Sunday 15 December 2013

BEDAH SIASAT SAHKAN PELAJAR TAHFIZ MATI KERANA DI BUNUH DAN BUKAN BUNUH DIRI!!!!



Kematian seorang pelajar dalam keadaan gantung diri di dalam tandas Maahad Tahfiz di Kok Lanas menjadi satu kes yang amat mengejutkan rakyat Malaysia dan ianya harus dipandang serius.

Siasatan awal mendapati mangsa membunuh diri dan diklisifikasikan sebegai kes mati mengejut nyata silap apabila laporan forensik menyatakan yang mangsa sebenarnya mati dibunuh sebelum digantung.

Jika benar apa yang di hebahkan ini maka wajar suatu siasatan terperinci dan pantas dijalankan pihak berwajib sehingga tertangkap indvidu atau individu-individu yang bertanggung jawab dan di heret kemuka pengadilan.

Jika berita ini tidak benar maka perlu diberikan penjelasana agar rakyat tidak terkeliru dan bercelaru dengan persepsi yang merapu..


4 comments:

  1. Kes jenayah bunuh? PDRM bertindaklah segera siasat dan berkas pejenayah itu.

    ReplyDelete
  2. Jangan buat andaian atau tuduhan melulu.
    Tunggu siasatan pihak polis.

    ReplyDelete
  3. Kes bunuh pelajar di sekolah agama di Seremban dulu rasanya boleh dijadikan panduan pihak polis. Soal Siasat pelajar senior, adik2 junior dan guru2 yg berada waktu kejadian. Mesti bersebab dan pengalaman itu byk berguna. Inshaallah kes ini boleh diselesaikan segera.

    ReplyDelete
  4. Setakat pos kat fesbuk belum tentu betul. polis x keluar apa kenyataan pun lg.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...