KEBENARAN ITU PAHIT!! KEADILAN ITU PERIT!! PERJUANGAN ITU SAKIT!! RAKYAT BENCI UMNO!! UMNO IS DEAD!!

Pengikutku yg cool..muah33x

Saturday, 9 February 2013

DEBAT RAKYAT JOM TOLAK PAKATAN DENGAN LORI IKAN ANTARA PENDEBAT NOH OMAR LAWAN EZAM MD NOR SAMBUTAN CUKUP HEBAT DAN DAHSYAT!!!!!.


Debat rakyat anjuran Sekretariat Jom Tolak Pakatan Rakyat antara pendebat terkemuka seantaro dunia, Timbalan Pengerusi Perhubungan UMNO Negeri Selangor, Noh Omar lawan Penaung Waris Malaya Senator Ezam Md Nor malam tadi 8hb Februari 2013, di Lapangan Letak Kereta Depan KFC, Taman Alam Megah, Seksyen 28, Shah Alam,  Selangor, telah mendapat sambutan yang cukup "hebat dan dahsyat".

Diberitakan tidak kurang "10,000 hadir untuk mendengar kedua pedebat handalan ini berdebat.

Mereka sungguh terpukau, kagum dan terpesona melihat pedebat dari sealiran dan seanutan politik berdebat.
Mereka belum pernah lagi melihat debat, dimana kedua-dua pedebat jadi pencadang di atas lori ikan 3 tan.

Bila salah seorang mengeluarkan hujah seorang lagi menyokong...Langsung tiada bantahan dan bangkangan langsung.

Dahlah debat sesama sendiri.. "Debat" pun nak tiru cara Jelajah Merdeka Rakyat Bas (PKR) dan Jom Ubah Treler (DAP) iaitu "berdebat" atas lori ikan 3 tan.

Inilah dinamakan DEBAT PALING BANGANG DALAM DUNIA!!!!!
.. DEBAT YANG MENJADI BAHAN KUTUKAN OLEH DUNIA LUAR.

28 comments:

  1. Keza n reza apo cito?? Hehe dulu korang belajor dokat u lecture ajor mcm ni ko cara bdebat???kalo pggl ceramah ok la lg...
    Lecture biasanya jarang yg bangang..biaso jumpo yg bangang ni anak murid.. Hehe bangang=umnogok berpisah tiada..
    Stail debat camni mcm boxing mat ali lwn rosmah.. Org xder telo jer yg bdebat cam ni.. Takut terima kenyataan.. Kalo najibmah berani lwn debat ngn nuar brahem..ambik peluang bantai nuar..kalo PM pondan kau blh bantai nuar time debat..umnoGOK blh buat pukulan K.O kt PR.. Itu pun kalo khalifah agung umnogok ader telo la..

    ReplyDelete
  2. Tak yah la bang oi cabar geng2 umGOK. Sumo cam pondan.. Berani menyalak dlm kawasan sendiri ja.. Tak ado telo..tak pun telo hilang sebelah..so keJANTANAN tu dah kurang..

    ReplyDelete
  3. PRamli pun dah buat cerita dulu menggambarkan keadaan yg akn jdi..dlm cerita labu labi..boxing ssama sdiri..tp pukul tak kena pun..sama lah dgn ezam n noh omar..mcm labu labi jugak...

    ReplyDelete
  4. Ezam = LABU
    noh omar = LABI

    ReplyDelete
  5. Kesian umno ni ya, org debat dia pun nk debat, lepas tu menyebat..menyumbat....musibat punya kerabat....nk disumbat kedalam gak

    ReplyDelete
  6. kalau mcm ni,alamatlah BN, balik kampung menyelak

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah, keza n reza dh insaf, dh btaubat, dh terima kenyataan yg usaha utk dpt dua tiga puluh sen tu sia-sia belaka. Baguslah, dh xde kera beruk monyet masuk rumah org membuat onar dan kacau ganggu lg.

    -Pak Dowwo-

    ReplyDelete
  8. Bak kata Najib (baca Najis): DEBAT BUKAN BUDAYA KITA (pastu pi rasmi debat antara IPTA).......dasar lembu pawah....

    ReplyDelete
  9. Rindu plak kat cai umngok keza dan reza..hehehe...mana la mung weiii....

    ReplyDelete
    Replies
    1. nor omar dan ejam boleh lena tido ke bila ramai sgt datang.

      Delete
  10. aku bergelak2 terbacakan ezam /labu nak debat dgn noh / labi..lps ni hasan kayu jati jd labu debat dgn zul kulum jd labi plak..aminah pinang leh debat dgn hafelda juga

    ReplyDelete
  11. Lori tu dia bawak buat angkat kotak ker?

