KEBENARAN ITU PAHIT!! KEADILAN ITU PERIT!! PERJUANGAN ITU SAKIT!! RAKYAT BENCI UMNO!! UMNO IS DEAD!!

Pengikutku yg cool..muah33x

Sunday, 17 February 2013

KERANA TERLALU TAKUT DAN GENTAR BERTEMBUNG DENGAN DSAI, NAJIB RAZAK DATANG AWAL KE RUMAH TERBUKA TAHUN BARU CINA 2013 ANJURAN DONG JIAO ZONG, DI NEW ERA COLLEGE, SEKSYEN 10, JALAN BUKIT, KAJANG SELANGOR, PAGI TADI!!!!!!


Seperti diramal dan diduga, Najib Razak akan berusaha keras menggelak dari bertebung bertemu muka dengan bakal PM ke- 7 Malaysia DENGAN IZIN ALLAH SWT, DSAI dirumah Terbuka Tahun Baru Cina 2013 anjuran Dong Jiao Zong di New Era College, Seksyen 10, Jalan Bukit, Kajang Selangor sebentar tadi.

Najib datang awal kira-kira jam 9.45 pagi bersama sama dengan para pemimpin MCA/Gerakan, Chua Soi Lek dan Koh Tsu Koon. Timbalan Presiden MCA dan Ketua Pemuda MCA juga kelihatan.

Beliau seolah-olah dikepung oleh para pengawalnya agar tiada usaha untuk menemukan mereka berdua.

Tun Dr Mahathir tidak kelihatan difahamkan tidak menerima jemputan sebab pernah memaki hamun Persatuan ini sebagai lebih teruk dari Komunis.

Jadi peluang rakyat mau melihat kedua pemimpin ini bertemu muka dan seterusnya akan berlakunya perdebatan kecil menjadi hampa sama sekali.

NAJIB KALAU BERANI BERDEBAT DENGAN DSAI.... KERBAU BOLEH PANJAT POKOK KELAPA.

43 comments:

  1. Reza, keza, kera...xnk drop comment kt sini ke? Nanti boleh claim upah dgn bos kau tu,dpt upah dua tiga puluh sen, anak nk susu, bini nk gincu.. Atau dh insaf..?

    ReplyDelete
  2. pemimpin2 cam ni lah yg rakyat m'sia mahu.
    pagi2 dah menjalankan tugas menunaikan tanggungjawab memenuhi jemputan2 kehendak rakyat.
    lepas ni akan memenuhi jemputan kaum2 cina di bintang walk.
    lepas tu akan bersama anak-anak kelantan diperantauan dibukit jalil.
    walaupun jadual padat, jemputan rakyat tidak dihampakan.
    ni lah pemimpin berjiwa rakyat.
    nak harap kan pr ? pleazzzzzze la. nafsu diutamakan. opppssss...pr ada terima jemputan dari rakyat ker ? ada ker ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. anuwar penat lah. mlm smlm dia buat 'overtime kasi servis dkt cina'. kalo ikut abg anuwar, cina laki ke pompuan sama je, sama rata sama rasa. tu sbb dia dtg lmbt sikit, bangun lambat. he.. he..


      pak ali

      Delete
    2. Ampu lebih ni....pergi tak. Berapa dapat

      Delete
    3. wow fitnah terbaik...hehe bagus...teruskan fitnah macai...kang da nk msuk kubur jawab ye...ape pn tahniah...

      Delete
  3. tang ni aku respect dr mahathir......kumpulan ni umpama duit syiling, kepala (bn) dia menang, bunga (pr) dia jugak menang. bn menang depa untung, pr menang pun depa untung.

    ReplyDelete
  4. Pagi pagi dah buat dosa besar fitnah orang tanpa saksi melakukan seks macai2 kat atas ni

    ReplyDelete
  5. bukan pasai pm datang awai, tp anwar yg dtg lambat. Datok seri mai awai dok tunggu dia nak debat dah tu, apehal anwar dtg lambat pula. Mana boleh tunggu lama pasai lepastu datok seri kena p majlis kat bintang walk pulak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahahhaha!!!!!! najib tunggu nak debat?? hahahahaha!!!!!!

