KEBENARAN ITU PAHIT!! KEADILAN ITU PERIT!! PERJUANGAN ITU SAKIT!! RAKYAT BENCI UMNO!! UMNO IS DEAD!!

Pengikutku yg cool..muah33x

Sunday, 17 February 2013

RAKAMAN GAMBAR RAGAM DAN WATAK SEBENAR ANAK-ANAK FADZILAH KAMSAH TERSEBAR LUAS DI ALAM INTERNET!!!!!


Admin agak terkejut apabila diberitahu akan rakam gambar-gambar anak-anak Fadzilah Kamsah yang belasah kaw-kaw pasal doa BN KO.

Macam tidak percaya bahawa itulah watak dan perangai sebenar anak-anaknya.

Dalam setiap rancangan TV sebagai Pakar Motivasi bukan main lagi beliau bila menyampaikan pesanan.

Tetapi bila diketahui yang anak-anaknya sendiri beliau gagal untuk membimbingnya dari apa yang beliau dakwahkan selama ini maka sesuai sangatlah dengan kata-kata.. CAKAP TAK SERUPA BIKIN.. BIKIN TAK SERUPA CAKAP....TIDAK MENGAMALKAN APA YANG DIUCAPKAN KEPADA UMUM
.

Nasihat ikhlas admin pada Dr Fadzilah Kamsah ialah... jika berpolitik dan menyerang pihak lawan pastikan diri sendiri sudah bersedia untuk diserang.

Dunia kini semakin sempit dengan wujud dan terbinanya alam siber....

Kini bersedialah hilang rasa hormat dan kepercayaan rakyat pada anda!!!!

34 comments:

  1. Dia ni mmg sokong umngok dr dulu lg. Mari kita pakat-pakat boikot fadzilah kamsah kerana keceluparannya itu.

    ReplyDelete
  2. nampaknya Dr Fadzilah ni nak ikut jejak langkah Dr Kamaruddin Kacha............... sbg bekas anak didik depa ni kami cukup sedih melihatkan seorg demi seorg ahli akademik Melayu hancur semata2 terlalu bersifat asabiyah kemelayuan. Berdoa kehadrat ALLH SWT muga tak muncul lg ahli ilmuan UPM yg hilang kredibilitinya dgn cara ini. Masih ingat lg kata2 KK "Kokok berderai2 tp ekor bergelumang tahi" la ni ekoq sapa yg bergelumang najis....
    sob...sob...sob

    ReplyDelete
  3. pandangan motivator ni,,,tak bersandrkan nas...bersandarkan hujjah setaraf tb3 danb utusan...boleh jalan laaaa...

    ReplyDelete
  4. tak dak umno tak dak masyukkkk......

    periuk nasik kena jaga yop...

    iklan taik gigi.. klik sini. .. http://sway2u.blogspot.com/2013/01/bio-pure.html

    ReplyDelete
  5. Aku sejak 1994 dah ban mamat ni.
    Merapu sokmo.
    Segala seruannya untuk kejar dunia.
    Senang cerita tak da degree lu gagal
    Cukup2 la dengar mamat ni.
    Aku zaman sekolah dah boleh ban dia, xkan korang yg dah besar panjang xbley pikir.

    ReplyDelete
  6. kah.kah.kah... cakap macam anak duk pondok.. semua baik... cis.... inilah anak didik Setan dikenali... macam mane ni pak motivasi.. anak sendiri perangai macam puaka... hasil jual agama... kih.kih.kih.. malu...malu..malu...

    ReplyDelete
  7. nikmat Allah,tunjuk kebenaran sekelip mata sahaja

    ReplyDelete
  8. Dy dah beri didikan . Klu ank dy xnk ikut apa dy blh buat . Zaman skrg ni tugasan ibu bapa dlm mndidik ank smkin mencabar . Hburan bebas sana sini . Undang2 pula x boleh pkai buat masa skrg dimana bapa x boleh pkul ank . Klu pukul ank repot polis . Mcm tu jgk dgn sistem perguruan , guru x blh nk pukul . Klu pkul kne hkuman . Hmm dunia akhir zaman

    ReplyDelete
  9. Dose ko lg besar sbb mengata dan menyebarkn kburukn. Sedihnye RASULULLAH dgn sikap sebegini. Patutnye doakn kebaikn dia. Bukan senang mndidik di zmn ini. Hmm . Bertaubatlh kamu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya juga sgt setuju!

      Delete
    2. btul tp t/jawap & amanah dr ALLAH SWT kena jaga... buat ikhtibar semua

      Delete
  10. kah.kah.kah... doh berak dalam seluar. .. bau pun org doh tau.. tau doh sape... jgn nok tuduh org pulok... kejadian ni suruh jadi teladan jangan cakap besor... dalam tv1/3 suku asik crite hal keluarga dia je.. cisssss... taik punya kaki... wat malu je ke kafir.. pakar motokasi haprak... malu..malu..malu.. dok pandai jaga anok.. kih.kih.kih.... guane gamok wei...

    ReplyDelete
  11. nape la jadi camni ..bapa tak salah ..anak2 yg cunting arang kat muko bapak..mcm kisah nabi NOH..tak nak dengar cakap bapak

    ReplyDelete
  12. tidak sepatutnya kita buat macam ni,memaparkan keburukannya.

