Monday 4 February 2013

KETUA UNIT PEMIDATO PEMUDA UMNO MALAYSIA BERCERAMAH DISABAK BERNAM MALAM TADI....JUMLAH KEHADIRAN BOLEH DIBILANG DENGAN JARI!!!!

MISI TAWAN SELANGOR??????
Tajuk ceramah.. Fakta Sebenar.

Lokasi di Sabak Bernam, Selangor.

Penceramah:  Pemidato ulung dan terunggul Pemuda UMNO Malaysia merangkap Ahli Pemikir Jabatan Hal Ehwal Khas (JASA), Lokman Noor Adam.

Turut hadir bagi happening dan sokongan moral: Ahli Parlimen Sabak Bernam yang dijatuhkan hukuman penjara 6 tahun dan denda RM400,000 oleh Mahkamah Tinggi Shah Alam baru -baru ini kerana terlibat kes rasuah membuat tuntutan palsu berjumlah RM80,000 semasa menjadi ADUN Ayer Tawar, Selangor, Abd Rahman Bakri.

Jumlah pendengar:  Boleh dibilang dengan jari.

Moral of the story:  Rakyat Selangor amnya dan Sabak Bernam khasnya sudah meluat dan muak dengan UMNO/BN apatah lagi apabila Ahli Parlimennya didapati bersalah melakukan rasuah. Mereka rasa tertipu dengan amanah dan mandat yang diberikan.

Konklusi:..Parlimen Sabak Bernam dengan izin Allah SWT akan jatuh ketangan PKR/PR pada PRU 13 nanti dengan Prof Aziz Bari sebagai calonnya... Selangor bakal kekal ditangan PKR/PR...

INI BARU FAKTA SEBENAR.. TIADA YANG BENAR MELAINKAN BENAR BELAKA!!!!!

5 comments:

  1. Para pemidato umngok macam hampeh...

    ReplyDelete
  2. Assalammu'alaikum,
    Ok la tu, mana gambar lagi......
    Mari kitaberjuang atas nama ketelusan, keberanian dan keikhlasan.
    Kebenaran itu pahit, keadilan perit, perjuangan sakit dan pengorbanan adalah kejajayaan.
    Jom buktikan kita mampu benar-benar mampu ke Puterjaya.

    ReplyDelete
  3. LUQMAN JA KA??? dulu time dia PKR kutuk EZAM sesangat...la boleh dah sepentas dengan EZAM....hebat2

    ReplyDelete
  4. jom org2 kg di sabak bernam kita tukar!!! dah lama dah.. asyik2 dpt pemimpin yg korup. x menjadi kesalahan menyokong parti yg berbeza dgn parti BN. mereka2 ni kerja ngan kita dan ikat kontrak 5 tahun maksimum.. keje bagus kita lantik dia blk, x bgs kita cari pekerja lain. x gitu?? ;-)

    ReplyDelete
  5. Anak aku seorang peguam dan juga anak murid Prof Aziz Bari. Dia kata orang jahil Sabak Bernam saja yang tidak mengundi Prof Aziz Bari. Satu-satunya pakar perlembagaan Malaysia berbangsa Melayu yang mengajar di universiti.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...