      Delete
  6. kahkahkah..najib dah nak debat dah?? kahkahkah..buat lawak ke ape ni

    ReplyDelete
  7. Eloklah tu, datang awal mungkin dah dijadualkan PM dating pada masa itu dan DSAI dating lewat, bukanlah jadi isu besar pun.Ada hikmah tu untuk kedua PM dan Bakal PM tu. Janganlah buruk sangka. Islam dilarang berburuk sangka.

    ReplyDelete
  8. Kenape lah korang ni asyik mengutuk DSAI kaki pompuan atau jantan...kes tu tak ade kena mengena.. itu strategi lama BN nak jatuhkan maruah agar orang tak sokong dia..semua orang dah tau kes tu tak relevan lagi

    ReplyDelete
    Replies
    1. biasa la...bila kta bhujah ngan fakta....macai ni mati kutu...

      Delete
  9. Ini soal debat tu...melawak betul penyokong BN ni...bukan kat situ nak debat. ..dalam tv lah siaran astro awani

    ReplyDelete
  10. Soal datang awal datang lambat pun jadi isu....pukul 9.45am. ...alasan sebenar tak nak bertembunglah tu

    ReplyDelete
  11. lantak la, yg penting BN menang walaupun xdpt majoriti 2/3..datok seri teruskan kepimpinan anda, teruskan agenda pembangunan kita. duit poket kami pun masyuk.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye laah jadi lobai kulup lha engkoo lopeh niii....

      Delete
  12. Orang datang awal lambat pun jadi isu. Cakap la pasal ekonomi ke, agama ke, haihhhhh...

    ReplyDelete
  13. Yang sibuk sangat nak BN menang tu kenape agenda pembangunan ape. .hampas...cubalah baca berita selain utusan dan tv 3. ..barulah sedar

    ReplyDelete
  14. Kena tengok jugak duit yg masuk tu dari sumber mana...wang rakyat tu...

    ReplyDelete
  15. Kalau duit yg masuk tu duit rakyat apasalahnya pasai yg dpt majoriti melayu juga. Datok seri bukan main bagus lg xmau nak sokong lg ka, datok seri tabur duit sana sini tu pun xmau ucap terima kasih lg. Tak dak lg kat dunia ni PM dok tabur duit 1 negara mcm datok seri, patutnya kita perlu balas budi dia balik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ramai yg bterima kasih tapi lebih ramai yg merasa keperitan hidup lepas ni sekiranya BN yg memerintah.. Hutang negara RM500 b kes-kes penyelewangan yg akan ditutup, keterisan terus beleluasa.. Fikirkan secara positif wahai rakyat yg bijak sana..

      Delete
    2. ha la...tabur 500 lesap bilion2...nk balas budi lagi ka...hangpa buta kot...depa duk curik duit mak bapak hangpa...hangpa nak angkat lagi depa jd krajaan...mulia btui hati hangpa....bertuah mak hangpa ngandungkn hang...

      Delete
  16. ada je alasan... muak dah dengar

    ReplyDelete
  17. Harap jgn ada yg salah faham. Kita bukan nak cari gaduh. Kita cuma nak sebarkan kepada masyarakat maklumat yg tepat. Ramai dikalangan kita ni tak dapat maklumat yg tepat dan mudah terpengaruh dengan dakyah parti pembangkang. Inilah masanya untuk kita membalas budi kembali jasa datok seri kepada kita, 1RM yang kita dapat adalah 1Undi utk datok seri. HIDUP BN, Hidup Melayu

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha kami pn bkn nk cri gado.....tp kan maklumat yg paling tepat...malaysia juara rasuah...utang negara da 540 bilion...lg nk bg undi kt PM ke...bil letrik umah dia pn main ratus ribu....sure umah korg pn bil ratus ribu kot...wasatiyah konon....budi dibalas pd umat yg tau mggunakan kuasa bukan rompak duit rakyat...

      Delete
    2. ye laah jadi lebai kulup lah engkoo...

