KEBENARAN ITU PAHIT!! KEADILAN ITU PERIT!! PERJUANGAN ITU SAKIT!! RAKYAT BENCI UMNO!! UMNO IS DEAD!!

Pengikutku yg cool..muah33x

Monday, 25 February 2013

ALI TINJU, KETUA PENARI PUNGGUNG AJAR RAKYAT CARA MENGHORMATI ISTERI NAJIB RAZAK, ROSMAH MANSOR ?????


Ketua Penari -penari tua punggung, Prebet Bersara Ali Tinju telah menunjukkan kepada semua penyokong tegar UMNO yang menyokong dasar 1M'sia yang dibawa oleh Najib Razak cara-cara yang betul apabila bersalam dengan isterinya, Rosmah Mansor.

Beginilah caranya kalau sesiapa teringin nak ambil hati Rosmah Mansor.

Layan dirinya sebagai dewa. Ampu bodek beliau sebagai individu teragung di dunia walaupun ianya tidak syariah compliance.

Semoga Prebet (B) Ali Tinju akan tercapai hajatnya setelah berjaya menambat hati Rosmah Mansor.

22 comments:

  1. Replies
    1. orang macam ni pejuang islam......

      Delete
  2. Yg ko pi cium tangan tu wat pe??? Dia tu bkn ade ape2 pun...

    ReplyDelete
  3. Tak salah cium tangan orang yang berpengaruh,
    Perkara macam ni pernah terjadi di kutub utara satu masa dulu dizaman ice age..

    -wak seman-

    ReplyDelete
  4. Tak salah cium tangan orang yang berpengaruh,
    Perkara macam ni pernah terjadi di kutub utara satu masa dulu dizaman ice age..

    -wak seman-

    ReplyDelete
  5. Tangan bau punggung...

    ReplyDelete
  6. TU KETUO GOLEK-GOLE JUBUR KE TU? ALAHAI NAPE LAK DIA CIUM TANGE ROSMAH TU SEPATUTNYA GOLEK-GOLEK JUBUR DIA LEER KE DEPAN ROSMAH TU? BANGANG PUNYA LUMBU SEKOR NIE..SAH LAH MMG LUMBU PAKAE SONGKOK!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bai kau nak maghah dio marahlah janganlah babit kan lombu pulak. Lombu pakcik den tak ponah pun cium tangan bini orang tapi bini lombu lain ditibai ee!!! Sori bai!!!

      Delete
  7. Perangai yg tak adil. kat musuh politik berperangai bukan secara tuntutan Islam, kat yg di ampu lain pulak sopannya. Kat mana pun kita hendaklah berperangai baik dan ia adalah adab seorang muslim.

    ReplyDelete
  8. tolong reupload gambar..kena sabotaj ngan macai kot

    ReplyDelete
  9. Bodoh punya prebet..Islam tak ajar pegang tangan isteri orang..cium pulak lagi tu

    ReplyDelete
  10. Islam ke... Ingt hindu cium tangan bik mamaji... Inilah islam suci mazab Umno Totok Karat Biru Bangang Bengong Bahlul Biul Tolol. Inilah Anok Beranok SETAN dikenali... Insalah.. Semua... PTR.. Tentera Rakyat..

    ReplyDelete
  11. Tak kan tak tahu batasan antara lelaki dan perempuan yang bukan muhrim? Bila dah terlebih membodek, hukum haram dihalalkan. Alang-alang cium tangan, cium la pipi sekali..

    ReplyDelete
  12. Islam ke... Ingt hindu cium tangan bik mamaji... Inilah islam suci mazab Umno Totok Karat Biru Bangang Bengong Bahlul Biul Tolol. Inilah Anok Beranok SETAN dikenali... Insalah.. Semua... PTR.. Tentera Rakyat..

    ReplyDelete
  13. Kalau setakat mengaji muqaddam dan Al Quran masa kecik lepas tu tak belajar fardhu ain (kalau belajar pun tak ambik pot) inilah jadinya. Macam yang lain lain juga setakat baca surah yaasiin tak tahu makna buat ape. Kalau setakat pergi kenduri arwah tak payah lah. Imam meleleh membaca wirid dan doa tapi kita buat dek je tak payahlah. Dahlah pegang tangan bini orang lepas tu tunduk pulak sah jahil muraqab atau pengampu besar!!!

    ReplyDelete
  14. Dia cium jari yg pakai cincin harga rm24,000,000.00
    Macai UMNO memang begitu. Kat mana ada bau duit, kat situ dia hidu.

    ReplyDelete
  15. walaupun kat ponggong pun hidu juga ke bang? Eee... seriau I ...

    ReplyDelete
  16. sib baik cium tangan kalau cium ci..p
    suwey 44 hari...bacin bro

    ReplyDelete
  17. Ulama' muda UMNO awat hang senyap menikus jer??? Pi la khabaq kat ali & rosmah tu hukumnya haram kah.. Khawarij kah...harus sana sini kah atau tidak boleh sebab budaya kah...berdosa simpan ILMU

    ReplyDelete
  18. klau tk tunduk nanti d kerate tengkuk tu kang...jahil punye owng...sentuh tangan pepuan ajnabi...

    ReplyDelete
  19. cis, malu aku org bodek smpai sanggup cium tngn yg baru sudah beristinjak tu..ali tinju! kau bau ape tu? hina nye kamu....

    ReplyDelete
  20. Gambar ni patut disimpan sampai tua. Tunjuk kat cucu cicit macam nilah kalau nak bodek pemimpin. Kalau cucu cicit bongok juga mesti dia bangga atuk/moyang buat macam ni.

    ReplyDelete