Thursday 7 February 2013

UMNO BERJANJI, PULAU PINANG BAKAL MENDAPAT KETUA MENTERI "MELAYU" JIKA UMNO/BN MAMPU RAMPAS KEMBALI NEGERI ITU DARI TANGAN DAP/PR???????



AKHIRNYA PENANTIAN MAU MENJADIKAN PEMIMPIN "MELAYU" MENJADI "KENYATAAN" JIKA UMNO/BN MAMPU RAMPAS KEMBALI NEGERI ITU DARI TANGAN DAP/PR.????

HEBAT SEMANGAT "KETUANAN MELAYU" UMNO.

HIDUP UMNO!!!!!... HIDUP KETUANAN MELAYU!!!!!


BUTTERWORTH - Timbalan Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin berkata, Pengerusi Barisan Nasional (BN) Pulau Pinang Teng Chang Yeow boleh menjadi ketua menteri jika BN diberi mandat mentadbir semula negeri ini.

Ia bayangan pertama BN di negeri yang kini ditadbir Pakatan Rakyat.

Dipetik Bernama, beliau berkata, ini bukanlah satu pengumuman tetapi ia menggambarkan BN mempunyai pemimpin yang lebih layak untuk menerajui negeri ini dengan lebih baik.

"BN mempunyai banyak perancangan untuk majukan Pulau Pinang termasuk membina lebih banyak rumah mampu milik bagi mengatasi masalah perumahan di negeri ini, juga pelbagai projek pembangunan lain.

"Ketika ini banyak projek pembangunan yang dirancang di bawah agensi atau jabatan kerajaan persekutuan berdepan dengan pelbagai halangan untuk mendapatkan kelulusan daripada kerajaan negeri, oleh itu berilah BN peluang untuk mentadbir kembali Pulau Pinang untuk kesejahteraan rakyat," katanya.

Beliau berkata demikian ketika berucap pada majlis pelancaran gelombang biru dan himpunan rakyat 1Malaysia di padang Sekolah Menengah Kebangsaan Taman Inderawasih, Perai di sini malam tadi.

Chang Yeow, 48, adalah bekas anggota exco kerajaan negeri dan dilantik memegang jawatan pengerusi BN negeri tahun lepas oleh Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak bagi menggantikan Menteri di Jabatan Perdana Menteri Tan Sri Koh Tsu Koon.

14 comments:

  1. kami akan tetap taat pada khalifah guan eng. khalifah guan eng nak 'beli kalimah Allah' untuk bible pun kitaorg sanggup 'jual'. khalifah nak membesarkan dynasti lim pun kitaorg akan patuh

    -KEZA-

    ReplyDelete
  2. Kami akan sokong pelakon porno CSL utk memartabatkan Islam


    -KEZA-

    ReplyDelete
  3. kami jugak akan terus ber'wala' kpd khalifah guan eng dgn berterusan memecat ulama dlm pas yg memperjuangkan Islam! jgn sesiapa berani melwn cakap khalifah.. buruk padahnyer!


    -KEZA-

    ReplyDelete
    Replies
    1. -KEZA- MY KHALIFAH!!! I LOVE HIM...

      -KEZA LOVER-

      Delete
  4. kami akan terus menyokong ulama' yg menyokong pertandingan juara lagu yg artisnya ramai tak menutup aurat

    ReplyDelete
  5. kami akan terus menyokong ulama' yg menyokong pertandingan juara lagu yg artisnya ramai tak menutup aurat


    -KEZA-

    ReplyDelete
  6. Tq Allah xhitamkan & butakan hati ku mcm keza tuh,,,slamat aku fuhhh

    ReplyDelete
  7. Kami akan terus mentekedarah duit rakyat jika umngok menang!!!
    hehe...

    -KEZA-

    ReplyDelete
  8. Kami para pencacai umngok rela diperbodohkn oleh umngok & be end kerana km sememangnya berotak lembu & kaldai....kah!kah!kah!

    -KEZA & REZA-

    ReplyDelete
  9. Dah habis hak Melayu masa memerintah barulah nak berjanji itu dan ini. Lu punya negeri pun belum tentu lagi.

    ReplyDelete
  10. Berangan jelah Mat Jenin ooi!!!!

    ReplyDelete
  11. melayu bodoh...undi berpecah kepada banyak parti politik....cina setia pada DAP saja...bagi BRIM pun depa ambil...undi tak bagi kat melayu...yang melayu buta perut sanggup bagi undi kat DAP...

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...