KEBENARAN ITU PAHIT!! KEADILAN ITU PERIT!! PERJUANGAN ITU SAKIT!! RAKYAT BENCI UMNO!! UMNO IS DEAD!!

Pengikutku yg cool..muah33x

Friday, 22 February 2013

BILA PENGUSAHA RESTORAN MAMAK BERTEKAD MAU MEMBANTU JENTERA UMNO/BN DALAM PRU 13....JANGAN MARAH APABILA RAKYAT BOIKOT RESTORAN MAMAK MULAI HARI INI!!!!!


JOM BOIKOT RESTORAN MAMAK!!!!!!

Berita 18,000 restoran mamak bantu jentera BN dalam PRU 13 nanti telah mengundang tindak balas sepantas kilat dari rakyat.

Jika berita ini benar maka bersedialah untuk restoran maka seluruh Malaysia kena boikot.

Bila sudah tunjuk kepartian dalam berniaga maka sudah pasti hanya mengharapkan para ahli, penyokong dan pendokong UMNO saja menjadi pelanggannya.

PARA PENGUSAHA RESTORAN MAMAK DISELURUH MALAYSIA PERLU MEMBUAT PERAKUAN SAMA ADA BERITA INI SAHIH ATAU SENGAJA DIPUTAR BELITKAN OLEH MEDIA LIDAH BIAWAK RASMI UMNO.

19 comments:

  1. Kebelakangan ini saya lihat restoran MAMAK hanya tinggal nama dan kedai dipenuhi dengan bingkai-bingkai ayat suci Alquran sahaja yang tergantung, tapi cuba lihat pekerja-pekerja yang melayan dan yang mengambil pesanan...sungguh menjijikkan. kepada semua Rakyat Malaysia dan orang Islam terutamanya.....! tolonglah perhatikan dahulu sebelum membuat pesanan. jika keadaan pelayannya tidak terurus dan menjijikkan ..., angkat kali anda. batalkan pesanan. biar mereka tahu langit tinggi rendah

    ReplyDelete
  2. Tahniah kerana memilih BN. Ini lah petanda orang islam seluruh negara dah bersatu dibawah UMNO. Mamak atau muallaf semua dah pakat tolak pembangkang. Adakah pembangkah semakin gentar?. Lepasni kalau ada yg nak boikot apa ka sila kn la, restoran mamak tak rugi 1 sen pun tanpa duit korang. Jangan bikin malu sudah lah kot nanti2 mengidam nak makan nasi kandar pula. Kepada pengusaha mamak, teruskan perjuangan kita. Pekerja yg datang dari india tu pula kalau dah keja lama dlm malaysia ni insyaallah nanti boleh dpt IC. Balasan yg setimpal menanti anda sekiranya terus menyokong kerajaan.

    ReplyDelete
  3. Perjuang ayah hang.. Aku tau lah asal usul hang dari sana.. Tu pasai hang sokong, baru dpt ic dan pru13 1st time p mengundi. Hahaha balaa budi

    ReplyDelete
  4. Hahaha... Mana tak sokong BN, sebab 99% pekerja restoran tu dr kerala tak der permit. Cuba tgk polis yg dtg makan kat restoran mamak, mana pernah bayar. Tak caya g tgk sendiri... Kat restoran fatimah dkt lrt salak selatan. Lelaki perempuan dr pangkat tinggi smpi konstable... Memalukan jer

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kepala bapak hang mkn free, tk ada otak pnya org, tk tau brsyukur.

      Delete
  5. Yg aku tahu..teh tarik satuuuuu..lps pasang bendera kami semua lpk sana..baik pembangkang..baik kerajaan..ddk 1 meja lg..mee goreng mamak satuuuuuu..

    ReplyDelete
  6. Mesti sokong apa, kalu sokong nanti dapat ic biru itu macam mahathir kasi, sokong pr apa dapat

    ReplyDelete
  7. Apa nak kecoh2 sgt mamak sokong belah mana?? Mamak2 ni menggunting dalam lipatan, tak boleh dipercayai sama sekali. Secara terang2 sokong BN, tapi di sebalik tabir hulur jugak skit kat PR!!

    Pepatah org2 tua Penang ada mengatakan - kalau jumpa ular dengan mamak kat tengah jalan, elok lagi dibunuh mamak tu daripada ular.

    Yang jatuh Kesultanan Melaka dulu,antara penyebab utama ialah mamak2 berpaling tadah menyokong Portugis dan jadi batu api, melaga-lagakan pembesar dan bangsawan Melayu. Memang org Melayu kuat tapi jadi lemah sebab berpecah2. Ni la kerja mamak, serupa macam Dajjal jugak lerr lebih kurang.

    Kalau PR naik, sepatutnya puak2 yang datang dari Ramnad nie dihantar balik aje. Malaysia ni terlalu lembut, terima je pendatang asing. Bersepah pendatang asing kat KL, Nigeria, Punjabi, Pakistan, Colombia, Arab----perangai sekor2 macam syaitan!!