    ReplyDelete
  13. Melentur buluh dari rebung, klu dr kecik ajar ikut islam, insyaallah besar buleh fikir, bl jd camni orang tuding sapa? Mak bapak le. Jgn le kait ke Nabi Noh, dia tu nabi tak sama ngan fadilah. Cer tengok Wardina,Mak bapak dia mesti ajar ngan baik, bila remaja terikut2 cara remaja, tp asas masa kecik yg mak bapak dia tanam kat diri dia, buat dia cepat sedar. Habis nak ckp ape? Mesti org ckp pandai makbapak dia didik.

    ReplyDelete
  14. ape hal tak boleh nak banding dengan nabi Nuh pulak? Tu nak menunjukkan benda macam ni tak mustahil nak berlaku pada semua orang. Bapa baik, tak semestinya anak akan jadi baik juga.
    Dan kena fikir juga, yang buat silap tu, tak semestinya selamanya hanyut. Kalau bertaubat dan insaf, akan jadi baik juga.

    ReplyDelete
  15. kita sibuk2 bertelagah....pemimpin pkr pas dap mic mca bn umno brsenang lenang......hehehe

    ReplyDelete
  16. jgn bukak aib org....bro, anak nabi nuh pon tak join dia dalam bahtera nuh.....
    hidayah milik Allah.....bersangka baik ler...
    apa-apa pon moga Allah memberi petunjuk pada Dr.
    INI KALILAH...............

    ReplyDelete
  17. baik delete jer post ini. Aib org. nanti aib hang dan keturunan hang di dedahkan baru tau. Hang tau ke apa jadi pada hang akan dtg.

    ReplyDelete
  18. Sudah2 la wahai org Muslim.kita wajar menyatakan pendapat.xboleh nk suruh org bersetuju smua dgn kita.kmudian aib Kan keluarga seolah2 kita mcm xde kekurangan.nauzubillah

    ReplyDelete
  19. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  20. Anak-anak kita pun belum tahu di mana jalannya. Mungkin Allah memberi aib lebih besar kepada kita nanti. Jika sesuatu nasihat yg baik dia berikan, jdkan pengajaran walaupun dr musuh kita sendiri...walaupun sy pembangkang, tp sy sgt tidak setuju jika dia diaibkan begini....

    ReplyDelete
    Replies
    1. sentiasalah kita bersangka baik...makin kuat iman seseorang makin banyak ujian diturunkan...jangan kamu mengaku diri kamu beriman selagi kamu tidak diuji...

      Delete
  21. Anak2 zaman skrg byk yg suka menjatuhkan air muka makbpk wpun dididik diasuh sedaya mungkin. Sbg motivator, dato pun byk membantu org melalui ilmunya cuma anak2 beliau merupakan ujian besar bg nya. Saya bkn penyokong dato pun, peminat jauh sekali cuma saya pun pernah di uji begini. Kpd yg sedap mulut membelasah tu....tunggu lah masa kamu bila datang ujian Allah dlm pendidikan anak2 kamu di masa depan , menghadapi pancaroba dan pelbagai kerosakan dunia skrg.
    Sebaiknya bila kita dihadap cerita sebegini.....apa yg patut kita buat....istighfar dan berdoa semoga mereka bertaubat dan kembali ke suruhan dan larangan Allah SWT. Dr kita mengutuk mrnambah akaun dosa baik kita doakan kebaikan, blh menambah akaun pahala. Wallahualam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. setiap sesuatu yang berlaku mesti ada sebabnya..koreksi diri kita...sebagai ibubapa..mungkin ada dosa yang masih dalam perhatian Allah...muhasabah diri...doakan untuk anak2....saya tak lupa apa yang dr pernah sampai kan ada yang sangat terkesan dan jadi amalan saya...walaupun tak semua...alhamdilillah..masing2 ada ujian...mungkin ada yang kita buat silap...sampai Allah uji sebegini.....

      Delete
  22. Sebaiknya kita menutup aib saudara Islam kita yang lain walaupun tidak sealiran pendapat. Muga Allah menutup aib kita pula, amin.

    ReplyDelete
  23. dah lebih kurang 13 tahun sudah tahu anak2nya memang teruk!!!!kawan sy berjiran dengan mereka... bapak motivasi perghhh...

    ReplyDelete
    Replies
    1. aini ko jgn nk buat cerita,

      Delete
  24. X baik mgaibkan org. Igt,skg Allah s.w.t byar cash.jga dri sendri n perbaiki yg mna yg perlu dperbaiki. N sebolehnya,doa agr mrk mdpt ptunjuk n hidayah drNya..bnde2 cmnilah yg merosakkn akhlak kita sndri. Mgata,mgutuk,mghina,mbuat andaian & myebar fitnah. Kira2 balik,kluarge kita dah ckup baik ke? Ade sume jga aurat masing2? Stakat aurat jga,akhlak x pelihara x boleh gi jgk. Btl x? So...tgk n cermin dri dlu

    ReplyDelete
  25. DR FAZILAH PUN TAK MINAT NAK SOKONG PAKATAN HARAM JADAH..FAHAM-FAHAM SAJA LAH..JGN MARAH JIKA ORANG TAK SOKONG PAKATAN HARAMJADAH...NEGARA DEMOKRASI ..JGN MARAH BILA DR TAK SOKONG PR

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku sokong kata2 hang...bodo lah empunya blog ni...menunjukkan keburukan org lain...bodoh beno otak ko...ko sekolah mana dulu? kalau ku jumpa bg penampa..cukup2lh mengaibkan org lain

      Delete