KEBENARAN ITU PAHIT!! KEADILAN ITU PERIT!! PERJUANGAN ITU SAKIT!! RAKYAT BENCI UMNO!! UMNO IS DEAD!!

Pengikutku yg cool..muah33x

Saturday, 23 February 2013

RAKAMAN GAMBAR YANG MENYENTUH KALBU... TGNA DAN AZMIN ALI MAKAN HANYA DENGAN BERALASKAN SURAT KHABAR LAMA!!!!


Rakaman gambar dua pemimpin tinggi Pakatan Rakyat, TGNA Mursyidul Am PAS dan Azmin Ali, Timbalan Presiden Parti KeADILan Rakyat sedang menikmati juadah cara bersila dengan hanya beralaskan surat khabr cukup menyentuh kalbu Omakkau.

Rakaman ini tidak mungkin disiarkan disemua media arus perdana milik dan kawalan UMNO terutamanya Utusan malaysia dan Berita Harian.

APABILA PEMIMPIN MERENDAH DIRI... RAKYAT BERBANGGA HATI.


14 comments:

  1. insyallah semoga PR berjaya pd PRU13 nanti..

    ReplyDelete
  2. Amin amin amin.

    ReplyDelete
  3. Aminn...
    Rakyat dh sebulat suara sokong parti yang telus ni...

    Rakyat nak tukar selera pula pada pemerintahan yg adil..

    ReplyDelete
  4. Sikap macam ni akan membawa kemenangan pada pr,
    Pemimpin macam ni lah yang rakyat tunggu2 selama ni,
    Ni baru betul berjiwa rakyat.

    Kami akan bagi peluang dan menaruh sepenuh harapan pada tok guru..
    Kami harap pakatan rakyat tidak akan sia siakan peluang yang akan diberi rakyat pada pru kali ni..

    Kami semua akan sokong pakatan rakyat..
    Kami nampak parti keadilan rakyat dan parti pas adalah satu gabungan yang mantap dan lebih kukuh lagi dengan adanya dap..

    Anggap sajalah pr sudah menang..
    Rakyat menyokong pr.

    -wak seman-

    ReplyDelete
  5. Takbir...! Takbir...! Takbir...!

    ReplyDelete
  6. Gamba Ustaz Nasha kongsi makan nasi cangkung dlm tempurong dengan Najib kat Mongolia ada tak?
    Kalau ada, aku pangkah BN.




    ReplyDelete
  7. Salam sdra semua
    kalaupun saya bukan Muslim tapi bila memandang wajah TGNA sejuk hati Dan jiwa saya. Ingin benar jumpa TGNA

    ReplyDelete
  8. Harapan Warga Gombak untuk Pakatan Harapan Rakyat...

    ReplyDelete
  9. lakonan je ni......utk ambil gambar.....

    ReplyDelete
  10. Anonymous26 February 2013 20:00... ooo, kau kata lakonan ye? pastu kau rasa berapa TGNA & Azmin dibayar n siapa bayar?... mereka bukan orang bawahan...

    ReplyDelete
  11. yg bagus dalam PR TGNA sorang n adalah beberapa kerat lagi..yg macam haprak lagi ramai. bagus gambar nie ULAMA VS SI TANGGANG..mudah2han ada nasihat dari TGNA kpd AZMIN supaya menghormati ibunya n tak jd anak durhaka..kerana surga di telapak kaki IBU

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko sape nak menghukum manusia lain jadi durhaka....ko tengok diri ko dulu............

      Delete