KEBENARAN ITU PAHIT!! KEADILAN ITU PERIT!! PERJUANGAN ITU SAKIT!! RAKYAT BENCI UMNO!! UMNO IS DEAD!!

Pengikutku yg cool..muah33x

Monday, 11 February 2013

EDISI KANTOI MELETUP!!!...MISI TAWAN SELANGOR DAN SAYANGI SELANGOR YAKINI BN SUDAH BERTUKAR MENJADI DIRI SENDIRI KENA TAWAN KERANA DISAYANGI GADIS-GADIS!!!!



Inilah dia perangai sebenar seorang pemimpin UMNO bertaraf Ketua Penerangan UMNO Bahagian Pandan merangkap Ahli Pemikir Jabatan Hal Ehwal Khas (JASA), Syed Saifuddin b Syed Harman.


Kalau bercakap tak kering air liur kutuk, caci, maki hamun para pemimpin Pakatan Rakyat terutamanya DSAI, TGNA.TGHA, LKS,LGE, Karpal Singh, DSWA, Nurul Izzah sebagai pemimpin yang memiliki moral yang amat rendah kononnya.

Sedangkan realitinya, moral sendiri jauh lebih rendah!!!!!

Sebab itu para pemimpin UMNO tidak layak berbicara pasal moral!!!!!

Ketua Bahagian UMNO Pandan kena penjara 8 tahun dan denda hampir RM1juta kerana melakukan jenayah rasuah semasa menjadi Ahli Majlis Perbandaran Ampang Jaya, Ketua Penerangannya pula asyik pergi saloon kecantikan.

16 comments:

  1. Sekelompok manusia yang mengelilingi pemimpin yang tak kenal halal dan haram....amal tanpa ilmu....haram pun buat.. halal pun buat

    ReplyDelete
  2. Kpda pmimpin umno pnyokong tegar,tlong Jeb soklan nii,54taun merdeka,ada x kilang susu,tpung,gula,beras yg mlayu pnya...smua cina pnya kn...umno ni jga mlayu ka cina...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kat kelantan ada ker??? 22 tahun memerintah...isu air pun x leh nk selesai....apa yg hebatnya dibawah pemerentahan PAS nih...

      Delete
    2. Cai UMNO yang dihormati....krisis air kat Sabah, Pahang yang tak pernah PAS atau PKR perintah dah selesai ke?

      Delete
  3. gossip panas. tersebar di kalangan staff kolej polytech mara (kptm) mengenai pengerusinya dato sohaimi sahadan, yg juga exco pemuda umno yg sedang mencipta nama bersama NGO GPRS mengenai isu air di sgor, rupanya terlebih air dalam badan sehingga termengandungkan pelajar kolej kptm sehingga melahirkan anak luar nikah? dan masalah makin berat bila khabarnya jurunikah yg menikahkan mereka tidak punyai tauliah.

    ReplyDelete
  4. jangan percaya gambar edit omak kau ni, nampak sgt photoshopnya. tuan syed ni ustaz jasa tentu tahu halal haram n x kan buat kerja x senonoh mcm ni. lain la kalo anuwar , mat sabun n azmin... kah2, nak tipupun patut2 la...

    Keza

    ReplyDelete
    Replies
    1. sgt mngecewakan bgi pmmpin y xtau halal haram..

      Delete
    2. gambar real ni..gua pun cameraman pro gak..gua dah chek gambar ni ori..bab edit ni celah gigi gua..pic ni ori

      Delete
  5. rezeki ada 2 jenis...halal & haram. bezanya, dari sumber halal pastinya diuji (nikmat) sebaliknya dari sumber haram walaupun tunggang tunggeng (solat), tahan perut dari dahaga & lapar (puasa) rasuah, derma yg tak ikhlas, muka terpampang dlm utusan, masuk tv (zakat) terlepas dari 'nikmat' ini kerana semua nya ( a to z) adalah kemungkaran. 'input' haram 'output' (syariat - termasuk perbuatan & percakapan) pun haram.

    ReplyDelete
  6. gambar mat sabu kat hotel ade tak. Nak tengok lah kalau ade...

    ReplyDelete
  7. Mna nak ada sbab x buat klu abg mat buat benda tu confirm barua2 umngok dah tayang seantero dunia kah...kah...

    ReplyDelete
  8. Anon 10:44 -
    Photoshop kepala otak kau.kau tengok betul2 kepala macam tenuk lapar badan mcm badak telebih makan....

    ReplyDelete
  9. bini tak ada di rumah ke nak minta tolong urut atau pi lah cari tukang urut lelaki

    ReplyDelete
  10. hahaha
    yg ade video dok tenggek chinadoll pon korang taknak caya
    nak miintak gambar mat sabu lak??
    ohhh lupa
    video tu besi katenyeeeee
    hahaha

    ReplyDelete
  11. hebat, hebat tn syed memang hebat, melayu arab kan gitu, bodohnye melayu kena kencing dak umnosyaitan

    ReplyDelete
  12. Suis lampu kat dinding tepi kerusi je. Tutup suis dan "Amoi, kasi urut kat......"

    ReplyDelete