    ReplyDelete
  8. Cuba la halau mamak kalau berani. For ur info geng mamak ada parti sendiri dah. KIMMA pun dah jadi gabungan UMNO la wei. Kalau nak halau mamak try la halau umno dulu. tu pun kalau mampu la. Kpd mamak2 diluar sana jgn dengar langsung ckp pembangkang. Memang tak dak faedah langsung. KIMMA sekarang ni pun sdg perjuangkan utk dapatkan taraf bumiputera utk mamak 1malaysia. Insyaallah kalau BN menang harapan peluang nak dapat taraf tu jd lebih mudah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setakat parti KEEMA ciput tu,takyah la nk menyombong!!! KEEMA tu maknanya DAGING CINCANG. memang padan sgt la nama parti tu dengan sifatnya,kahkahkah. belum cincang lagi,dh lumat!!

      parti sendiri, konon!! bukannya ada wakil rakyat, setakat senator yang dilantik oleh BN.

      kalau betul2 berani, letaklah calon ADUN dan MP. jgn syok sendiri ckp ada parti sendiri. sedarlah diri, jgn jadi mcm PERKOSA. ckp parti sendiri, tp te*** pun tarak!

      setakat yang aku tengok, golongan mamak ni opportunist. memang depa tolong bangunkan negara ni tapi dalam masa yg sama tolong merosakkan lagi negara ni. dan juga 'lining their own pockets'.

      Tun M Kutty - merosakkan institusi dan budaya pemikiran

      Shahrizat - merosakkan hasil lembu negara

      Sharifah Zohra Jabeeeeeeeeeeeeen - merosakkan imej KEEMA sendiri

      yang patut dihantar balik adalah golongan2 dari Ramnad yang ckp Melayu pun tak reti dan takder rasa hormat pada negara yang bagi depa duit . mamak2 lain yg bersedia nk jadi sebahagian dari bangsa Malaysia, dipersilakan duduk di negara ni.

      traitors, talam dua muka, pemeras hasil rakyat - GET OUT!

      Delete
    2. MAMAK mengaku MELAYU, jadi ahli parti keramat MELAYU padahal INDIA. kat umah pon cakap INDIA. aku memang anti MAMAK dalam umno.

      -ahli UMNO MELAYU sejati-

      Delete
  9. boikot! boikot! boikot!

    ReplyDelete
  10. Jom kita mula kempen boikot dari sekarang.. Ayuh kita tunjuk kuasa Rakyat... Boikot Mamak.. Boikot Mamak..Boikot Mamak.. Kih.kih.kih. PTR.. Tentera Rakyat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jgn risau, rezki di tgn Allah swt. Jgn risau dgn org yg kurang alal ni....tk bpa kerat, m tong kosong. Truskn sokongan kpd bn....

      Delete
  11. Ayuh pnyokong2 PR tunggu apa lagi kita boikot ....biar diaorg manpus..

    ReplyDelete
  12. 18,000 indian mamak restaurants now openly declared support of UMNO/BN satan govt because of this fucking mamak kerala who started of camouflaging his actual ethnic to be a fake malay bumiputra to con the true malays in gaining power and amass wealth sneakily and to make the fool of the real malays so that these real malays would remain forever poor, stupid and dependent on United Mamak Nation Organisation to survive.

    To-date, how many common real malays actually gain in the 56 years rule of this robber Umno/Bn govt? At what percentage? In real sense, only overall 10% of the malays prospered in 56 years in which 7% are the Umnoputras, 2% are mamakputras and 1% are the common real malays.

    If true malays keep on believing these mamaks they would fall deeper into this mamakutty's trap and will be sidelined and neglected like the Indians now.

    In time to come, 60 - 80% bumiputras will be made up of these fucking mamaks, not the real malays.

    By then, this will have to come to pass that "Melayu akhirnya hilang lenyap dibumi ini". This is the motive of this fucking mamakutty.

    Wake up, true malays! The earlier you slam the door on these mamak faces the higher chance you will stay on to be dominant and relevant. Otherwise, it will be too late for you to regret. So, think again as the GE13 is approaching very very soon.

    What we shall first do now is to "Boycott all mamak restaurants to make them bankcrupt and weak to further action to take over the power of the real malays of this nation".

    Then come this GE13, make sure you real malays vote this devil Umno/Bn out of power and make Pakatan Rakyat the new govt to undo the uncountable wrongs committed by the satanic Umno/Bn govt in the past 56 years.
    Vote ABCD - Anything But Cap Dacing!

    ReplyDelete
  13. OOOMAAKKK KAUU

    ReplyDelete
  14. bkan smua Mamak yang terlibat...

    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151321130062194&set=at.341032567193.151868.174589862193.100001417881062&type=1&theater

    presiden KMMA nie x abh2 suka pakai nama mamak secara menyeluruh.. sepatnya dia kna bgtaw pengusaha restoran yang mnykong KMMA, dan bknya restoran mamak... perlu di ingat bahawa bkan smua mamak sokong akan parti yg sedang memerintah...

    Ikhlas drpd darah mamak (penyokong setia PAS)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya setuju. Presiden kimma selamba bapak dia jer pakai nama semua pengusaha restoran mamak. Mana boleh mcm tue?

      Delete