Tuesday 5 February 2013

EDISI KANTOI TERBURAI!!!... AHLI-AHLI "PAS" YANG PEMALU BERSELUAR JEAN BUAT DEMO DIKUALA TERENGGANU BANTAH DAP/PKR!!!!!!



Sekumpulan 20 orang lelaki yang pemalu mendakwa sebagai  "mewakili para penyokong PAS Kuala Terengganu" telah mengadakan demonstrasi aman di hadapan Masjid Terapung Tengku Tengah Zaharah di Kuala Ibai, Kuala Terengganu semalam.

Kumpulan pemalu berseluar jean  itu mahu pemimpin tertinggi PAS di peringkat pusat menyatakan pendirian tegas berhubung isu penggunaan kalimah Allah yang masih dibangkitkan DAP.

Punyalah pemalu para pendemo "ahli" PAS ini.. sampai terpaksa menutup wajah mereka dari dirakam.

Pada lazimnya kalau pejuang, pendokong, penyokong dan ahli PAS yang tulin, mereka tidak malu memaparkan wajah mereka malahan merasa bangga dan megah sekali, tetapi berlainan sedikit pada "demonstrasi" yang ini.

Berpakaian tidak seperti ahli PAS di Pantai Timur.

Perlu ingat.. kalau PAS yang menganjurkan demo bukan yang hadir setakat tak sampai 20 orang.. Paling kokak pun ratusan kalau bukan ribuan.

Kepada UMNO.. ini nasihat ikhlas Omakkau...Jangan ingat rakyat bodoh...Jangan nak hina dan perlekehkan kebijaksanaan rakyat.

YANG KELUARKAN FATWA HARAM UNDI DAP ITU SIAPA EK????

YANG GEMAR GUNAKAN PERKATAAN PAS PARASIT SIAPA EK????

7 comments:

  1. aik?? pelik betul. ahli sendiri buat demo pun salahkan umno? nanti jgn sampai opah ko sakit darah tinggi pun ko salah kan umno dah lah.

    ReplyDelete
  2. aku dah boringlah dgn alasan 'ni salah umno'. alasan lain ada tak?

    ReplyDelete
  3. sekeping gambar je? boring.. blog yg takde kredibiliti. cubalah maju sikit..

    ReplyDelete

  4. Mereka yang tidak mahu menerima kebenaran ibarat mereka yang didepannya terbuka luas pintu syurga untuk dimasuki namun tetap memilih untuk ke neraka..renung2kanlah..
    perjuangan bangsa banyak membawa bencana,namun perjuangan agama tidak sia-sia di dunia malah di beri syurga ~ em es

    ReplyDelete
  5. eleh..buat taik nak malu2 lak..PAS tak perlu nak buat fitnah2 mcm ni..UMNO mmg hati busuk la!

    ReplyDelete
  6. Xpyh bg tau pn mmg dh tau yg buat ni sume anjing2 kurap umno lahanat...kecik2 xnl mampos dh bsr buat kecoh..hahahahaha

    ReplyDelete
  7. Apesal nk malu kalau nk pertahankan islam?buat betul2la...rehearsel td kan da praktis?cam kt penang tu,tunjuk muka baru la betul...ni geng mat rempit kot cari duit buat isi minyak moto ni..huhu

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...