Wednesday 6 February 2013

SEMENJAK ISA SAMAD MENJADI PENGERUSI FELDA, SAMSENG-SAMSENG UMNO BERMAHARAJALELA MENGGANAS DI CERAMAH ANJURAN ANAK!!!!!!



Ceramah ANAK disekat lagi!

Kali ini disekat di pintu masuk Felda Teloi Timur.Ketua Polis Daerah Sik, DSP Ismail Ibrahim dan lebih 30 orang anggota polis gagal menyuraikan samseng jalanan yg membuat benteng menghalang Pengerusi ANAK, Sdr Mazlan Aliman dan hampir 500 orang dari kawasan berhampiran untuk masuk ke tapak ceramah.

Adalah sangat memalukan, samseng ini bermaharajalela dan hanya diperhatikan pihak polis. Sedihnya, Ketua Polis Daerah (OCPD) dan anggotanya hanya bertindak mengawal lalulintas bukan menghalau samseng jalanan!

Sekali lagi hak bersuara dinafikan......kesian tengok para peneroka Felda Teloi Timur. Tanam semula dah 3 tahun tak siap, hutang sara hidup bertimbun, penceramah datang nak membantu, disekat pula.

Pengkhianat yang merompak harta peneroka seperti Isa Samad disanjung, manakala ANAK dan Pakatan Rakyat yang berjuang mahu membela dan mempertahankan hak peneroka di halang dari menyampaikan maklumat.

Mazlan Aliman, Pengerusi ANAK dan Sanusi, Ketua Penerangan PAS Negeri Kedah sempat berucap atas hilux sebelum membuat laporan polis di Ibu Pejabat Polis Daerah Sik.

Alhamdulillah, walaupun ahli PAS dari Sik dan Baling yangg datang lebih ramai dari samseng jalanan tajaan UMNO, mereka tetap sabar.

Hanya tinggal beberapa bulan sahaja lagi menawan Putrajaya, kalau hampir 5 tahun boleh bersabar dengan berbagai ujian dan provokasi Umno, takkan tinggal 2-3 bulan tidak boleh menahan sabar.

Berundur bukan bererti kalah, tapi berpandangan jauh dengan agenda lebih besar setelah menguasai Putrajaya!

Simpati dari warga Felda akan diperolehi. Gelagat samseng jalanan dirakam. Sebagaimana di Felda Sg Tengi, laman sosial dan media baru menunjukkan aksi-aksi hodoh lagi bodoh para samseng ini.

Manusia yang waras tak akan menyokong samseng jalanan ini.

Sesungguhnya, kita bukan jadi kuda tunggangan DAP; tapi samseng jalanan ini sedia di peralat oleh Ahmad Maslan, Isa Samad dan Faizoull Ahmad!

Pemimpin UMNO seronok beri arahan dari bilik berhawa dingin sedangan para peneroka dan generasi 2 dan 3 menjadi korban.

8 comments:

  1. Sumpah di bumi permata...walau balak melintang jalan,walau onak menikam badan,,walau tedung selar melintuk patuk,,walau jin bunian menawan hilang...walau dangkal ilmu dikhatam ,,tak kan ku izinkan penceroboh masuk ke felda aku.......aku tetap setia pada bumi bertuah ini...anak kau pergi mampus....biar bapak yang tetap bertahan di sini

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bumi bertuah umno melayu dipijak mamak. MAMAK maju, MELAYU mundur.

      Delete
    2. Sumpah seorang pencacai yg mangkuk hayun lagi jahil murakkab.

      Delete
  2. BAPAK borek cacai rintik.. majulah felda oh..

    Keza

    ReplyDelete
  3. Hancus umnongok beeeennnnd

    ReplyDelete
  4. Umno celaka bangsat punya parti

    ReplyDelete
  5. Pru 13 bn akan bungkus sabarlah lagi 1 bulan lebih lagi

    ReplyDelete
  6. UMNOngok boleh guna orang2 Felda sbb depa tau orang2 Felda tak pandai dan tak cerdik. Tu sebab depa jadi pak turut saja. Itu sebab pembangunan tak banyak di Sabah dan Sarawak sebab depa nak tengok orang sana bodoh2 dan menyokong depa secara membuta tuli. UMNOngok ni wajib di benamkan pada PRU13 nanti.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...