KEBENARAN ITU PAHIT!! KEADILAN ITU PERIT!! PERJUANGAN ITU SAKIT!! RAKYAT BENCI UMNO!! UMNO IS DEAD!!

Pengikutku yg cool..muah33x

Wednesday, 20 February 2013

RAKAMAN GAMBAR NAIB KETUA PEMUDA UMNO MALAYSIA DIMALUKAN OLEH SEORANG WARGA EMAS, TERSEBAR LUAS DI INTERNET!!!!!


Rakaman gambar dimana Naib Ketua Pemuda UMNO Malaysia merangkap Timbalan Menteri Belia dan Sukan, Dato' Razali Ibrahim sedang beri sehelai baju T BN 1M'sia warna biru ada wajah Najib Razak,kepada warga tua bangsa Melayu tetapi warga emas tersebut langsung tidak ambil port tersebar luas di alam internet. Ianya menjadi bualan hangat dan ligat.

Baju T itu dikatakan untuk dipakai dalam satu program anjuran UMNO/BN.

Gelagat warga emas itu telah membuat Razali Ibrahim terbangun dari lena betapa warga luar bandar sudah mula menunjukkan ketidak puas hati dan meluat kepada keajaan UMNO yang sedia ada.

Petanda kayu ukur penolakkan secara besara-besaran mungkin akan berlaku oleh pengundi luar bandar dari kelompok saluran 1 dan 2 bukanlah perkara mustahil.

INI KALI LAH.. JOM UBAH... SELAMATKAN MALAYSIA.

34 comments:

  1. kepada para pendokong umno jika gambr ni seperti ape yg di gambarkn maka berubah la. jgn bile time nkmengundi je bru nk jenguk org bwahan utk meraih undi. jgn jd pejuang yg bermusim shja. ape2 pn mak cik mmg hebat tabik spring utk anda.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bangsa UMNO ni kulit muka tebal 7inci. Tak reti malunye.
      Duit rakyat hang kebas. Rakyat miskin & tua terbiar.
      Ek ehh...nak pujuk dengan sehelai baju je.
      Mari kita tukar kepada kerajaan yg manjaga kebajikan rakyat dan tak reti merompak. VOTE FOR PR

      Delete
    2. kah kah kah.. PR tak reti merompak? Alo bang.. Buat homework lebih sikit bang... Berapa banyak dah penempatan orang melayu PR langgar? Kat Pnang melayu semua tercampak ke laut..Penang dah jadi Hong Kong.. Gi la usha sendiri... Kat kerichi, juga asalnya tempat melayu ISLAM, masuk dek PR, azan pon jadi isu.... takleh azan kuat2 sbb mengganggu DAP nak tido..kah kah kah... Kat Jelatek skang ni penempatan melayu dirobohkan, konon2 nak buat yang lebih selesa utk penduduk asal.. Tau2 PKNS bagi kepada developer SINGAPURA utk bangunkan tanah tu utk dibuat kediaman mewah utk rakyat singapura sendiri.. Siap gelarkan kawasan projek tu "DATUM JELATEK - MAINSTREAM CHINESE DISTRICT".. Kat tanah melayu ISLAM tuu.. Siap nak buat BAR segala bagai...Last2 melayu tercampak ke Bukit Beruntung, Rawang, Tg Malim dan kawasan sewaktu dengannya.. kah kah kah...

      Apsal baik sangat PR dengan Singapura nehh? kah kah kah.... Sbb dana PRU PR dari Singapura kan? Dahtu MB Selangor pon dengan gangsternya pernah melantik bangsa lain untuk menerajui PKNS... kah kah kah.. Sokong la PR.. mmg mampos melayu kita.. Sokong la PAS.. mmg bungkus la agama kita... Dari negara ISLAM terus jadi negara brkebajikan...kah kah kah.. Baru kena hentak sikit ngan DAP, terus ubah pendirian..Nak buat hudud konon? Baru si kapal karam singh tu henyak sikit, terus x jadi hudud.. terus AGREE TO DISAGREE.. Mcm tu pemimpin yang korang agungkan??Mcm tu nak memimpin negara kalau asyik agree to disagree JE? kalau agree to disagree tu maknanya tak buat la tu....kah kah kah...Sape menang sebenarnya? DAP!!! Baik korang serahkan bulat2 negara ni kepada DAP terus.. hahahahaha... mampos melayu dibunuh melayu sendiri demi memenangkan DAP & PAP...kah kah kah... Buat homework lebih sikit bang... Jangan asyik tengok pada dasar je....

      Delete
    3. ape ko ingat sume yang tido tu DAP...MCA takde? mcm lah selangor je yang bagi kt developer Singapore...Melaka? Johor? Buat homework ke tak ni???

