Saturday 9 February 2013

RAHSIA UMNO SUDAH TERBONGKAR!!!! ....KINI SUDAH ADA LORI 3 TAN BAWA IKAN UNTUK DIJADIKAN PENTAS BERCERAMAH DAN BERDEBAT!!!!!!!!



Nampaknya UMNO cukup berinovatif dan mempunyai daya kreatif yang amat tinggi. Tidak mungkin para pengikut, penyokong dan pendokong Pakatan Rakyat mampu mengejarnya.

Dalam kesibukan Pakatan Rakyat memilik dan mempunyai Bas/Treler Jelajah Merdeka Rakyat dan Treler Ubah, UMNO sudah pun memiliki lori 3 tan bawa ikan dijadikan pentas bergeraknya.

Tempat memperkenalkan dan pemecah sulongnya ialah di 'DEBAT RAKYAT" antara Noh Omar bergasak gila habis dengan Ezam Md Nor di Lapangan Letak Kereta depan KFC Taman Alam Megah, Seksyen 28 Shah Alam, Selangor amalam tadi 8hb Februari 2013 jam 9.00 malam.

Ramai yang "terpegun, terpesona,terpukau dan tersilau" dengan pentas baru UMNO ini.

Kini Pakatan Rakyat terasa amat kerdil bila Bas dan Treler Jelajah Merdeka Rakyat dan Treler Ubah duduk sebelah menyebelah dengan Pentas Lori 3 Tan Bawa Ikan UMNO.

4 comments:

  1. Ada video klip tak?

    ReplyDelete
  2. memang umno-bn takdok idea...tapi kalu kita cek brp RM sewa lori ikan tu.aku rasa mau cecah jutaan ringgit sebulan.najib suruh sewa lori kontena..balaci kat bawah nak untung pya pasai cekup lori ikan.ni bukan hina lori ikan.tapi nak bagitau betapa bodohnya umno dan otak umno ni mcm otak org zaman batu

    ReplyDelete
  3. Apa boleh buat. Duit bilion2 dah punggah keluar negara, simpan di Zimbabwe, Congo dan Papua. Yang tinggal cuma yang ciput2 untuk tabur pada rakyat miskin. Jadi terpaksalah pakai lori ikan 3 tan.Jangan terperanjat lepas ni kita tengok Najib atau Mohyddin dll pemimpin Umno berucap atas lori angkut sampah Alam Flora ataupun Southern Waste.

    ReplyDelete
  4. keza suka tak lori ikan tu? Lain kali keza jangan lupa ajak samseng samseng pukidah tengok balas pantun atas lori ikan...paham tak keza?

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...