan menurun, ikut telunjuk pembangkang.

Tepat pada ramalan apabila anaknya Mukhriz tewas merebut jawatan Naib Presiden UMNO kerana dikatakan tidak mendapat sokongan dari Najib Razak sebagai Presiden UMNO, maka tunggu saja saat dan ketikanya Mahathir akan lancarkan serangan bertali arus bertubi tubi kepada pentadbiran Najib Razak.

Tun Dr Mahathir Mohamad  hari ini menyifatkan pentadbiran Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak lemah disebabkan melayan kehendak ekstremis pembangkang serta semakin kurang mendapat sokongan.

Bekas Perdana Menteri itu belum pernah mengkritik pentadbiran Najib sejak melepaskan jawatannya pada April 2009 malah pernah memuji Najib lebih baik berbanding Tun Abdullah Ahmad Badawi.


“Keadaan politik sekarang tidak stabil kerana wujud persepsi kerajaan lemah dan orang yang tidak betul memimpin negara.


“Apa yang paling teruk adalah mereka membuat tuntutan melampau untuk meninggalkan kerajaan apabila permintaan tidak dipenuhi. Jika anda fikir mereka akan mengucapkan terima kasih dan memberi sokongan. Ia satu kesilapan,” katanya.

SEBELUM ITU NAJIB SEMUANYA OK DAN BAIK SERTA HEBAT ... TAK SAMPAI 10 HARI KEPUTUSAN PEMILIHAN NAIB PRESIDEN UMNO YANG TIDAK MEMIHAK KEPADA ANAKNYA .. TETIBA SEGALA APA JUA MENGENAI PENTADBIRAN NAJIB SUDAH MENJADI BURUK ... DIBURUKKAN LAGI CUBA DIPALITKAN KERANA IKUT TELUNJUK PAKATAN RAKYAT.


TAK TAHU NAK KATA APA LAGI MENGENAI MAHATHIR INI .. BENARLAH KATA SETENGAH PARA PENGANALISIS POLITIK .. MAHATHIR JIKA BELIAU DISERANG SECARA PERIBADI BIARLAH SEBURUK DAN SETERUK MANA PUN BELIAU DENGAN HATI DAN DADA TERBUKA BOLEH MENERIMANYA .. TETAPI BELIAU CUKUP PANTANG JIKA SESIAPA JUA CUBA MENYENTUH DAN MENGHALANG ANAK-ANAKNYA.

NAJIB KINI DILIHAT SEBAGAI PENGHALANG KEPADA CITA-CITA ANAKNYA UNTUK MAJU DALAM POLITIK.

WALAUPUN PENGARUH DAN CENGKAMAN MAHATHIR KEATAS UMNO LUNTUR DAN SEMAKIN KABUR NAMUN GERAK GERINYA BOLEH MENYEBABKAN UMNO GOYAH DISEBABKAN KEDUDUKAN UMNO PUN DILHAT SUDAH SEKIAN LEMAH.

5 comments:

  1. Assalammu''alaikum,
    Sekadar satu pandangan ikhlas, dulu, kini & selamanya, inilah syndrom seorang negarawan yang gagal mencapai matlamat dan tujuan untuk berkuasa terus berkuasa diperingkat global. Namun semua sahabat dan taulan arena antara bangsa seolah lupa dan tak kenal siapa kitu Mahathir Wira Dunia Ketiga yang dilebelkan oleh media arus perdana Malaysia ku, T M tertipu oleh pengampu sendiri.
    Kecewa dengan penerimaan 'cold shoulder' arena antara bangsa, beliau mula cuba menonjolkan kejaguhannya di rena tempatan, mencari salah pengganti-peggantinya. Pak, najib dankepimpinan umno dan bn dianggap incapable hands of leaderships, SEMUA SALAH, bila perkasa seolah-olah wadah alternatif perjuangan Melayu, ia terjun kelubuk perkasa yang juga pertubuhan syok sendiri, bumi tak terpijak langit tak tak tercapai, perkasa adalah sejarah jelik pejuangan politk murahan yang membawa T M kekancah kecelaruan personelit.
    Akhirnya jadilah Mahathir apa yang ada sekarang ini, negarawan yang bertukar menjadi badut bangsawan.
    Semoga Allah memberi dia petunjuk dan hidayah untuk bertaubat atas segala persendaan dan penghinaan terhadap Islam, RasulAllah, Al Quran & Sunnah.

    ALLAH memnajangkan usia seseorang pemimpin agar ia dapat melihat segala kekecelaruan yang dia telah lakukan dan bentuk.


    Tokwan Perak

    ReplyDelete
  2. Nama pun parti lembu....

    ReplyDelete
  3. oit madey..xde teloq ke??kritik najib apa barang..debat ngan rosmah la

    ReplyDelete
  4. Malaysian Insider telah memohon maaf pada tun mahathir kerana menyebarkan berita fitnah politik wang...,hahahahahahahahaaarkkk tuihhhh!!!!

    ReplyDelete
  5. Nafsu dan dendam tidak terpadam sepanjang hayat, kecuali iman yang kental dapat mengawalnya

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...