      Delete
    4. woii anon pencacai umnos... ko dah byk sangat termakan tahi umno tu... bangsat

      Delete
    5. dahh..dahhh.....dah kene tai palat UMNO mmg mcm tu laa...kene bayar nak jawap la tu bukan korang tak tau..entdah2 dia ckp tuh men hentam saje...agree disagree kepala hotak ko sama dgn Najib...Rosmah pun sama cincin 24Juta..baiak bagi sma lu la bikin bawa ke neraka..

      Delete
  2. rupe2 nye org yg rapat dlm umno pn lum tentu die sokong umno. sbgai cntoh juru gmbar ni mesti dri org umno. xkn gmbar ni tersebar melalui org2 pr pd masa kejadian. umno perlu berwaspada pd musuh dlm selimut. Aku pn suke sbnrnye kalo umno bungkus. kahkahakah

    ReplyDelete
  3. gara-gara buat status nak ugut NAJIB RAZAK. SEORANG PELAJAR DI TAHAN.

    peinee teoh ugut pm najib razak

    ReplyDelete
  4. Tengok boleh, baca boleh...percaya jangan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gambar tu diambil oleh ahli PAS, PKR dan DAP yang ikut sama dalam robongan itu, itu pun tak faham ke, mereka pakai logo PAS, DAP dan PKR lagi tu.
      BANGANG

      Delete
    2. Tengok boleh Baca boleh. Tapi masih menafikan kebenaran.
      Itu namanya "buta perot".

      Delete
    3. anwar berzina tu xpercaya plak.. ko lgi buta perut.. nk jdikan penzina jdi pm.. lagi BANGANG.. buta hati..

      Delete
    4. camne ko tau die berzina? statement pencacai umno takde otak...

      Delete
  5. Replies
    1. Gambar tu diambil oleh ahli PAS, PKR dan DAP yang ikut sama dalam robongan itu, itu pun tak faham ke, mereka pakai logo PAS, DAP dan PKR lagi tu.
      BANGANG

      Delete
  6. Org umno jgn la berfikiran terlalu materialistik...

    ReplyDelete
  7. xde ape yang memalukan pun...
    memberi itukan amalan yang mulia

    "aku x suka politik!!!!!!"

    ReplyDelete
  8. korang ada ke masa tu? dah mmg makcik tu mcm tu.. korang bodoh sgt ke smpai x percaya muka org tua tu mcm tu.. YB tu niat baik nak bagi baju.. yb bagi pada anak dia yg belakang pitu tu,, bukan pada makcik tu.. dah x ada modal sangat ke?

    ReplyDelete
  9. menteri saya khianat wang penternak lembu RM200 juta bagi famili. Bagi PSY RM2juta sebab menyanyi.makcik dapat baju je?

    ReplyDelete
  10. Mmg blog sampah dibuat oleh mangkuk tingkat!! hahaha.. bodoh punya pencacai aljuburi.. Cerita mcm ni pon boleh jadi modal.. sengal tahap mentibang dowhhh!! kah kah kah.. orang bangang je yang tak reti tafsir gambar di atas tu.. Dah terang2 YB tu tengah bercakap.. tangan YB tu pon masih berlipat di sisi.. belum hulur lagi... Makcik tu pulak tengah mendengar.. bodoh betol la kau ni.. kah kah kah.. patut la sokong anwar.. miahahahaha!! Mampos Pakatan Syaitan Haramjadah ada tukang spin bodoh piang macam ni... kah kah kah!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bro! Nko ni bodoh la bro. Rata2 orang2 yang rapat dengan UMNO (dari kalangan yang bergelar Dato' Seri, Tan Sri dan Dato') berbincang sesama mereka mengatakan UMNO bakal bungkus didalam PRU13 akan datang. Apa yang kau nak lagi. Cuma aku jea malas nak menyampuk mengiakan sebab diorang semua member (cuma aku aje tak de gelaran) dan aku orang berniaga (berniaga kecik2 jea). Jadi semua orang aku kawan tanpa mengira fahaman politik.

      Delete
  11. Anonymous20 February 2013 14:47

    Sedeyy aku dengan ko ni...ko dah tau kan BN tu dah nak mamposskan? Ko xleh terima kenyatan kan sebenarnye? LOOSERRRRRRR

    ReplyDelete
  12. aku sayang agama aku islam...PAS
    aku sayang bangsa aku....UMNO

    ReplyDelete
    Replies
    1. smua bgsa melayu adalah islam.. tp islam ada pada smua bgsa.. jika melayu itu bkn islm mka mereka adalah murtad.. anwar salah seorg pmimpin yg menyokong perkara murtad sperti kes lina joy.. mcm ni nk jdi pemimpin islam?

