Saturday 27 September 2014

GURU DIBELASAH DENGAN TERUK OLEH PARA PELAJAR KERANA KANTOI AMBIL GAMBAR PELAJAR PEREMPUAN SEDANG MANDI.



Gara-gara seorang guru lelaki yang mengajar di Shaanxi Insitute of Techology, China secara curi-curi mengambil gambar pelajar perempuan ketika mereka sedang mandi, telah menerima padah apabila dibelasah separuh mati.

Aktiviti tidak senonoh guru terbabit skhirnya terbongkar dan dia telah dibelasah teruk oleh pelajar di sekolah terbabit selepas dia terjatuh dari motosikal kerana ingin melarikan diri.

Kini, guru tersebut didalam keadaan kritikal nyawa-nyawa ikan kerana kecederaan yang teruk. Walaupun begitu, rata-rata komen dari orang ramai berkata guru tersebut telah mendapat balasan yang setimpal.

Dua pelajar perempuan yang menjadi mangsa rakaman guru berkenaan merupakan pelajar baru yang baru sahaja masuk pada awal bulan September ini, dan mereka tersangat kecewa dengan tindakan guru terbabit.

No comments:

Post a Comment

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...