Wednesday 1 May 2013

INI KALI LAH!!!!!!!... PEMANDANGAN DI SUTERA MALL, SKUDAI, JOHOR MENUNGGU KETIBAAN DSAI!!!!!



Macam mana Najib tak panik dan gelabah.....Sesiapa pun akan rasa gentar dan cuak apabila melihat pemandangan seperti ini di pihak parti lawan.

Pemandangan Ceramah anjuran PR sejak nak tiba PRU seperti ini sudah perkara lazim dan biasa.

Lagi dekat nak tarikh mengundi lagi mengila rakyat turun sokong ceramah PR.

Kehadiran puluhan ribu tanpa di angkut... tidak disediakan makanan dan minuman.. tidak di beri duit saku.. tiada Baju T percuma... sebaliknya terpaksa berjalan kai berkilo meter dan sampai ditempat ceramah kena keluar duit dari kocek sendiri untuk derma dana parti.

Inilah Kebangkitan Rakyat yang mau tekad melakukan perubahan.

37 comments:

  1. DSAI MENIPU DAN MEMPERDAYA BAPA SAIFUL! SEBARKAN!

    Dalam perkembangan mengejutkan menjelang hari mengundi 5 Mei, Azlan Mohd Lazim hari ini meminta maaf kepada anaknya, Saiful Bukhari, yang mendakwa diliwat oleh Datuk Seri Anwar Ibrahim, kerana telah mendakwa dia telah dipergunakan oleh pihak tertentu, pada satu sidang media 8 Mac lalu.

    Azlan berkata permohonan maaf itu dibuat atas kesedaran dan keterlanjuran beliau mengkhianati anaknya, bukannya kerana desakan mana-mana pihak berkepentingan politik.


    "Kepada seluruh ahli keluarga saya terutamanya ibu saya, adik-beradik saya, keluarga arwah ibu Saiful dan lebih-lebih lagi anak saya yang telah saya khianati, Saiful Bukhari, saya ingin memohon ampun dan maaf yang tidak terhingga kerana tindakan saya telah membuat keputusan yang salah," katanya kepada pemberita pada sidang media tergempar di sebuah hotel di sini, hari ini.

    Beliau juga menarik balik permohonan maafnya kepada Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim awal Mac lalu, yang menafikan kelakuan jenayah pemimpin itu terhadap anaknya.


    Sebaliknya beliau mempertahankan pendirian semasa membuat sumpah laknat bahawa bekas Timbalan Perdana Menteri itu terlibat dalam kejadian liwat dan beliau mengakui ia bukan satu konspirasi politik untuk menjatuhkan pemimpin itu.

    Dalam pada itu, Azlan juga menarik balik semua kenyataannya termasuk pada majlis ceramah di Pulau Pinang dan Sungai Petani, Kedah pada 23 dan 24 Mac lalu yang menyatakan anaknya dipergunakan oleh pihak tertentu.

    "Salah seorangnya Khairil Anas Jusoh untuk memfitnah DSAI (Datuk Seri Anwar Ibrahim) dalam kes liwat 2008.

    "Dengan kenyataan akhabr ini diharap dapat menyelesaikan kekeliruan yang timbul daripada kenyataan saya sebelum ini.

    "Keutamaan serta tanggungjawab saya pada ketika ini adalah kembali kepada anak saya seperti sedia kala dan hidup dalam keadaan harmoni," jelasnya.

    Sementara itu, Azlan turut mengumumkan beliau keluar PKR berkuat kuasa serta-merta.

    "Saya akan mengemukakan notis keluar parti (PKR) selepas ini, masuk keluar parti itu perkara biasa, ramai juga ahli parti pembangkang buat begitu.

    "Sekarang saya rasa lega lepas keluar parti, dapat tidur lena kerana tindakan sebelum ini telah sulitkan keluarga," katanya sambil menafikan keputusan keluar PKR itu disebabkan kekangan dalam parti itu.