      Delete
  13. ad video? nk tgk.. sbb video senang nk pecya.. lain pencacai pr.. video anwar bzina xpercya.. kata edit bagai.. sokong la penzina jdi pm.. nnti lgbt dihalalkn kt mlysia..

    ReplyDelete
  14. nenek tua ni dh merajuk kut.... bnyk sngt kena bohong....rumh pun x dgnti dgn yg brsiling....stiap hari rasa panas merajukle....lainkali bn kena lebih prihatin le kpada org miskin.. jgn asyik nk bina banglow sndiri2 je...

    ReplyDelete
  15. Orang Selangor tak kan lupa, Selangorlah satu-satunya negeri yang tak suka mufti tangkap budak betina melayu pakai separuh bogel dalam pertandingan ratu tak berapa cantik!! Itu pun nak okong ameno. Apo gilo ko??? Semoga Allah swt merahmati Almarhum Dato' Ishak Baharom.

    ReplyDelete
  16. ntah aper2......berpijak dibumi nyata....sepanjang kehidupan ni dah memang BARISAN yang pegang....kemajuan semua BARISAN yang majukan.....cakap senang...buktikanla.......

    ReplyDelete
  17. - dulu ade kesah tv3 suku jumpa makcik kat pondok buruk kat kelantan , masuk dalam tv3 lagi nak tunjuk kelantan sangat miskin..rupa-rupanya makcik tu tunggu durian kat pondok durian kih kih..siap masuk berita lagi...jadi mana lebih teruk antara blog ni dengan tv3 suku
    - sapa yang rajin buat home work tu...siapa kasi singapura kat cina? sapa kasi genting sama cina ? berbilion duit kena songlap siapa songlap? dari kes mbf kpfz scopane rasuah ?
    - yang tak suka islam ni umno sejak sebelum merdeka lagi..datok onn masa tu dah mengata pas lebih teruk dari komunis, mengata islam ni tak sesuai dengan zaman, hukum islam kejam dan primitif, tak adil dan macammacam. ia didendangkan oleh pemimpin umno berdekad-dekad sampai la sekarang..
    - ala lina joy la mcm2 la...hukum hudud tentang murtad siapa yang tolak? pas dah bentang dalam dun tapi siapa yang ugut supaya tidak dilaksanakan? Yang tak nak hukum tu la yang sokong murtad.

    ReplyDelete
  18. mulut cam longkang je kata UMNO tolak islam..Islam PAS tu macam mana? jual kalimah Allah..tak bina masjid pun..( sebuah je..ape barang beb?? ) maki hamun fitnah...pas tu sekongkol yahudi peliwat penzina..Islam ke orang PAS ni?? serupa setan je ku tengok

    ReplyDelete
  19. wehh..toksah fitnah la kata UMNO tak sokong islam...selagi aku dan ramai lagi umat Islam ni masih memegang syahadah..selagi tu aku Islam..ko senang senang je nak kafirkan orang...ko tuhan ke nak kata kami bukan islam?? lagi laknat kalau syiah...perangai macam syiah..siapa lagi kalau bukan dalam PAS????? ko ni dah bodo ke? hudud takde dalam manifesto PAS?? ke ko tak diberitahu dan sudah ketinggalan berita?? hahahah bongok sungguh org PAS dibodokan pemimpin penipu sendiri..hambik ko

    ReplyDelete
  20. Orang UMNO nie ibarat Penyokong MU jer, Menang game pon sebab Pengadil... hahahahaha... Menang Pru sebab menipu undi.. Tapi bila dah nak kalah mulalah guna taktik2 kotor... Sebijik macam MU... hahahahaha....

    ReplyDelete
  21. anon 11:34 kau jangan nak jadi babi hitam la...kalau dah bangsat tu bangsat jugak barua2 umno ni..khakkkk pthuiiii amik kau ludah bcampur kahak tepat kat muka kau aku ludah kan...babi sial haramjadah punya barua..memandai2 kau jaja cerita penang tu..baibi sial kaki fitnah kau punya keturunan... Johor kau tak nak cerita pulak..lg dekat dgn sngapore... brapa bnyak tanah kat johor dah tgadai kat orang2 umno sial babi haramjadah ni...kau ni memang keturunan babi dan hanjing........kah kah kah kah kah

    ReplyDelete
  22. kepada pencacai -pencacai umno sekalian,ingatlah jika umno dan bn masih menang dalam pilihan raya, makin bertambahlah harga barang kerana bn-B=BONTOT,N=NAJIB MAKSUDNYE BN IS BONTOT NAJIB............................HA!HA!HA!I REALLY REALLY HATE BN,UMNO AND THE NAJIB!!

    ReplyDelete