      Delete
  18. Semua penyokong PR pun bodo mcm pemimpin depa gak..isu x de kene mengena nak naik kn buat apa ? Hampa sokong la anwar anjing keparat,smpai bila2 lah negara ni mundur.dya buat apa semua untuk kepentingan dya,jgn baca harakah ja lain kali..baca 2 2 baru tawu cita sebenar,tgk apa yg kerajaan dah buat untuk pembagunan malaysia ni..PR ada ????? Bidih hampa ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu tuan hakim, sila tunjukan bukti apa yg PR dah buat utk pembangunan negara. Ada pernah anwar ibrahim bagi duit rm500 kat seluruh rakyat malaysia dak? Cai pr tolong jawab ada atau tak. Orang dah tolong tu syukur je la, negara pun dok aman elok habis kacau bilau. Pikir la tlg la pikir

      Delete
    2. haha macai2....kalau korg baca dua2...korg xkan wat statement bodo bangang mcm ni....ko baca laporan audit negara...tgok negeri bawah pntadbiran PR...ketua audit negara puji ekonomi negeri bawah pentadbiran PR...apa macam?...macai2...korg mmg suka kn UMNO/BN bg 500 tp diorg da lesapkan berbilion duit2 atok nenek mak bapak korg...kalau korg baca dua2 korg bleh nilaikan..tp da sbb korg ni macai...baca la pape pn korg tetap buta...isu pnyelewengan UMNO/BN berlambak2....utang negara da 540bilion...lg mau ckp pentadbiran UMNO/BN ni bagus...kluar la dri dunia kjahilan tu...macai2 bila berhujah dgn fakta mesti spin pnya...lg satu TUAN HAKIM...jgn sedap mulut je ckp pnyokong PR bodo...empat org bekas JENERAL askar masuk PKR...diorg cabar menteri pertahan dedah isu pnyelewengan duit tentera...tu pun korg mati2 nk pertahankn ag...tp macai tetap macai...aku ckp pnjang pn korg xkn faham...sbb korg buta hati...

      Delete
    3. kebodohan melampau cik hakim dan rakan2 nyer...agagaga...cik hakim br dpt BR1M 2.0 kn...tue yg menyalak tue...agagaga lg sekali...pasnie klu menang dpt RM1k...agagaga...

      Delete
  19. dapat duit pas tu boleh shoping...shoping complex melayu banyak, supermarket melayu banyak, kat mana kita gi kedai orang saja..duit seme gi kat dia, tinggal poket kosong kat kita..kalau dah habis pakat pakat kita meragut pula..

    ReplyDelete
  20. negara demokrasi bebas memilih sesiapa sahaja

    ReplyDelete
  21. kah...kah..kah.... cai...cai...cai.... pm ji bur kecut perut.. mari awal majlis bru nok buka... ya ke tunggu nok debat cai... kih.kih.kih

    ReplyDelete
  22. Bila lah negara nak Maju dan Minda rakyat nak maju yg dok berdebat Macai macai saja cubalah tengok Negara Yahudi Amerika yg bersedia memberi Peluang kpd kepentingan Rakyat Pemimpin Berdebat dan Rakyat jadi saksi utk memilih dgn ADIL....ADIL KAH? Negara Negara Islam contohnya Malaysia?

    ReplyDelete
  23. Kenapa pencacai umno kidnap nick pak ali!?? Mereka terasa ke komen2 pak ali sebelum ni??

    Tapi kalau tak jahat tu bukan setan le namanya. Kalau tk fitnah dan menipu pun bukan umno namanya.

    Umno dan lembu berpisah tiada!!
    Umno merupakan parti setan yg dikenal sebagai haramjadahhhh...."!!

    pak ali

    ReplyDelete
  24. Jangan dilayan macai2 Umno ni. Mereka semua bodoh belaka, otak pun tak ada.Apa pun nasihat diberikan mereka tak akan terima. Kaum ni bertuhankan Umno, Nabi mereka Mahathri iman mereka duit, tak kira halal atau haram. Biarkanlah mereka tenggelam dalam kejahilan dan bergelumang dengan fitnah dan dosa.

    ReplyDelete
  25. fakta2 yg di berikan tu lagi menampakkan kebodohan depa...

    ReplyDelete
  26. Comment budak umno ni sgt memalukan. Hang tunjukan kebodohan hang kat kami semua. Pak ali 2 kali dah kena tangkap pasai joboq lagi nak kata anuwar..

    ReplyDelete
  27. Pak ali tak sangka mcm barua... Nama dah cantik ali tapi.... Besarpunya musibat

    ReplyDelete
  28. Orang ajak kul 11am bukan awal. Hawat? takut nak jumpa manusia ciptaan Allah ke? Klu macam nilah pemimpin yang disanjung manusia "Yes Man" patutlah negara ni menuju kehancuran.. Nauzubillah...

    ReplyDelete