    *dicopy dari malaysiakini





    keza

    ReplyDelete
    Replies
    1. terimakasih n salam.
      inilah umno/bn tak ada idea baru sehingga kini cuma fitnah sex sex sex liwat liwat liwat perkauman perkauman perkauman macammana rakyat nak percaya n hormat umno/bn yg terlalu rendah cara pemikiran macammana umno/bn ni boleh terus dibagi perintah negara malaysia .
      skrg semua blog pr diserbu pencacai umno n terus fitnah macam2, memang kena tukar sj rejim bn ni .
      rakyat malaysia bangkit lagi banyak sehingga penuh satu malaysia ini utk bagi tahu najib boleh hentikan fitnah perbagai macam sebab kamu tak layak jadi pm malaysia.
      reformasi......tabbir.....amin.

      Delete
    2. Ngko buatla statement apa pun kera oiii...Eh, maaf, keza oii..hehehe! Jawapan kami ialah ' Bye bye BN....' he he he!

      Delete
    3. Jom kita ramai2 buat polis report atas tindakkan bapak saipol kerana telah memperdaya rakyat malaysia dengan tindakan yang mengelirukan ...species gila kut dia nie

      Delete
    4. keza dan kera kan tak jauh.

      Delete
    5. Kahkahkah.keza.sape nipu skg.. DSAI ke atau apak azlan kau ni..
      dlu mtk maaf kata tanpa paksaan mana2 pihak,skg tarik balik maaf kt DSAI ,CKP anak dia cmfom kena toron,dan tiada paksaan mane2 pihak.
      Kahkahka .ni lawak flipflop.geng najisb.
      Jwpan aku sng :> tiada paksaan utk percaya anak branak ni.. Ckp mcm zul katak.

      Delete
    6. Awal2 masuk crite baru tntang PR..anjing2 BN cpt aje mengulas!!dasar banjingan!!

      Delete
  2. Ni macam super impose je katanya keza..
    -Lombu-

    ReplyDelete
  3. Tadi selepas makan tak sengaja lalu depan Ceramah BN Bayan Baru, dari jauh dengat mcm bunyi kapal terbang nak belrpas, berdegar2 bergema. Dalam hati kata, gi tgk jap lah, kurang2 mau 15000 org dtg tu, bukan senang nak jumpa Calon BN Bayan Baru n DUN semua. Bila sampai je, betul2 terkejut, punya la ramai org, tak sama mcm jangkaan asal aku, ni kalo Rais Yatim tgk mesti kembang kempis hidung dia, esok keluar UTUSAN, lebih 35000 org dtg ke Ceramah di Bayan Baru, Sah!! Penang BN punya.. :-) Hakikatnya, mmg tak sama langsung dugaan awal aku, tak payah kira guna kalkulator atau Cepua, sebab yg aku tak berapa nampak (Hantu) adalah dalam 14950 lebih kurang, selebihnya baru jelas di mata.. Biru mata hitam Pakcik.. Apepuntakbuleh..

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam, sebab tu le kena lihat sdr baru percaya tv tu memang kaki tipu lansung tak hormat rakyat sebab tu kena pergi ceramah pr baru tahu apa itu kebenaran n pembohong besar umno pada rakyat. maka macammana mrk ni boleh terus dibagi memerintah negara malaysia ini malah sering main perkauman apa punya malaysia ni.....1 malaysia itulah penipu no. 1 rakyat malaysia. inikali mesti ubah jangan tak ubah!
      reformasi....tabbir....amin.

      Delete
  4. PRU 13 : SELEPAS "I SUPPORT ALL EFFORT TO PROTECT THE SECURITY OF ISRAEL" KINI ISRAEL MENDOAKAN 'KEBAHAGIAAN' BUAT RAKAN BAIKNYA.

    jom layan video di:

    http://penaminangreturn.blogspot.com/2013/05/pru-13-selepas-i-support-all-effort-to.html

    aku harap takde macai pr tuduh kristian di israel ni sebagai boneka umno...



    keza

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam, apa mahu takut sama keza otai ni sebab kita pr pun kaki otai blogger. tak kiralah apa pencacai umno/bn nak kata, tv1234 nak laporkan kami pr semua dah sepakat menangkan pr pru13 ini n tak akan percayakan tv1234 lg kecuali lepas pru13 ini pr memerintah baru rangking tv1234 lonjak setinggi2nya .
      reformasi....tabbir....amin.

      Delete
    2. keza dah meroyan...huhuhuhuhu...lepas 6-5-2013 kena tendang dari jawatan...mapuh kena motong getah gamaknya...huhuhuhuhu...semua idea, rakyat dah tak ambik pot...huhuhuhuhuhu....ini kalilahhhhhhhhhhhhhhh....