    ReplyDelete
  12. Aku tak pandai matematik.Ada sape-sape boleh tolong tak.Penduduk Malaysia ada 28-30 juta.BR1M(1) dan (2) dah belanjakan 8 billion,tapi kenapa semua penduduk malaysia tak dapat?.Kalau 8 Billion tu bagi 30 juta sepatutnya setiap orang boleh dapat berapa?.Untuk project WiFi,150 juta dah dibelanjakan......kalau 150juta ni bahagi 30 juta orang,....seorang boleh dapat berapa ye?Kalau sape-sape ahli/pakar matematik tolong jawabkan untuk aku.Aku nie benggap la.Harap-harap korang jangan benggap cam aku.

    ReplyDelete
  13. Lori bwa ikan ke lori bwa kenzir

    ReplyDelete
  14. Lihat kpd sambutan program UMNO nih...Kesimpulan yg mungkin bg kempen UMNO utk PRU13 ; nmpk gaya sprti tak ramai org mngkin b'minat utk hadir dengar kempen pemimpin BN nnt, mngkin juga stuasi kerusi tak mampu dipenuhkn b'ulang lg...Mungkin juge, disebabkn intipati ataupn maklumat kempen yg disampaikn BN ini tak menjana kpd k'bajikan rakyat secara menyeluruh dan hanya cume m'janjikn janji2 baru (yg dilihat tdak m'yelesaikn mslh kos sara hidup yg mningkt masa ini ditambahkn dgn beban cukai GST dan saman AES bakal dilaksanakn nnt) dan juga tuduhan PR itu busuk, BN sume wangi??...Apakah rakyat setuju BN skrg nih sume bagus?? Kebajikan BN kpd rakyat benar2 1st class?? Bantuan kerajaan BN Br1m, Kr1m, Tr1m dn len2 tupn nk pilihanraya diberikn belum tentu dianggp penyelesaian kpd kos sara hidup rakyat semasa...Apatah lg isu2 membabitkn penyelewengan kes rasuah melibatkn segelintir wakil rakyat BN walaupn dgn dokumen bukti yg kukuh namun tak mampu juga pemimpin negara BN skrg ni m'buat tindakan...mmg mengecewakan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. setuju dgn komen tuan.

      UMNO/BN tidak lagi releven masa kini dan selamanya.

      BR1m, TR1m, KR1m semuanya ole-ole untuk pancing undi pada PRU-13. Rakyat sudah cerdik dan pandai menilai mana madu dan racun. bagi kebaikan dunia dan akhirat.

      Apa yang rakyat kini mahukan, bukanlah KR1M, TR1M, BR1M...tetapi tukar KERAJAAN. TOLAK UMNO/BN.

      ABU.

      Takbir..Takbir..Takbir...

      Delete
  15. Pak ali risau ttg undi pendatang ber IC Malaysia ketika pru nnt.

    Apa kata setiap pusat mengundi digantung banner gegerasi yg memberi amaran keras kpd PATI berIC supaya jgn cuba menghampiri pusat mengundi!!

    Banner bertulisan bahasa..
    myanmar...indon...tagalog...nepal dan bangla..... Biar PATI2 ini faham bahasa.

    Pastikan setiap penyokong PR alert setiap muka pengundi yg datang mengundi. Pak Ali yakin muka PATI berbeza dgn muka pengundi local....Disamping itu..bau mereka dan gaya mereka juga tentunya berbeza dgn kita... kih kih kih


    Pak Ali

    ReplyDelete
    Replies
    1. "bau mereka"...hahaha..betul2...jgn kasik muka nampak pelik ja tahan....

      Delete
    2. acop Melaka/Phg13 February 2013 15:16

      sy setuju sgt katakan Pak Ali ni..kita tengok keliling dan pastikan ada org2 luar..halaukan dia org balik keladang2 atau kekilang2 dia org. Kita nak rakyat Malaysia yg tulin aje akan mengundikan nanti.

      Delete
  16. INI BUKAN BUDAYA ORANG MELAYU... HE! HE! HE! KALAU AH KUDA TU, KUDA LA JUGAK...

    ReplyDelete
  17. baguslah debat ni..sama sama mencadang..sama sama membangkang...atas tajuk yang sama..fuhh..memang terkesima dibuatnya... (takde video kaaa...teringin nak tengok....)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak payah video...tengok gambar saja pun dah loya. Kalau ada video silap2 boleh muntah dan cirit birit dibuatnya!!!
      ABCD....ASAL BUKAN CAP DACING!!

      Delete
    2. Suka tu ABCD.....ASAL BUKAN CAP DACING.....org tak pakai timbang kati dah

      Delete
  18. Debat terbangang..sangat luar biasa bangangnya..ini bukan debat tapi mengumpat..takda modal dah..politik gila babi

    ReplyDelete
  19. LORI IKAN NI TOKE SEKINCHAN IKAN BAKAR PUNYA KE?? DAH BAYAR TAK INSTALMENT BULAN disember 2012?? jANGAN TAK BAYAR. nANTI TENGAH-TENGAH BERBAHAS SYOK SENDIRI LORI KENA TARIK!!!!

    ReplyDelete