      Delete
  5. Ape ape jelah labu..

    ReplyDelete
  6. Bpk saifool tu dah sewel muahhahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. dulu ko kata dia OK bila masuk PKR skg dah sewel pulak

      Delete
  7. keza mengamuk la..........cybertroper bee end yg terlupa gaji bulan dah masuk.......rm 3500 tu sebulan.......... tu la asyik mencarut dan karut aje kerjanya sampai terlupa gaji dah masuk..........esok jgn lupa pi atm cucuk duit.........boleh pi minum dulu..........hehehe

    ReplyDelete
  8. Keza ni terrror le buat cut & paste..mesti sefol tu sepeten dgn keza..sama sama senasib..bawa bersabor ya,5 hb dh dekat..ini kalilah..

    ReplyDelete
  9. Suka hati hang le keza apa hang nk ulas..yg ak tau hang salah tempat..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jangan layan orang bongok!!!

      Delete
  10. mehmed iskandar kutti2 May 2013 at 02:04

    keza.keza.soalan utk ko jwb.siap kah perdana menteri yg mengutuskan surat tahniah pada Ehud Barak atas pemilihan dia sebagai PM Israel.dan mengharapkan hubungan yang lebih kukuh.siapakah menteri pertahanan malaysia yg berjumpa dengan teman sejawat dr Israel.siapa kah PM yang menbenarkan pasukan kriket Israel dtg ke Malaysia.siapakah yang membawa masuk peninju kickboxer ke Malaysia. berikutnya....apakah ko menyokong orang yang mengatakan Al Quran perlu diubah isi nya mengikut peredaran zaman.apakah ko bersetuju Malaysia akan mundur jika hukum Islam berlandaskan Al Quran dilaksanakan.apakah ko bersetuju dengan kenyataan mahathir bahawa malaikat pun buat kesilapan.apa pandangan ko atas kebenaran kerajaan be end bahawa agama kristian di penang,sabah,sarawak dan wilayah persekutuan boleh menggunakan kalimah Allah pada bible versi melayu pada 21/1/2009 rujukan kdn:PQ(S) 700-9/3;PN(PU)216/IV..menteri dlm negeri syed hamid albar...jawab secara gentle.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Shit lu kutty,susah mau jwb ni.
      Kahkahkah..fakta rare.. Smash!!!

      Delete
  11. mehmed iskandar kutti2 May 2013 at 02:15

    sementara menberi peluang ko mencari dalil yg membuktikan ko bukan picisan keza,aku round dulu blog lain.jawab jangan tak jawab.kejantanan ko sebagai seorang umno yang berdiri atas kenyataan hukum aku tagihkan.

    ReplyDelete
  12. Keza,blanje aku minum. Asyuk nampak.
    Kahkahkah..
    Bila takda kau, aku rasa blog ni sunyi. Bila wujudnya kau kt blog ni, otak haku xsabar2 nk terkeluar,hotak aku xsbar2 nk jwb isu copy paste kau,!!
    Aku budget mula2 ,hais bijak budak bru blajar si keza ni,gler lah.
    Tp si azlan bpak kpada sutun ni sng2 je kencing kau,dan sng2 dia mmpengaruhi budak acah bijak mcm kau.tp sangkaan ku meleset dan melecet, kau rupanya bodo-bodo alang gitu.
    Kahkahkah..
    -mood santai2-xmau emosi.rilex,epy2,tp lawan tetap lawan.

    ReplyDelete
  13. Keza mana berhujah pakai fakta. Pakai kepala lutut brani la

    ReplyDelete
  14. Keza tulisla lg..please kami nak tgk kebodohan ko berhujah sambil memfitnah.......sbb org dah ramai nasihat...ko masih berdegilm...cukup2la dpt duit haram...masalah nnt rumah tangga ko mcm papagomo....kahkahkah.....

    ReplyDelete
  15. Keza....you bawa, Fitnah1Malaysia: F1M!!!! Azlan Mat Lazim: Auta1Malaysia: A1M. Saiful Bukhari: Liwat1Malaysia: L1M......... Products2 1M: F1M, A1M, L1M....

    ReplyDelete
  16. keza ni hari2 melepak kat blog omakkau ni bukan apa. bloggers amnu dah tendang dia keluar sebab komen2 dia hampeh belaka. xde nilai intelek mau pun komersial. sbb tu lah dia merempat kat blog ni. keza keza lama2 boleh jadi kera gila!

    <<< Keza bersama adik kembar Liman >>>

    ReplyDelete
  17. Syabas diucapkan kepada gerak kerja Pakatan Rakyat...Pakatan Harapan Rakyat...Teruskan kerja, usaha dan bersama umat Islam bertawakkal kepada Allah SWT dapat memberikan kemenangan kepada Pakatan Rakyat..Demi memartabatkan Islam, kebajikan rakyat untuk kebaikan kita bersama..Amin...:)

    ReplyDelete
  18. BN-SYAITAN YG DIKENALI,BUKAN AKU CAKAP,MAHATHIR YG CAKAP BN NI SYAITAN YG DKENALI,HIDUP BN,SEX,BEER AND PARTY!!!!!

    ReplyDelete
  19. Dua minggu sudah aku bergaduh dengan ASTRO.Aku bantai Astro kerana membuat liputan untuk BN sahaja sedangkan dia adalah siaran tv berbayar.Bertekak punya bertekak.......selang beberapa hari siaran di tv aku terganggu dan akhirnya padam langsung.Tak pa lah aku pon bukan tengok tv sangat.ADA AKU KESAH........PI MAMPOS LA LU ASTRO.Tunggu PR memerintah baru aku nak minta disambungkan siaran dari mana-mana syarikat tv swasta.HARAM JADAH PUNYA ASTO MELANTAK DUIT RAKYAT.........SIARANNYA HAMPASSSSSSSS.

    ReplyDelete
  20. Rais yatim dah tak buat kerja mengira lagi ke?? Sonyap jo.Yolah dah banyak duit. Tapi yang lomah tu ngapo tak kawin muda. Duit banyak pun tak guna!!! Selalu ee kambing tuo goma rumput muda!!!!

    ReplyDelete
  21. Tu dia....ko orang tengok kalau macai-macai buat photo shop. Rapat sampai tak ada ruang. Kalo nak menipu tu, patut-patut lah bro. Tahulah ko orang tu dah tak ada crowd. Yg datang semua macai-macai yang telah dibrainwash dan disuntut kao-kao oleh bos-bos macai semua especially Bang Non Al-Juburi - gelaran tu mat SAbu 121 yang bagi, bukah aku, Kalau hangpa nak marah, marah kat Mat Sabu....ok......sekarang ni jom kita layannnnnn.....

    Tolak semua calun-calun PR - Pakatan Rasis!!!!!
    Tolak semua calun-calun parti "Manifesto BUKAN Janji"!!!
    Tolak semua calun-calun parti sokong kaum sesat LGBT!!!
    Tolak semua calun-calun parti yang sangup nak gadaikan kalimah Allah SWT!!!

    SELAMATKAN MALAYSIA!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. kau ni cacat ke apa? setakat dok baring atas katil, makan kena suap bolehlah kau cakap semua tu photo shop...atau, kau ni memang nak menganjing jer? lantak kau ler labu...janji kau bahagia. Kalah kalu jgn merajuk yer...teruskan mantera kau tu...gian omak kau sampai keluar air liur nak dengo mantera kau ni...huhuhuhu

      Delete
    2. anon 14:03.....ada aku peduli...kahkahkah....jom layannnnnn...

      Tolak semua calun-calun PR - Pakatan Rasis!!!!!
      Tolak semua calun-calun parti "Manifesto BUKAN Janji"!!!
      Tolak semua calun-calun parti sokong kaum sesat LGBT!!!
      Tolak semua calun-calun parti yang sangup nak gadaikan kalimah Allah SWT!!!

      SELAMATKAN MALAYSIA!!!!!

      Delete
  22. Umno dah menggelupur~~~ hahahaha.... Dah xtau nak ckp apa dah...~~ denial2..~~... kesian...... kelu memfitnah....

    ReplyDelete
  23. Jgn layan budak nama keza tu, dia bukan tau ape-ape. Duit punya pasal. Sama la dgn saiful dan bapaknya.Lu tau ka, lakonon BN dah tak laku. Ha ha ha.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...